Search Results for kaufland/
Już od 2 marca Kaufland startuje z nowym programem lojalnościowym Kaufland Card
Każdego dnia specjalne oferty umożliwiające duże oszczędności, punkty przy każdych zakupach, zniżki u partnerów czy elektroniczne podsumowanie zakupów – to tylko niektóre funkcjonalności nowego programu lojalnościowego sieci Kaufland – Kaufland Card.
[WYWIAD] Paulina Katana, Kaufland Polska: Kaufland Card to narzędzie do budowania zaangażowania i trwałej więzi z marką
Program lojalnościowy Kaufland zaskarbił sobie sympatię naszych klientów już od pierwszych dni funkcjonowania - mówi w rozmowie z Retailnet Paulina Katana, dyrektor Pionu Zakupu i Planowania Mediów oraz CRM w Kaufland Polska
Sukces programu lojalnościowego sieci Kaufland – już ponad dwa miliony osób oszczędza z Kaufland Card
Na początku marca br. Kaufland wprowadził dla klientów nowy program lojalnościowy. Już 10 dni od startu Kaufland Card do programu przystąpiło milion użytkowników. Teraz liczba wzrosła do dwóch milionów.
Kaufland Marketplace wkracza do Polski i Austrii
Kaufland w szybkim tempie kontynuuje ekspansję swoich platform e-commerce w Europie. Po udanym debiucie w Czechach i na Słowacji w ubiegłym roku, kolejne platformy Kaufland Marketplace ...
Kaufland podsumowuje 2020 rok: 12 nowych sklepów i 10 zmodernizowanych
Zależy nam na nieustannym rozwoju naszej sieci, dlatego ciągle obserwujemy rynek i dokładnie analizujemy pojawiające się możliwości. W 2020 roku otworzyliśmy kilkanaście nowych obiektów, a część dotychczasowych sklepów przeszła gruntowne modernizacje. W 2021 roku nadal będziemy prowadzić działania ekspansyjne oraz wprowadzać nowoczesne rozwiązania dla naszych klientów – mówi Gunnar Günther, prezes zarządu Kaufland Polska. 2020 rok był dla sieci Kaufland czasem […]
Kaufland: od 20 lat realizujemy strategię odpowiedzialnego biznesu
Kaufland Polska od 20 lat konsekwentnie realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, podejmując działania na rzecz m.in. ochrony środowiska czy wsparcia lokalnych społeczności. Sieć postanowiła udokumentować dotychczasowe osiągnięcia, wydając pierwszy w historii firmy raport zrównoważonego rozwoju. Publikacja pt. „Kaufland – więcej niż handel” powstała zgodnie z międzynarodowym standardem raportowania Global Reporting Initiative (GRI). Raport zrównoważonego rozwoju za rok obrotowy 2019 to pierwszy tego typu dokument w blisko […]
Kaufland: Strategia zrównoważonego rozwoju skupia się na zdrowiu oraz zdrowym odżywianiu, ojczyźnie i naturze
Kaufland, zdaje sobie sprawę z tego, że rozwój przedsiębiorstwa wiąże się z rosnącą odpowiedzialnością wobec społeczeństwa i ekosystemu i działa na rzecz m.in. świadomej produkcji i konsumpcji, ochrony klimatu.
Kaufland zadowolony z wyników sprzedaży. Sieć stawia na rozwój i e-commerce
Kaufland w roku finansowym 2020 osiągnął 11 miliardów złotych przychodów ze sprzedaży. Miniony rok obrotowy, mimo trudnej sytuacji społeczno-gospodarczej, był dla sieci Kaufland dobry pod względem przychodów ze sprzedaży. Wypracowanie takiego wyniku finansowego, jak informuje zarząd spółki, było możliwe dzięki konsekwentnie realizowanej strategii ekspansji marki, a także umiejętności szybkiego reagowania na zmieniające się okoliczności związane z epidemią COVID-19. W minionym roku obrotowym Kaufland […]
Kaufland podsumowuje świąteczne akcje charytatywne
Pół miliona złotych – taką kwotę przekaże Kaufland organizacjom pożytku publicznego w ramach świątecznej akcji „Twoje punkty mają moc”. O wysokości udzielonego wsparcia zdecydowali klienci.
Kaufland realizuje strategię ekspansji – dwa otwarcia w jeden dzień
Katowice i Kalisz to miejscowości, w których 30 listopada zostaną otwarte nowe sklepy Kaufland. Tym samym liczba placówek sieci w Polsce wzrośnie do 243.
Kaufland świętuje 20-lecie na polskim rynku
Sieć Kaufland Polska otworzyła swój pierwszy sklep w Stargardzie (daw. Stargard Szczeciński) 21 listopada 2001 roku. Zaledwie już tydzień później pojawiła się kolejna placówka sieci we Wrocławiu. Od tamtego czasu firma nieustannie się rozwija, zatrudniając obecnie ponad 15 000 pracowników w 228 sklepach, 3 centrach dystrybucyjnych oraz centrali. Kaufland nie zwalnia tempa. Chociaż pierwsze sklepy Kaufland Polska otwarto na koniec 2001 roku, […]
Kaufland partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu
W drodze do zrównoważonego rozwoju ważną rolę pełnią sojusze i partnerstwa, które umożliwiają wymianę wiedzy i doświadczeń, a przede wszystkim jednoczą różne podmioty w realizacji SDGs. Świadoma tego jest m.in. sieć Kaufland, która od 1 kwietnia br. stała się partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu – organizacji zrzeszającej od ponad 20 lat przedsiębiorstwa działające zgodnie z koncepcją CSR. Kaufland jest partnerem merytorycznym targów SCF 2022 Spring, które odbędą […]