Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for w-kruk/

W.KRUK wprowadza usługę ubezpieczenia zegarków

W.KRUK, najstarsza polska marka jubilerska, rozszerza swój wachlarz usług związanych ze sprzedażą zegarków i wprowadza ofertę zabezpieczenia czasomierzy. Tym, co wyróżnia ofertę marki od innych dostępnych na rynku, jest objęcie czasomierza dodatkową ochroną od następstw nieszczęśliwych zdarzeń. Ubezpieczenie jest dostępne w większości salonów stacjonarnych W.KRUK posiadających w stałej ofercie zegarki, przy zakupie zegarków do 100 000 zł. Szeroka ochrona Ubezpieczenie obejmuje szeroki zakres ochrony […]
VRG

VRG wprowadziła W.KRUK na nowy rynek europejski

Polska marka jubilerska, doskonale znana klientom w Polsce, rozszerzyła swoje działania o rynek węgierski i zawalczy o uznanie klientów w tej części Europy. należący do VRG W.KRUK otworzył pierwsze salony w Budapeszcie i Segedynie.

Mallson: Bełchatów – W. Kruk w Galerii Bawełnianka

Luksusowa marka jubilerska W.Kruk dołączyła do grona najemców w bełchatowskiej Galerii Bawełnianka, której otwarcie planowane jest na marzec 2023 roku.  Bawełnianka będzie w najbliższych latach jednym z nielicznych nowych centrów handlowych powstających w Polsce. Galeria Handlowa Bawełnianka zlokalizowana jest w sercu miasta, na terenie dawnych Bełchatowskich Zakładów Przemysłu Bawełnianego. W obiekcie znajdować się będzie ponad 80 sklepów i punktów usługowych, strefa rozrywki z kinem i klubem fitness. Najemcami […]
Łukasz Bernacki VRG

Łukasz Bernacki nowym wiceprezesem VRG

Rada Nadzorcza VRG S.A. zdecydowała o powołaniu Łukasza Bernackiego na funkcję Wiceprezesa Zarządu Grupy ds. segmentu jubilerskiego . Nowy Wiceprezes to osoba z wieloletnim doświadczeniem w branży od lat związany z grupą VRG S.A. Przez ostatnie 2 lata pełnił funkcję prezesa W.KRUK. Obecnie będzie ją łączył z zasiadaniem w Zarządzie Grupy, nadzorując działalność segmentu jubilerskiego. Łukasz Bernacki objął stanowisko z dniem 7 lipca 2022 r. – Cieszę się, że do Zarządu […]
bonarka-kruk

Korzystne trendy w sprzedaży budują dobre wyniki Grupy VRG

W pierwszej połowie 2021 roku odzieżowo – jubilerska Grupa VRG wypracowała pozytywny wynik operacyjny i zysk netto w wysokości 2,8 mln zł (przy 31,8 mln zł straty w roku 2020). Na dobre wyniki wpłynęły przede wszystkim pozytywne trendy w sprzedaży i marży w maju i czerwcu. Przełożyły się one na mocny drugi kwartał Grupy. Salony marek odzieżowych VRG notowały wzrost popytu na kolekcję formalną – co skutkowało […]

Dwie marki jubilerskie w gronie najemców Galerii Gniezno

W Galerii Gniezno ponownie otwarto odświeżony salon sieci Apart. Dodatkowo do grona najemców dołączyła marka jubilerska W.Kruk. – Wiosna to czas zmian, także w Galerii Gniezno. Zaczęliśmy od otwarcia nowoczesnego salonu Apart, który zachwyca designerskim wystrojem i bogatą ofertą. Ponadto nasi Klienci mogą także wybrać się na zakupy do nowo otwartego salonu W.Kruk. Naszym celem niezmiennie jest wprowadzanie zróżnicowanej oferty, dlatego cieszymy się, że Galeria […]
Nowe Czyżyny

Topowa marka jubilerska otworzy lokal w Nowych Czyżynach

Więcej luksusowych dodatków w Nowych Czyżynach. Centrum handlowe umacnia swoją ofertę w segmencie biżuterii. Już niebawem w obiekcie zadebiutuje jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek jubilerskich – W. Kruk. Umowa z najemcą właśnie została podpisana. – Rozwijając tenant-mix, odważnie sięgamy po marki, które do tej pory nie były obecne w centrach convenience. Stało się to już znakiem rozpoznawczym Nowych Czyżyn i innych naszych obiektów w tym formacie. Planowane […]
Marcin-Rydz-Vistula

[WYWIAD] Marcin Rydz, Grupa VRG: sieć stacjonarna ważnym elementem rozwoju w kierunku omnichannel

Spodziewamy się, że sprzedaż w Grupie VRG powinna na koniec grudnia przekroczyć 1 mld zł. Byłby to wynik zbliżony do 2019 roku – rekordowego pod względem przychodów w historii. Ten ambitny cel jest w zasięgu ręki dzięki pozytywnym trendom w sprzedaży i zyskowności, notowanych we wszystkich markach oraz dobremu przygotowaniu do czwartego, kluczowego dla handlu kwartału. Jeśli chodzi o sieć – zrealizowaliśmy nasze założenia. Na koniec roku będziemy operować na 52 […]

VRG odbudowuje sprzedaż po otwarciu sieci stacjonarnej. Grupa obserwuje odbicie popytu na odzież formalną

VRG notuje istotny wzrost ruchu w salonach stacjonarnych w pierwszych tygodniach maja, po zakończonym 3 maja br. lockdownie. Traffic klientów w pierwszych tygodniach handlu był zdecydowanie większy, niż w momencie powrotu sprzedaży do salonów w 2020 roku. W maju VRG odnotowała wzrost udziału odzieży formalnej w sprzedaży – co może być odczytane jako sygnał powrotu do większej aktywności społecznej i gospodarczej. Na wyniku Grupy VRG w I kwartale 2021 roku negatywnie […]
wolczanka-nowe

VRG chce wchodzić na platformy e-commerce

Grupa VRG chce nawiązać współpracę z nowymi platformami multibrandowymi i rozszerzyć sprzedaż na kolejne rynki zagraniczne, w tym Rosję. Obecnie marki z portfolio grupy są dostępne dla klientów z kilkudziesięciu rynków europejskich. VRG zintensyfikowała w tym roku rozwój sprzedaży online poprzez wiodące w branży fashion platformy e-commerce: Zalando, Modivo, Limango, Factcool oraz Peek&Cloppenburg. Przez Zalando na 24 rynki Za pośrednictwem Zalando VRG sprzedaje w tej chwili swoje produkty wyłącznie w Polsce, […]

VRG: w marcu wzrosła sprzedaż segmentu odzieżowego i jubilerskiego

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę VRG w marcu 2021 roku wyniosły około 60,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w marcu 2020 roku o około 40,3  proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – marzec 2021 roku wyniosła około 171,5 mln zł i była niższa o około 13,1 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego. Obroty w segmencie odzieżowym i jubilerskim […]