Search Results for only/
Wrocław Fashion Outlet z nową odsłoną salonów ONLY i Converse oraz nowym salonem Wellensteyn
Po przerwie związanej z przebudową w październiku do Wrocław Fashion Outlet wróciły marki ONLY i Converse. W przypadku pierwszego z salonów oprócz zmian w wystroju nastąpiło też powiększenie powierzchni sklepu. To jednak nie koniec niespodzianek dla klientów – do grona najemców największego centrum outletowego w regionie dołączyła też marka Wellensteyn, niemiecki brand specjalizujący się w produkcji kurtek najwyższej jakości. Zarówno ONLY, jak i Converse to marki, których żadnemu miłośnikowi mody nie trzeba […]
Duńska moda wkracza do Libero Katowice – nowy sklep marki ONLY
Libero nie zwalnia tempa i stale poszerza swoją ofertę zakupową. Listę sklepów już niebawem wzbogaci duńska marka ONLY, specjalizująca się w stylizacjach dla kobiet. Otwarcie nowego salonu zaplanowane jest na marzec.
CHANGE Lingerie zaprasza w Factory Poznań
W Factory Poznań został otwarty salon z bielizną CHANGE Lingerie w Polsce. To już trzeci (po Posnanii i Starym Browarze) salon marki w Poznaniu, jednak pierwszy outlet w stolicy Wielkopolski. Na jego potrzeby wynajęto 98-metrowy lokal usytuowany obok Ecco, na przeciwko Only. Z okazji otwarcia na Klientów czeka dodatkowy rabat –20% na wszystko od cen outlet oraz dla pierwszych 30 osób drobne upominki do zakupów. Nowy salon na 10-lecie w Polsce Termin otwarcia […]
Centra NEINVER z 21% wzrostem sprzedaży, osiągają rekordowy poziom 329 mln euro w pierwszym kwartale
Sprzedaż w outletach wzrosła o 23.5%. Liczba klientów wzrosła o 16% do 15.9 mln w pierwszym kwartale tego roku NEINVER zamknął pierwszy kwartał 2023 roku z poziomem sprzedaży sięgającym 329 millionów euro w 21 centrach
[WYWIAD] Urszula Łatka-Styrkowiec, Echo Investment: Libero to przyjazna dla rodzin galeria z sąsiedztwa
Fundamentem naszej strategii jest precyzyjne wyczucie potrzeb klientów i partnerów biznesowych - mówi w rozmowie z Retailnet/SCF News Urszula Łatka-Styrkowiec, Asset Manager Echo Investment, Galeria Libero
ROS Retail Outlet Shopping: Sprzedaż w 2022 była średnio o 32% wyższa niż w 2021
Sprzedaż w polskich outletach zarządzanych przez ROS w 2022 r. była średnio o 32% wyższa w porównaniu do poprzedniego roku. Znacznie wzrosła także odwiedzalność, która osiągnęła niemal 25% wzrost w tym samym okresie.
Wrocław Fashion Outlet zamyka 2022 rok z najlepszymi wynikami w historii
Pomimo wielu wyzwań związanych z sytuacją gospodarczą w Polsce Wrocław Fashion Outlet zakończył 2022 rok z najlepszymi wynikami sprzedażowymi w całej swojej historii. To efekt konsekwentnie realizowanej strategii jedynego centrum w Polsce.
[WYWIAD] Aleksandra Perz, Wrocław Fashion Outlet: Planujemy kolejne inwestycje związane ze zrównoważonym rozwojem
W 2023 stawiamy sobie za cel oczywiście pobić wyniki osiągnięte w 2022 roku, co jest absolutnie w zasięgu naszych możliwości. Planujemy kolejne inwestycje w centrum, w tym związane ze zrównoważonym rozwojem. Na pewno pozytywnie zaskoczymy wprowadzeniem nowych marek, w tym gastronomicznych – mówi w rozmowie z Retailnet Aleksandra Perz, Dyrektor Centrum Wrocław Fashion Outlet, należącego do portfolio Via Outlets. Jak Wrocław Fashion Outlet podsumuje mijający 2022 rok? Oczekiwaliśmy, […]
Ponad 5 miliardów oszczędności na dostawach dzięki Allegro Smart
Kolejny rok działania Allegro Smart! można zaliczyć do rekordowych. Z danych platformy wynika, że dzięki usłudze zapewniającej m.in. bezpłatne dostawy, klienci zaoszczędzili na przesyłkach już ponad 5,2 mld złotych – to 140-krotność najwyższej wygranej w totolotka! Jeden z kupujących, zdecydowany rekordzista, zaoszczędził dzięki Allegro Smart! już niemal… 350 tysięcy złotych. Obecnie oznaczenie Smart! na platformie Allegro ma ponad 160 milionów ofert dostępnych w serwisie. Klienci korzystający […]
Już 95% klientów pozytywnie ocenia ofertę Galerii Północnej
Coraz więcej popularnych marek, zwłaszcza modowych, a także rozwijający się segment leisure&activity z unikalnymi w Warszawie atrakcjami czasu wolnego – to tylko niektóre z czynników, które miały wpływ na fakt, że aż 95% stałych klientów Galerii Północnej pozytywnie ocenia jej ofertę, czytamy w ostatnich badaniach konsumenckich GfK, zleconych przez centrum handlowe. Klienci wysoko oceniają ofertę Galerii Północnej. Takie wnioski płyną z badań konsumenckich GfK, w którym udział wzięły osoby […]
Tak rozwijają się galerie GTC: dużo inwestycji, więcej marek i atrakcyjne otoczenie
Galeria Północna w Warszawie oraz Galeria Jurajska w Częstochowie umacniają swoje pozycje na lokalnych rynkach. Wszystko za sprawą odważnych inwestycji czerpiących z rynkowych trendów, a także zmian, jakie zachodzą w ofertach. Dziś to jedne z najbardziej rozwojowych obiektów handlowych w Polsce, które mocno wyróżniają się na rynku. GTC jest wystawcą targów Shopping Center Forum 2022 Fall Edition Północna kusi ofertą i… dzielnicą Galeria Północna stawia na wielowymiarowy rozwój, […]
[WYWIAD] Monika Alicka, ST Plaza Management: galerie w mniejszych miastach lepiej radzą sobie z pandemią
Klienci wrócili do naszych centrów handlowych bardzo szybko. Wydaje nam się, że częściowo jest to efekt tego, że te obiekty są położone w mniejszych miastach tzn. miastach o liczbie mieszkańców od około 60 do 210 tysięcy mieszkańców. Pozytywną wiadomością jest także to, że wraz ze wzrostem odwiedzalności, poziom obrotów też jest wyższy – mówi w rozmowie z Retailnet Monika Alicka, Country Director, ST Plaza Management. Jak odbudowuje się footfall […]