Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for starbucks/

Vedran-Modric_Starbucks

[WYWIAD] Vedran Modric, Starbucks Polska: rozwijamy koncepcję „trzeciego miejsca”

Wybierając lokalizację pod nową kawiarnię bierzemy pod uwagę różne czynniki, takie jak powierzchnia lokalu czy natężenie ruchu pieszych w danym miejscu. Jesteśmy otwarci na różnorodne propozycje, niezależnie od tego, czy jest to centrum handlowe, ulica w centrum miasta czy budynek biurowy. Cały czas rozwijamy koncepcję trzeciego miejsca pomiędzy pracą a domem, tworząc przestrzenie do rozmów i spotkań, a także odpoczynku czy nauki – mówi w rozmowie z Retailnet Vedran Modric, Dyrektor Operacyjny […]

Starbucks mocno na rzecz lokalnych społeczności i zrównoważonego rozwoju

W 2022 Starbucks, zarządzany na polskim rynku przez spółkę AmRest, kontynuuje działania w zakresie zrównoważonego rozwoju, angażując się w tematy bliskie sercom jego Gości. Marka chce łączyć ludzi i tworzyć przestrzeń oraz okazje do nawiązywania i podtrzymywania kontaktów. Istotną rolę w jej działaniach prospołecznych w rozpoczynającym się roku będzie grało wsparcie relacji i ważnych dla sympatyków brandu inicjatyw, w tym szeroka gama działań z zakresu sustainability oraz wspólne wsparcie Wielkiej […]
starbucks-lodz-piotrkowska

Starbucks otwiera w Łodzi swoją 70 kawiarnię

Sieć kawiarni Starbucks otwiera 70 lokal w kraju, tym razem przy ul. Piotrkowskiej w Łodzi w budynku Hi Piotrkowska. Jest to już 2 lokalizacja w mieście, w którym Starbucks zyskał sobie stałe grono sympatyków. W dniu otwarcia na pierwszych Gości, którzy zamówili dowolny napój będzie czekała wyjątkowa niespodzianka –kubek wielokrotnego użytku z logo Starbucks w prezencie. Kawiarnia Starbucks w Łodzi została otwarta przy ulicy Piotrkowskiej 155, naprzeciw dworca tramwajowego, zwanego […]
Kawiarnia Starbucks w Warszawie

Starbucks podsumowuje 2021 rok i planuje kolejne wyzwania

Ostatnie dwa lata były dla branży gastronomicznej okresem sporych wyzwań. Jednak pomimo niesprzyjających warunków Starbucks cały czas realizuje założone wcześniej cele rozwoju marki. W mijającym roku sieć kawiarni świętowała 50-lecie swojego istnienia, otworzyła 2 nowe kawiarnie i dynamicznie rozwijała kanał delivery. Z optymizmem spogląda w rok 2022, na który planuje kolejne wyzwania. – W Starbucks nie boimy się wyzwań ani trudnych warunków. Wypracowaliśmy […]