Search Results for kolacz-na-okraglo-2/
Showing results for kolacz okraglo kolacz okraglo kolacz-na-okraglo
Sweet Gallery: nowe punkty, nowe usługi i nowe rynki
Sweet Gallery (właściciel brandów Lodolandia & Kołacz na Okrągło, SiGelato i Bafra Kebab) otwiera nowe punkty w Polsce i za granicą. Jak informują przedstawiciele firmy, mimo końca wakacji, lody wciąż się sprzedają, a firma podpisuje nowe umowy franczyzowe na koncept Lodolandia. Podobne tempo notuje całoroczny koncept franczyzowy, sieć Bafra Kebab. W kolejce do otwarcia jest kilkadziesiąt nowych punktów. Sweet Gallery jest wystawcą i partnerem gastronomicznym […]
Sweet Gallery zapowiada dynamiczną ekspansję w 2021 i nowe koncepty
Sweet Gallery – operator kilku marek gastronomicznych – zapowiada, że 2021 rok będzie dla firmy czasem największego rozwoju. Spółka ma zakontraktowane ponad 200 otwarć i planuje wprowadzenie dwóch nowych konceptów handlowych. – 2021 rok będzie dla nas okresem największego rozwoju firmy. Mamy zakontraktowane 209 otwarć więc poszerzamy zaplecze biurowe, logistyczne, zatrudniamy ludzi. Chcemy także wprowadzić dwa pilotażowe całkiem nowe […]
[WYWIAD] Damian Chmielowiec, Sweet Gallery: nasz ambitny wzrost idzie w parze z ogromnymi zmianami firmy
W 2020 roku mieliśmy na koncie 109 nowo otwartych punktów. Rok później już otworzyliśmy tych punktów 230, a rok 2022 zakończyliśmy otwarciem ponad 400, co w sumie daje nam ponad 800 punktów po 10 latach na rynku. Myślę, że to najlepiej pokazuje progres jaki zrobiliśmy na przestrzeni ostatnich lat – mówi w rozmowie z Retailnet Damian Chmielowiec, Dyrektor Działu Komercjalizacji Sweet Gallery Jak podsumuje Pan 2022 rok […]
[WYWIAD] Karolina Szklarska, Sweet Gallery: widzimy ogromny potencjał w retail parkach
Mimo pandemii nie zwolniliśmy tempa, a wręcz nawet mogę powiedzieć, że nasz biznes rozwija się w szybszym tempie, niż sami się tego spodziewaliśmy. Współpracujemy z największymi galeriami w całej Polsce i nie rezygnujemy z tej współpracy. Widzimy także ogromny potencjał w retail parkach i w centrach typu convenience w których nie ma klasycznych food courtów. My taką ofertę świetnie uzupełniamy i uatrakcyjniamy – mówi w rozmowie z Retailnet Karolina Szklarska, Expansion Manager Sweet Gallery. Sweet Gallery […]
[WYWIAD] Krzysztof Olesiak, Sweet Gallery: 2021 to najważniejszy rok w rozwoju naszej firmy. Idziemy na rekord
W tym roku otworzyliśmy już 150 nowych punktów. To nasz rekord całoroczny. W związku z tym tak naprawdę wszystko, co nam się uda jeszcze otworzyć w tym roku, to będzie już powyżej założeń i planów. Mogę żartobliwie powiedzieć, że teraz idziemy już na rekord – mówi w rozmowie z Retailnet Krzysztof Olesiak, prezes Sweet Gallery Sp. z o.o Sp. k. Sweet Gallery jest partnerem gastronomicznym i wystawcą Shopping Center Forum. […]
Sweet Gallery rozszerza zasięg – zwiększa sprzedaż i wzmacnia rozwój za granicą
Sweet Gallery jest jednym z największych w Polsce operatorem kilku marek gastronomicznych takich jak Lodolandia & Kołacz na Okrągło, SiGelato i Bafra Kebab. W tej chwili zajmuje prawie 20 proc. rynku w segmencie street food.
Sweet Gallery zyskuje na pandemii. Zapowiada dynamiczny rozwój w Polsce i za granicą
Sweet Gallery zakończyło 2020 r. na plusie i odważnie patrzy w najbliższą przyszłość, planując dynamiczny rozwój w Polsce i za granicą. Mimo pandemii, sprzedaż jej produktów była na wysokim poziomie. Do końca roku 2021 na mapie Polski pojawi się 180 nowych punktów. Rozwój obejmie wszystkie koncepty, należące do spółki, czyli Lodolandię, Kołacz na Okrągło, Bafra Kebab i SiGelato. Sweet Gallery cały czas prowadzi rozmowy z klientami z całej Polski, którzy zainteresowani […]
[WYWIAD] Katarzyna Szpak, Sweet Gallery: Plan ekspansji na rok 2023 to 400 nowych punktów
Plan ekspansji na rok 2023 to 400 nowych punktów. Przypomnę że w poprzednim 2022 roku mieliśmy podobny plan i udało się nam go zrealizować, a nawet odrobinę go przekroczyć - mówi Katarzyna Szpak, Kierownik regionalny ds. komercjalizacji, Sweet Gallery.
Sweet Gallery: W 2022 Bafra Kebab chce mieć 200 nowych punktów
Bafra Kebab otworzyła już ponad 100 punktów. W 2022 roku franczyzodawca zamierza podwoić tę liczbę. Mają w tym pomóc nowe zasady współpracy franczyzowej. Od stycznia 2022 roku firma Sweet Gallery, właściciel marki Bafra Kebab, umożliwiła franczyzobiorcom wynajęcie przyczepy Bafra Kebab na 12 miesięcy bez ponoszenia kosztów związanych z leasingiem czy zakupem. Koszty wyprodukowania i wyposażenia przyczepy ponosi spółka, która następnie przekazuje ją w wynajem franczyzobiorcy. – Oferujemy […]
Trwa Shopping Center Forum. Za nami pierwsze panele dyskusyjne
Jesienna edycja SCF tradycyjnie odbywa się na EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego. Pierwsze wystąpienia i panele dyskusyjne w części konferencyjnej pierwszego dnia Forum zaczęły się o godzinie 10:00. W trakcie pierwszej części konferencyjnej odbyły się dyskusje m.in. na tematy takie jak: nowelizacja 15ze, odbudowa odzwiedzalności i obrotów w centrach handlowych i przyszłość food halli i wiele innych. Wśród prelegentów są przedstawiciele: PRCH, ZPPHiU, CBRE, Nhood Polska, IWG, Gastromall […]