Search Results for tchibo/
Tchibo to nie tylko sklep, ale także kawiarnia z aromatyczną, wysokiej jakości kawą
Aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby Klientów, Tchibo nie tylko stale modyfikuje swoją ofertę, ale także zmienia się wizualnie. Teraz przyszedł czas na kawiarnie. Już od 8 września będzie można zobaczyć w nich odświeżone materiały komunikacyjne.
Już 17 sklepów Tchibo wykorzystuje energię z odnawialnych źródeł
Zielona energia staje się skuteczną metodą ograniczania negatywnego wpływu biznesu na stan środowiska naturalnego. Ochrona klimatu i redukcja emisji dwutlenku węgla do atmosfery to jedne z najważniejszych celów zrównoważonego rozwoju firmy Tchibo.
ESG: Tchibo konsekwentnie podąża drogą zrównoważonego rozwoju
Organiczna bawełna i recykling włókien naturalnych – m.in. tak powstaje odzież Tchibo. W taki sposób firma odpowiada na jedno z najważniejszych wyzwań naszych czasów, czyli produkcję, która może przyczynić się do ochrony zasobów naturalnych.
Tchibo konsekwentnie rozwija system lojalnościowy
TchiboCard świętuje 10. urodziny. Przez ostatnią dekadę do programu lojalnościowego Tchibo Polska dołączyło kilkaset tysięcy klientów, którzy na co dzień aktywnie korzystają z jego benefitów.
Tchibo otwiera pop-up store w Białymstoku. Marka zaprasza do Centrum Handlowego Auchan Produkcyjna
Od 22 czerwca na klientów odwiedzających Centrum Handlowe Auchan Produkcyjna w Białymstoku czekać będą wyjątkowe rabaty, outletowe ceny i szeroki wybór produktów z oferty Tchibo. Tym samym marka poszerza swoją sieć sklepów pop-up.
Tchibo otwiera kolejny sklep pop-up. Od 10 sierpnia firma zaprasza do Gdańsku
W nowym sklepie Tchibo typu pop-up na konsumentów będą czekać specjalne rabaty i szeroki wybór produktów w atrakcyjnych cenach. To gratka nie tylko dla mieszkańców Trójmiasta, ale także turystów, którzy w czasie wakacji tłumnie odwiedzają ten region Polski.
Odzież, która chroni zasoby czyli Tchibo na ścieżce zrównoważonego rozwoju
Organiczna bawełna i recykling włókien naturalnych – m.in. tak powstaje odzież Tchibo. W taki sposób firma odpowiada na jedno z najważniejszych wyzwań naszych czasów, czyli produkcję, która może przyczynić się do ochrony zasobów naturalnych.
Tchibo kontynuuje rozwój. Nowy sklep w formacie pop-up już działa na warszawskim Bemowie
Z początkiem lutego w Galerii Bemowo został otwarty sklep Tchibo, znany nie tylko z najlepszej jakości kaw pochodzących z plantacji na całym świecie, ale także z szerokiego asortymentu produktów i akcesoriów dla domu i całej rodziny.
Tchibo dołącza do najemców Centrum Handlowego Auchan Hetmańska
Centrum Handlowe Auchan Hetmańska poszerzyło portfolio najemców o markę Tchibo. Klienci obiektu mogą korzystać z oferty sklepu typu pop-up z różnorodnym asortymentem w obniżonych cenach, który zajął lokal o powierzchni 163 mkw. Za współpracę z najemcami i zarządzanie białostockim Centrum Handlowym Auchan odpowiada Nhood Polska, a właścicielem obiektu jest Ceetrus Polska. Centrum Handlowe Auchan Hetmańska od kilkunastu lat jest jednym z cenionych przez klientów miejsc zakupów. To jeden z największych […]
Biżuteria Pandora i oferta Tchibo Pop-up Store dostępne w Galerii Copernicus
W lipcu grono najemców Galerii Copernicus powiększyło się o dwie popularne marki. Duńską firmę biżuteryjną Pandora oraz Tchibo - niemiecką markę, oferującą kawę oraz szeroką gamę kolekcji z przedmiotami codziennego użytku i akcesoria związane z parzeniem kawy.
Maciej Dulski nowym Dyrektorem E-Commerce and Trade Marketingu w MediaMarktSaturn Polska
Do zespołu MediaMarktSaturn Polska dołączył Maciej Dulski, który z początkiem stycznia br. objął stanowisko Dyrektora E-Commerce & Trade Marketingu. Do jego zadań należy m.in. wzmocnienie sprzedaży omnichannel i poprawa doświadczeń zakupowych. Maciej Dulski posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w obszarze digital i e-commerce, które zdobywał w firmach takich jak YOPE, Veepee, Allegro czy Tchibo, gdzie odpowiadał m.in. za rozwój sprzedaży online, budowanie i wdrożenie sklepów internetowych oraz tworzenie i realizację strategii E-Commerce. […]
[WYWIAD] M. Alicka, D. Deptuła, ST Plaza Management: Rozbudowy, modernizacje i nowi najemcy
ST Plaza Management zarządzająca Galerią Leszno, Toruń Plaza i Suwałki Plaza szykuje spore zmiany w swoich obiektach. O szczegółach inwestycji mówią w rozmowie z Retailnet/SCF News Monika Alicka, Country Director i Dorota Deptuła, Senior Leasing Manager, ST Plaza Management. ST Plaza Management zarządzająca Galerią Leszno, Toruń Plaza i Suwałki Plaza szykuje spore zmiany w swoich obiektach. Poza roszadami w tenant mix, planowane są także remodelingi […]