Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for lafaye/

Showing results for life

Justyna Drużyńska, Director of Office Operations Master Management Group

[WYWIAD] Justyna Drużyńska, Master Management Group: Tworzymy miejsca zgodne z trendem work life balance

[…] na zbudowanie długofalowych relacji z najemcami z obszaru handlu, usług i biur. Staramy się umiejętnie łączyć wszystkie potrzeby i funkcje, tworząc miejsce spełniające wysokie wymagania klientów, zgodnie z zyskującym wciąż na popularności trendem work life balance. Naszą ambicją jest tworzenie miejsca, które tętni życiem. Wspieramy naszych najemców w organizacji ważnych wydarzeń, które nierzadko angażują także mieszkańców. Stałą usługą są zajęcia jogi i pilatesu w wyjątkowych […]

Decathlon będzie sprzedawał sprzęt sportowy z drugiej ręki

Marka Decathlon działając w duchu zrównoważonego rozwoju wprowadziła w swoich sklepach i na stronie second life.decathlon.pl innowacyjny koncept – 2nd Life polegający na sprzedaży produktów, którym dano drugie życie. Usługa 2nd Life ma na celu wydłużenie cyklu życia przedmiotów sprzedawanych przez Decathlon. Idea narodziła się z poczucia odpowiedzialności za produkty wprowadzane przez markę do obiegu. 2nd Life opiera się na sprzętach, które nie mogą już być traktowane jak nowe, […]
zakupy-klient-footfall-sklep-galeria

GfK: Ekologia i zdrowie kluczowe podczas zakupów Polaków

[…] 61 proc. Polaków. Już 3 na 4 gospodarstwa domowe oszczędzają energię i wodę oraz segregują odpady. Kolejnym ważnym trendem konsumenckim staje się dbanie o zdrowie i samopoczucie. Takie dane płyną z raportu Consumer Life przygotowanego przez firmę badawczą GfK. Rosnąca świadomość społeczna sprawia, że ochrona środowiska staje się dla Polaków coraz ważniejsza. Jednak zdaniem ekspertów GfK decyzje konsumentów nie wynikają jedynie z pobudek ideologicznych. […]

Polacy poszukują wygodnych i prostych rozwiązań

Wygoda była najważniejszym trendem konsumenckim w 2021 roku – wynika z najnowszego badania „Consumer Life” zrealizowanego przez GfK. Połowa Polaków deklaruje, że aktywnie szuka sposobów, aby ułatwić sobie życie. Chcemy zaoszczędzić czas, nawet kosztem większych nakładów finansowych. Coraz chętniej korzystamy więc z takich technologii jak sterowanie głosem czy inteligentne algorytmy. Dynamiczny postęp technologiczny oraz rozwój e-commerce skutecznie przyzwyczajają konsumentów do łatwych i szybkich rozwiązań. […]
douglas-wislanka

Douglas konsekwentnie kroczy ścieżką zrównoważonego rozwoju

[…] widziani, słyszani i doceniani”. Wewnętrzne motto Douglas brzmi: „Otwieramy oczy na piękno tkwiące w niepowtarzalności, poprzez które życie jest piękniejsze” („We open all eyes to the beauty of uniqueness, bring it to  life and make life itself more beautiful”). Tina Müller dodaje: „Nie różnicujemy koloru skóry, pochodzenia, orientacji seksualnej ani zaimków osobowych.  Douglas postrzega siebie jako demokratyczną i inkluzywną markę, […]
super-pharm

Ponad 30 tys. osób zaszczepionych przeciw COVID-19 w placówkach Super-Pharm

[…] na pomoc i doradztwo. Doświadczeni konsultanci oferują profesjonalne porady w zakresie zdrowia, urody, makijażu i pielęgnacji. Eksperckie doradztwo to znak firmowy Super-Pharm. Super-Pharm to sklep, który posiada szeroki wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała oraz specjalistycznych kosmetyków dla dzieci i niemowląt. W drogeriach Super-Pharm można znaleźć produkty i kosmetyki niedostępne w innych sklepach i sieciach handlowych sygnowane marką LIFE. Produkty i kosmetyki marki LIFE cechuje wysoką jakość.

Decathlon Rent: nowa usługa w sklepach stacjonarnych

[…] się działać w duchu zrównoważonego rozwoju i troski o naszą planetę. Firma nie tylko tworzy swoje produkty w sposób jak najbardziej ekologiczny oraz stara się dawać im drugie życie w ramach swojego innowacyjnego konceptu, czyli 2nd Life. Teraz Decathlon poszedł o krok dalej, zachęcając również do wypożyczania sprzętu sportowego. Platforma Decathlon Rent to wyjście naprzeciw oczekiwaniom miłośników sportu, którzy nie zawsze chcą lub mogą pozwolić sobie na zakup nowych […]

Zrównoważony rozwój: Miejska Farma Galerii Katowickiej – pomysł, który owocuje

[…] poza nie wychodzą. To podejście owocuje wielorako – przykładem jest uprawiana w centrum Katowic Miejska Farma, która obok plonów, przynosi coś więcej: zazielenia centrum, buduje relacje, inspiruje i edukuje. Ekologia, urbanistyka i slow life w jednym Miejskie ogrodnictwo trafia na podatny grunt – mieszkańcy miast szukają namiastki natury w zurbanizowanej przestrzeni, zmieniają nawyki i style życia, coraz bardziej doceniają sezonowość, lokalność, zdrową żywność czy slow […]

Super-Pharm dba o środowisko

[…] to sklep, który posiada szeroki wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała oraz specjalistycznych kosmetyków dla dzieci i niemowląt. W drogeriach Super-Pharm można znaleźć produkty i kosmetyki niedostępne w innych sklepach i sieciach handlowych sygnowane marką  LIFE. Produkty i kosmetyki marki LIFE cechuje wysoką jakość. Na stronie internetowej znajdziesz informacje o marce, o aktualnej ofercie drogerii Super-Pharm, konkursach i nowych promocjach. Skorzystaj też z PORADNIKA, który zawiera cenne porady na temat zdrowia, urody i pielęgnacji.

Udoskonalona i rozszerzona wersja aplikacji Super-Pharm jest już dostępna

[…] szeroki wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała oraz specjalistycznych kosmetyków dla dzieci i niemowląt. W drogeriach Super-Pharm można znaleźć produkty i kosmetyki niedostępne w innych sklepach i sieciach handlowych sygnowane marką LIFE. Produkty i kosmetyki marki LIFE cechuje wysoką jakość. Na stronie internetowej znajdziesz informacje o marce, o aktualnej ofercie drogerii Super-Pharm, konkursach i nowych promocjach. Skorzystaj też z PORADNIKA, który zawiera cenne porady na temat […]