Search Results for intimissimi/
Intimissimi Uomo i Etam wybierają Manufakturę
W ciągu ostatnich miesięcy do grona najemców łódzkiej Manufaktury dołączyli topowi przedstawiciele branży bieliźniarskiej – włoskie Intimissimi Uomo i francuski Etam. Obie marki cechuje wyjątkowa jakość i zaangażowanie w życie społeczności – idee, które są bliskie także zarządcy Manufaktury. Intimissimi Uomo to nowy koncept grupy Calzedonia – salonu z męską bielizną. We włoski stylu Oferta marki dedykowana jest do nowoczesnych mężczyzn, którym zależy na wysokiej jakości produktu. […]
Bonarka z szerszą ofertą dla mężczyzn
Światowej renomy marka Intimissimi otworzyła w krakowskiej Bonarce najnowszy salon z bielizną dla mężczyzn. Intimissimi Uomo mieści się na poziomie 0 i ma pow. 47 mkw. – Intimissimi Uomo doskonale wpisuje się w zmiany, które na przestrzeni ostatnich miesięcy dokonały się w Bonarce. Mam tu na myśli zarówno podwyższony standard zmodernizowanej przestrzeni centrum, jak również dopasowany do oczekiwań klientów dobór najemców. Jednym z naszych strategicznych celów leasingowych […]
Nowe marki w Sadyba Best Mall
Do grona najemców warszawskiej galerii Sadyba Best Mall dołączyły kolejne znane marki odzieżowe. Sklep Tezenis oferuje szeroki asortyment bielizny i odzieży dla kobiet, mężczyzn i dzieci, a Intimissimi Uomo bogatą kolekcję bielizny męskiej. Tezenis to marka, która charakteryzuje się młodzieżowym i innowacyjnym podejściem do mody, a nowe kolekcje tworzone są w zgodzie z najnowszymi trendami w świecie bielizny i odzieży. Nowo otwarty salon w Sadyba Best Mall znajduje się na parterze […]
Klienci Calzedonia, Intimissimi, Tezenis i Falconeri mają łatwiejsze zakupy
PayPo wchodzi do czołowych marek Calzedonia Group. Tym samym Calzedonia, Intimissimi, Tezenis i Falconeri dołączają do grona sklepów, w których można zrealizować zamówienia natychmiast i zapłacić później, dając sobie czas na przemyślane zakupy.
Westfield Arkadia z nowymi najemcami
Do grona najemców centrum handlowego Westfield Arkadia dołączyła marka Kapsula, zrzeszająca ukraińskich projektantów. W przestrzeni swojego pop-up store’u, który dla klientów Westfield Arkadia dostępny będzie do 1 października, Kapsula oferuje ubrania i dodatki wyróżniające się unikalnym wzornictwem oraz rzemiosłem ich wykonania. Większość kolekcji to edycje limitowane. W ostatnim czasie oferta Westfield Arkadia wzbogaciła się także o kolejnych najemców: Intimissimi Uomo oraz cukiernię Olsza, a lokalizacje swoich […]
Dwie marki z portfolio Calzedonia Group w Galaxy
Należące do EPP Centrum Handlowo-Rozrywkowe Galaxy powiększyło ofertę bielizny o propozycję dwóch marek z portfolio Calzedonia Group. W szczecińskim centrum ruszył pierwszy w regionie salon popularnej wśród młodszych konsumentek marki Tezenis i słynącej z elegancji – Intimissimi. – W Galaxy śledzimy najnowsze globalne trendy konsumenckie i wybieramy te najlepiej odpowiadające na potrzeby naszych klientów w Szczecinie i okolicach, czyli bardzo kosmopolitycznym regionie Polski. Obserwowane na światowym rynku potrzeby klientek […]
[WYWIAD] Sławomir Murawski, Manufaktura: Konkurujemy o czas naszych gości
Manufaktura dobrze wykorzystała sytuację pandemiczną, bo nawet w trakcie pandemii nie mieliśmy problemów z pustostanami. Weszliśmy w 2021 rok z wieloma nowymi markami, m.in. Pull&Bear, e-obuwie, Xiaomi czy Intimissimi Uomo, co oznacza, że Manufaktura została obdarzona dużym zaufaniem ze strony najemców – mówi w rozmowie z Retailnet Sławomir Murawski, dyrektor łódzkiej Manufaktury. Ostatnie dwa lata to trudny czas dla rynku retail. Jak Manufaktura poradziła sobie z takim wyzwaniem jak pandemia […]
Włoska bielizna w Designer Outlet Warszawa
Grupa Calzedonia otworzyła prawie 350-metrowy salon w Designer Outlet Warszawa, poszerzając ofertę bielizny oraz night- i homewear dostępną w centrum. To kolejna włoska marka, która dołączyła do grona najemców. Nowy salon prezentuje ofertę wszystkich trzech marek należących do włoskiego producenta: Calzedonii, Intimissimi oraz najmłodszej – Tezenis. Wszystkie łączy wyjątkowy design, szeroki wybór fasonów, kolorów i tkanin oraz dbałość o najdrobniejsze szczegóły. Wyróżnikiem pięknych i komfortowych produktów z Grupy Calzedonia […]
Początek roku w Posnanii – nowe otwarcia, popularne brandy
Markowe obuwie i odzież sportowa, luksusowa biżuteria, ale także wszystko, co potrzebne najmłodszym – nowi najemcy, którzy ostatnio pojawili się lub lada chwila otworzą swoje sklepy w Posnanii wzmacniają największy w Wielkopolsce wybór marek oraz różnorodność doświadczeń zakupowych. Dzięki nowym otwarciom z branży sportswear i biżuteryjnej, Posnania umocniła pozycję centrum, w którym dostępna jest oferta dla wszystkich: kobiet, mężczyzn oraz młodzieży. Dla aktywnych i dla wielbicieli błyskotek Pierwszy […]
Salon marki Tezenis w Galerii Warmińskiej
Do grona najemców Galerii Warmińskiej dołączyła marka Tezenis. To pierwszy salon tej popularnej włoskiej marki w Olsztynie i regionie. Nowy butik, zajmujący powierzchnię 190,70 m2, oferuje klientom szeroki wybór bielizny, piżam i odzieży homewear zarówno dla kobiet, mężczyzn, jak i dzieci. Tezenis to kolejna marka z portfolio Calzedonia, która otworzyła sklep w Galerii Warmińskiej. Wystrój nowego sklepu Tezenis w Galerii Warmińskiej został zaprojektowany zgodnie z nowoczesnym duchem marki […]
CHANGE Lingerie wzmacnia ofertę Atrium Targówek
W Atrium Targówek został otwarty 27 salon CHANGE Lingerie w Polsce. To już szósty sklep z bielizną duńskiej marki w Warszawie. Na jego potrzeby wynajęto 78-metrowy lokal usytuowany obok Intimissimi, na przeciwko 4F. Z okazji otwarcia na Klientów czeka rabat –30% na wszystko oraz dla pierwszych 30 osób drobne upominki do zakupów. CHANGE Lingerie to odnosząca sukcesy, szybko rozwijająca się skandynawska marka bieliźniarska, która zatrudnia ponad 1300 pracowników i generuje […]
[WYWIAD] Joanna Dudzic, EPP: duże zmiany w King Cross Marcelin
Jedną z kluczowych dla nas zmian jest podpisanie umowy z Centrum Rozrywki Gravitacja – jedynej tak dużej kręgielni w województwie wielkopolskim - mówi Joanna Dudzic, Asset Manager, EPP