Search Results for kappahl/
[WYWIAD] Wirginia Gruszczyńska, Kappahl: zostajemy z centrami handlowymi, ale bacznie obserwujemy rynek
Centra handlowe i retail parki zlokalizowane w największych polskich aglomeracjach, które ostatnio mocno się rozwijają, to te destynacje, które nas interesują. Dzięki sklepom stacjonarnym wzmacniamy świadomość marki, bo im więcej sklepów stacjonarnych, tym też lepsze wyniki w sklepie online – mówi w rozmowie z Retailnet Wirginia Gruszczyńska, marketing & e-commerce manager, Kappahl. Jak odbudowuje się odwiedzalność w sklepach Kappahl? Odbudowa odwiedzalności to temat z którym każdy brand w sektorze […]
[WYWIAD] Wirginia Gruszczyńska-Buchta, Kappahl: Jesteśmy stabilną firmą i planujemy rozwój
Kappahl wierzy w polski rynek. Jesteśmy stabilną firmą na tym rynku i planujemy rozwijać naszą obecność w kolejnych latach - mówi w rozmowie z Retailnet Wirginia Gruszczyńska-Buchta, Marketing and E-com Manager Poland, Kappahl
Kappahl wraca do Focus Mall w nowym koncepcie
Już 30 września br. nastąpi otwarcie salonu Kappahl w Focus Mall w Zielonej Górze. Skandynawska marka powraca do miasta po 5 latach nieobecności i zapowiada otwarcie w nowym koncepcie store-in-store. Kappahl to szwedzka marka odzieży na każdą okoliczność. Skandynawska estetyka sprawia, że produkty Kappahl są wygodne i ponadczasowe. W ofercie marki znajdują się odzież, bielizna oraz dodatki dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt. Salon Kappahl, o powierzchni 731 mkw., zlokalizowany będzie […]
[WYWIAD] Wirginia Gruszczyńska, KappAhl: e-commerce odpowiada już za 30 proc. sprzedaży naszej marki
Wyraźnie dostrzegamy trend polegający na tym, że po otwarciu sklepu stacjonarnego sprzedaż e-commerce w danym mieście czy regionie dynamicznie wzrasta. To są wzrosty na poziomie kilkudziesięciu do kilkuset procent dla zupełnie nowych miast – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Wirginia Gruszczyńska, marketing & e-commerce manager, KappAhl. Pięć lat temu, w ramach optymalizacji sieci sprzedaży w Polsce, Kappahl zamknął kilkanaście lokalizacji. Jak obecnie wygląda Państwa […]
[WYWIAD] Sylwia Zarzycka, Fundacja Między Niebem a Ziemią: otaczamy opieką całe rodziny
Kiedy 10 lat temu zakładałam fundację, to mówiłam sobie, że nie chcę prowadzić „fundacji-korporacji”. Unikamy sytuacji, że przyjmujemy podopiecznych, a potem nie mamy środków na pomoc dla chorych dzieci i ich rodzinom. Dosyć trudno jest dostać się do nas, bo przyjmujemy tylko tyle rodzin, ilu możemy realnie pomóc – mówi Sylwia Zarzycka, założycielka i prezeska Fundacji Między Niebem a Ziemią. Wśród firm wspierających działalność Fundacji są m.in.: Rossmann, Deichmann, […]
NEPI Rockcastle: Tarabuso oraz Dr. Konopny wchodzą do Galerii Copernicus
Do grona najemców Galerii Copernicus dołączyły marki Tarabuso oraz Dr. Konopny. Dla obu marek to pierwsze punkty sprzedaży w Toruniu. Na początku drugiego kwartału dwóch innych najemców centrum handlowego zdecydowało się na powiększenie powierzchni.
Biżuteria Pandora i oferta Tchibo Pop-up Store dostępne w Galerii Copernicus
W lipcu grono najemców Galerii Copernicus powiększyło się o dwie popularne marki. Duńską firmę biżuteryjną Pandora oraz Tchibo - niemiecką markę, oferującą kawę oraz szeroką gamę kolekcji z przedmiotami codziennego użytku i akcesoria związane z parzeniem kawy.
Multi kontynuuje zarządzanie Galerią Pestka
Multi Poland, polski oddział Multi Corporation firmy oferujących usługi zarządzania aktywami handlowymi, przedłużyło kontrakt na zarządzanie i komercjalizację Galerii Pestka w Poznaniu z nowym właścicielem Henley Investments. Galeria Pestka jest zarządzana przez Multi Poland od 2014 r. Trzyletni kontrakt Multi z nowym właścicielem obejmuje zarządzanie strategiczne i operacyjne centrum, a także jego komercjalizację. – W czasie ostatnich 6 lat udało nam się uczynić z Galerii Pestka atrakcyjne […]
NEPI Rockcastle: W Focus Mall Zielona Góra otwarto strefę coworkingową
Od kilku lat rośnie popularność pracy zdalnej. Szczególnie po okresie pandemii przybywa osób, które samodzielnie decydują o miejscu, w którym wykonują powierzone im zadania. W odpowiedzi na ten trend wydzielono przestrzeni do pracy w Focus Mall Zielona Góra.
UOKiK sprawdza stosowanie Omnibusa i rozpoczyna kontrole w sześciu sieciach handlowych
Na wniosek Prezesa UOKiK Inspekcja Handlowa rozpocznie kontrole w sześciu sieciach handlowych. Są to: Biedronka, Dino, Kaufland, Lidl, Netto i Żabka. Do ok. 40 firm zostały wysłane wystąpienia w sprawie możliwych nieprawidłowości. W komunikacie Urzędu podano, że UOKiK sprawdził ok. 40 stron internetowych przedsiębiorców działających w sektorze e-commerce w różnych branżach: odzież, kosmetyki, obuwie, sprzęt sportowy, sprzęt elektroniczny, platformy internetowe – do wszystkich tych podmiotów zostały […]
NEPI Rockcastle: Imponujący bilans roku 2022 w Focus Mall Zielona Góra
21 nowych marek, 5 powrotów i 6 powiększonych lokali: to bilans mijającego roku w Focus Mall Zielona Góra. Nowe marki to: RTV EURO AGD, Intersport, iSpot Apple Premium Reseller, Tezenis, Guess Kids, Poupee Marilyn, Lilou, Outhorn, Kodano Optyk, JD Sports, Lancerto, Borgio, Smoke Shop, Coral Travel, Snipes, Pasibus, Berlin Doner Kebap, Express Oriental oraz Wystawa Pająków. Centrum handlowe Focus […]
Galeria Północna ma już 5 lat
Mija 5 lat od debiutu Galerii Północnej. W tym czasie największa w Polsce galeria handlowa z portfolio GTC S.A. zbudowała mocną pozycję na warszawskim rynku, ale także zżyła się z klientami, tworząc obiekt niezwykle przyjazny mieszkańcom stolicy.