Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for kappahl/

wirginia-gruszczynska-kappahl

[WYWIAD] Wirginia Gruszczyńska, Kappahl: zostajemy z centrami handlowymi, ale bacznie obserwujemy rynek

Centra handlowe i retail parki zlokalizowane w największych polskich aglomeracjach, które ostatnio mocno się rozwijają, to te destynacje, które nas interesują. Dzięki sklepom stacjonarnym wzmacniamy świadomość marki, bo im więcej sklepów stacjonarnych, tym też lepsze wyniki w sklepie online – mówi w rozmowie z Retailnet Wirginia Gruszczyńska, marketing & e-commerce manager, Kappahl. Jak odbudowuje się odwiedzalność w sklepach Kappahl? Odbudowa odwiedzalności to temat z którym każdy brand w sektorze […]
focus-mall-zielona-gora

Kappahl wraca do Focus Mall w nowym koncepcie

Już 30 września br. nastąpi otwarcie salonu Kappahl w Focus Mall w Zielonej Górze. Skandynawska marka powraca do miasta po 5 latach nieobecności i zapowiada otwarcie w nowym koncepcie store-in-store. Kappahl to szwedzka marka odzieży na każdą okoliczność. Skandynawska estetyka sprawia, że produkty Kappahl są wygodne i ponadczasowe. W ofercie marki znajdują się odzież, bielizna oraz dodatki dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt. Salon Kappahl, o powierzchni 731 mkw., zlokalizowany będzie […]
wirginia-gruszczynska-kappahl

[WYWIAD] Wirginia Gruszczyńska, KappAhl: e-commerce odpowiada już za 30 proc. sprzedaży naszej marki

Wyraźnie dostrzegamy trend polegający na tym, że po otwarciu sklepu stacjonarnego sprzedaż e-commerce w danym mieście czy regionie dynamicznie wzrasta. To są wzrosty na poziomie kilkudziesięciu do kilkuset procent dla zupełnie nowych miast – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Wirginia Gruszczyńska, marketing & e-commerce manager, KappAhl. Pięć lat temu, w ramach optymalizacji sieci sprzedaży w Polsce, Kappahl zamknął kilkanaście lokalizacji. Jak obecnie wygląda Państwa […]

[WYWIAD] Sylwia Zarzycka, Fundacja Między Niebem a Ziemią: otaczamy opieką całe rodziny

Kiedy 10 lat temu zakładałam fundację, to mówiłam sobie, że nie chcę prowadzić „fundacji-korporacji”. Unikamy sytuacji, że przyjmujemy podopiecznych, a potem nie mamy środków na pomoc dla chorych dzieci i ich rodzinom. Dosyć trudno jest dostać się do nas, bo przyjmujemy tylko tyle rodzin, ilu możemy realnie pomóc – mówi Sylwia Zarzycka, założycielka i prezeska Fundacji Między Niebem a Ziemią. Wśród firm wspierających działalność Fundacji są m.in.: Rossmann, Deichmann, […]

Multi kontynuuje zarządzanie Galerią Pestka

Multi Poland, polski oddział Multi Corporation firmy oferujących usługi zarządzania aktywami handlowymi, przedłużyło kontrakt na zarządzanie i komercjalizację Galerii Pestka w Poznaniu z nowym właścicielem Henley Investments. Galeria Pestka jest zarządzana przez Multi Poland od 2014 r. Trzyletni kontrakt Multi z nowym właścicielem obejmuje zarządzanie strategiczne i operacyjne centrum, a także jego komercjalizację. – W czasie ostatnich 6 lat udało nam się uczynić z Galerii Pestka atrakcyjne […]
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny

UOKiK sprawdza stosowanie Omnibusa i rozpoczyna kontrole w sześciu sieciach handlowych

Na wniosek Prezesa UOKiK Inspekcja Handlowa rozpocznie kontrole w sześciu sieciach handlowych. Są to: Biedronka, Dino, Kaufland, Lidl, Netto i Żabka. Do ok. 40 firm zostały wysłane wystąpienia w sprawie możliwych nieprawidłowości. W komunikacie Urzędu podano, że UOKiK sprawdził ok. 40 stron internetowych przedsiębiorców działających w sektorze e-commerce w różnych branżach: odzież, kosmetyki, obuwie, sprzęt sportowy, sprzęt elektroniczny, platformy internetowe – do wszystkich tych podmiotów zostały […]
focus-mall-zielona-gora

NEPI Rockcastle: Imponujący bilans roku 2022 w Focus Mall Zielona Góra

21 nowych marek, 5 powrotów i 6 powiększonych lokali: to bilans mijającego roku w Focus Mall Zielona Góra. Nowe marki to: RTV EURO AGD, Intersport, iSpot Apple Premium Reseller, Tezenis, Guess Kids, Poupee Marilyn, Lilou, Outhorn, Kodano Optyk, JD Sports, Lancerto, Borgio, Smoke Shop, Coral Travel, Snipes, Pasibus, Berlin Doner Kebap, Express Oriental oraz Wystawa Pająków. Centrum handlowe Focus […]

Galeria Północna ma już 5 lat

Mija 5 lat od debiutu Galerii Północnej. W tym czasie największa w Polsce galeria handlowa z portfolio GTC S.A. zbudowała mocną pozycję na warszawskim rynku, ale także zżyła się z klientami, tworząc obiekt niezwykle przyjazny mieszkańcom stolicy.