Search Results for mayoral/
Pierwszy w CEE outletowy butik Mayoral we Wrocław Fashion Outlet
Pod koniec października hiszpański lider branży mody dziecięcej otworzył czwarty sklep w Polsce. Tym razem jest to butik outletowy, w którym klienci Wrocław Fashion Outlet znajdą propozycje w atrakcyjnych cenach dla niemowlaków, przedszkolaków, jak i nastolatków. Nowy sklep to kolejny powiew świeżości w modzie dziecięcej prosto z Półwyspu Iberyjskiego! W gronie przyjaciół Marka znana na Półwyspie Iberyjskim podbiła serca klientów ciekawym wzornictwem, wygodą oraz wysoką jakością ubranek, akcesoriów, […]
EPP: Galeria Młociny z umowami i nowymi otwarciami na łączną powierzchnię blisko 17 000 mkw.
Należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny znacząco rozszerzyła w minionych miesiącach swoją ofertę handlowo-usługową. Swoje lokale otworzyły 23 nowe marki.
EPP i Echo Investment pozyskały kredyt na refinansowanie Galerii Młociny
EPP wraz z Echo Investment z sukcesem pozyskały kredyt o wartości 145,2 mln euro na refinansowanie centrum handlowego Galeria Młociny w Warszawie.
Galeria Młociny z szesnastoma nowymi najemcami, w tym Popeyes i Nike w koncepcie Well Collective
Od początku roku należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny podpisała umowy z szesnastoma nowymi najemcami, rozbudowując swoją ofertę o marki takie jak m.in. Nike, Popeyes, Fielmann czy Lovisa, wzmacniając pozycję na rynku warszawskim.
Wrocław Fashion Outlet wspiera odpowiedzialne marki
Czas na świadome zakupy – Wrocław Fashion Outlet wspiera marki odpowiedzialne społecznie i działa na rzecz środowiska. Zatrzymanie postępującego zanieczyszczenia środowiska i idących za nim zmian klimatycznych to jedno z najważniejszych wyzwań XXI wieku. Podołać mu starają się także producenci odzieży, którzy coraz chętniej wdrażają działania odpowiedzialne społecznie. Do poprawy stanu przyrody możemy więc przyczynić się m.in. poprzez dokonywanie świadomych zakupów. Jednym z miejsc ułatwiających to zadanie jest centrum […]
[WYWIAD] Aleksandra Perz, Wrocław Fashion Outlet: outlety są odporne na zawirowania rynkowe
Biorąc pod uwagę obserwowany wzrost zainteresowania międzynarodowych marek premium rozwojem działalności w Europie Centralnej, należy oczekiwać, że w nadchodzących latach ich obecność w centrach typu outlet, będzie rosła. Te, działające już w naszym centrum, plasują się niezmiennie w pierwszej dziesiątce pod względem obrotów. Dlatego jest to dla nas naturalny kierunek do dalszego rozwoju – mówi w rozmowie z Retailnet Aleksandra Perz, Dyrektor Centrum Wrocław Fashion Outlet, jedynego […]