Search Results for kantor-promes/
[WYWIAD] Michał Węsierski, Kantor Promes: doradzam większą elastyczność na linii najemca-wynajmujący
Nie obrażamy się na centra handlowe. Rozwijamy naszą sieć także na starówkach i przy ulicach, ale centra handlowe nadal pozostają w naszym kręgu zainteresowania. Ostatnio otworzyliśmy nowy lokal w Dekadzie Nysa i planujemy dalszą ekspansję. Tym bardziej, że na rynku pojawiają się nowe, ciekawe propozycje lokalowe mówi w rozmowie z Retailnet Michał Węsierski, Wiceprezes Zarządu, Kantor Promes Mija ponad miesiąc od zniesienia lockdownu. Czy zgodnie z oczekiwaniami klienci wrócili do centrów […]
Rośnie sieć kantorów Promes. Nowy lokal w Elblągu
W dniu 2 listopada 2023 roku w Elblągu otwarto nowy kantor wymiany walut należący do sieci Promes Kantor. Lokal otwarto w elbląskim centrum handlowym CH Ogrody.
[WYWIAD] Michał Węsierski, Promes: Aktualnie przechodzimy kompletny rebranding i unifikujemy całą sieć
Chcemy dotrzeć do osób w większych miastach, tych powyżej 50 tys. mieszkańców. Szukamy lokalizacji z dużym ruchem i klientelą z dużych centrów handlowych - mówi w rozmowie z Retailnet Michał Węsierski, Wiceprezes Zarządu, Promes.
[WYWIAD] Michał Węsierski, Promes: nasze miejsce to duże galerie handlowe
Duże galerie handlowe to niezmiennie i od wielu lat nasze miejsce. Tu siebie widzimy. Dodatkowo bierzemy pod uwagę jeszcze lokale przy uczęszczanych ulicach, ale to już są lokalizacje bardziej premium. Ponadto kontynuujemy remodelingi i dalej idziemy w stronę konceptu tzw. butikowego – mówi w rozmowie z Retailnet Michał Węsierski, Wiceprezes Zarządu, Promes. Wojna u naszych wschodnich sąsiadów to chyba temat, którym teraz żyją wszyscy, ale dla Pana biznesu ma dodatkowe znaczenie? Oczywiście, […]
[WYWIAD] Michał Węsierski, Kantor Promes: część graczy z naszego segmentu rynku nie przetrwa tej próby
Dopóki ruch transgraniczny nie wróci do względnej normalności, ciężko będzie nam powrócić do wyników sprzed pandemii. Dotychczas centra handlowe stanowiły główny cel naszej ekspansji. Atrakcyjność tych lokali jednak spadła. Trzy lockdowny dobitnie nam uświadomiły, że warto rozwijać także drugi filar naszego biznesu, czyli lokalizacje w turystycznych miejscach takich jak starówki czy deptaki – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Michał […]