Search Results for reserved/
LPP wzmacnia pozycję w Europie Zachodniej. Reserved debiutuje w Mediolanie
15 września LPP otworzyło pierwszy salon Reserved we Włoszech, przy prestiżowej Corso Vittorio Emanuele II w Mediolanie. To kolejny etap rozwoju sieci sprzedaży w ramach strategii wzmacniania pozycji firmy w Europie Zachodniej.
Nietypowa współpraca Grupy LPP. Reserved chce wspierać rodzimych przedsiębiorców i upowszechniać krajowe rzemiosło
Flagowa marka LPP rozwija współpracę z polskimi producentami, wprowadzając w linii home limitowaną kolekcję przygotowaną w kooperacji z Zakładami Ceramicznymi „BOLESŁAWIEC”.
Projekty modowe laureatów konkursu Responsible Fashion Awards w witrynach Reserved
Najlepsze projekty laureatów tegorocznej edycji konkursu Responsible Fashion Awards pojawiły się w witrynach salonów Reserved w Gdańsku, Warszawie, Łodzi, Krakowie i Londynie. W ten sposób LPP postanowiło uhonorować proetyczne i proekologiczne działania młodego pokolenia projektantów, które zdaniem polskiej firmy odzieżowej zasługują na szerszą promocję i popularyzację wśród klientów marki. LPP realizuje kolejne cele ogłoszonej w 2019 r. strategii zrównoważonego rozwoju, której jednym z istotnych elementów jest […]
LPP wprowadziło do oferty internetowej nową linię asortymentową – Reserved Home
LPP wprowadziła do oferty internetowej swojej flagowej marki nową linię produktową – Reserved Home. Stałym elementem portfolio artykułów do domu i wystroju wnętrz będą kolekcje powstałe we współpracy z renomowanymi polskimi producentami.
LPP otwiera kolejne salony Reserved w Wielkiej Brytanii, w tym w Westfield Stratford City
W trzecim kwartale br. LPP zamierza uruchomić trzy nowe salony flagowej marki Reserved w Wielkiej Brytanii – pierwszy właśnie rozpoczął działalność w jednym z najpopularniejszych centrów handlowych w kraju – Westfield Stratford City we wschodnim Londynie.
LPP: studium przypadku wdrożenia RFID
Polska firma LPP, kontynuuje ekspansję. Tylko w ostatnich kilku latach poszerzyła swój zasięg działania, wykraczając poza swoje dotychczasowe rynki w Europie Środkowej i Wschodniej. Marki: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay pojawiają się w ponad 1 800 miejscach, w sklepach zlokalizowanych na głównych ulicach, butikach i w centrach handlowych w prawie 40 krajach. Taka ekspansja przekłada się na zwiększone obciążenie i presję na łańcuchy dostaw oraz sieci dystrybucyjne. Firma musiała znaleźć […]
LPP wdraża kolejne ekologiczne standardy
Spółka LPP, jako pierwsza polska firma, rozpoczęła współpracę z Canopy – organizacją, której celem jest rozwijanie wśród przedsiębiorców praktyk biznesowych na rzecz zrównoważonego korzystania z zasobów leśnych na świecie, poprzez wdrażanie zmian w sferze zakupów papieru, opakowań i tkanin z masy celulozowej. Przystępując do międzynarodowej inicjatywy polska firma odzieżowa zobowiązała się m.in. do wspierania idei ochrony lasów zarówno w zakresie prowadzonej przez nią polityki opakowaniowej, jak i użytkowania materiałów […]
LPP podsumowuje I kw. 2021 r.: wzrost przychodów i powierzchni
Na koniec I kw. 2021/22 Grupa LPP SA posiadała 1 917 sklepów stacjonarnych w 25 krajach o łącznej powierzchni 1 511,7 tys. mkw. Poza granicami Polski znajdowało się 1 036 sklepów (927,4 tys. mkw). Łączna powierzchnia handlowa w porównaniu z I kwartałem 2020/21 wzrosła o 21,6 proc., głównie dzięki otwarciom sklepów poza granicami kraju. Największy nominalny przyrost powierzchni odnotowała marka Sinsay (196,2 tys. […]
LPP przyspiesza wdrożenie RFID w kolejnych markach
W związku z dynamicznie rosnącą rolą sprzedaży wielokanałowej, LPP przyspiesza wdrożenie technologii RFID w kolejnych markach. Wprowadzenie elektronicznej metki do marek Mohito, Cropp oraz House będzie zrealizowane ponad 5-krotnie szybciej, niż we flagowej marce Reserved. Plany uwzględniają także wykorzystanie soft tagów, które pozwolą na osiągnięcie 100 proc. widoczności całej oferty. To kolejny etap rozwoju polskiego producenta odzieży w ramach strategii omnichannel. Nowa rzeczywistość handlowa […]
LPP: bardzo mocny początek roku ze wzrostem sprzedaży o prawie 20 proc.
W pierwszym kwartale br. obrotowego przychody polskiego producenta odzieży przekroczyły 3,6 mld zł, co oznacza wzrost o prawie 20 proc. r/r. Od lutego do kwietnia 2023 r. otwarto 92. nowe sklepy. Sprzedaż e-commerce stanowi ok. 26 proc. przychodów Grupy.
LPP: znacząca poprawa marży brutto, stabilna dynamika sprzedaży i dwucyfrowy wzrost powierzchni
W trzecim kwartale br. obrotowego, mimo widocznego spowolnienia na rynku odzieżowym, przychody Grupy LPP przekroczyły 4,3 mld zł, zapewniając spółce wzrost sprzedaży za 9 miesięcy br. na poziomie +7% r/r.
LPP przygotowuje się na spowolnienie popytu
W trzecim kwartale br. obrotowego przychody polskiego producenta odzieży przekroczyły 4,3 mld zł co oznacza wzrost r/r o prawie 40 proc. (dane przy wyłączeniu rynku rosyjskiego w obu porównywalnych kwartałach)Ponad 23 proc. dynamika sprzedaży e-commerce r/r przyniosła spółce w minionym kwartale ponad 1 mld zł sprzedaży, co stanowiło 23,6 proc. przychodów Grupy. W ujęciu omnichannelowym największą dynamikę wzrostu, na poziomie 70 proc r/r, odnotowała […]