Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for wittchen/

wittchen

Wittchen uruchomił pierwszy salon w Rumunii

Grupa Wittchen otworzyła swój pierwszy sklep stacjonarny w Rumunii, w jednej z najbardziej prestiżowych galerii handlowych w Bukareszcie „ParkLake Shopping Center”. To umocni pozycję Grupy Wittchen w Europie Środkowo-Wschodniej.
wittchen-manufaktura-4

Wittchen podsumował sprzedaż w I kwartale

Spółka Wittchen, właściciel sieci sklepów z galanterią skórzaną, zanotował w I kwartale 2021 roku 15 proc. spadek przychodów rok do roku. Wyniosły one łącznie 38,2 mln zł. W okresie styczeń-marzec sprzedaż detaliczna wyniosła 35,2 mln zł, czyli o 11 proc. mniej w ujęciu rok do roku. Znaczne spadki Wittchen zanotował w segmencie B2B (-38 proc.), oraz tzw. pozostałych (-88 proc.). Wittchen ma ponad 100 salonów stacjonarnych […]

Wittchen: Dalsza ekspansja zagraniczna i wzrost udziału e-commerce

Grupa Wittchen planuje w 2022 r. dalszą ekspansję zagraniczną oraz kontynuację zwiększenia udziału sprzedaży w kanale sprzedaży internetowej – poinformował w liście do akcjonariuszy prezes Jędrzej Wittchen. W tym roku Wittchen planuje zwiększenie liczby platform, z którymi będzie współpracować ok. 35 partnerów. Dodatkowo grupa zamierza otworzyć własny sklep internetowy w Rumunii W 2021 roku grupa Wittchen miała 278 mln zł przychodów, co oznacza wzrost rdr o 32 […]
wittchen-manufaktura

Wittchen stracił ponad 25 proc. przychodów

Spółka Wittchen, właściciel sieci sklepów z galanterią skórzaną, zanotował w IV kwartale 16 proc. spadek przychodów rok do roku. Wyniosły one, w segmencie detalicznym, 59,4 mln zł. W okresie styczeń-grudzień sprzedaż detaliczna wyniosła 183,4 mln zł, czyli o 21 proc. mniej w ujęciu rok do roku. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży (łącznie wszystkie segmenty: detaliczny, B2B i inne) spółki Wittchen w IV kwartale 2020 roku wyniosły 75,7 […]

Wittchen : ponad połowa sprzedaży z kanału online

Wittchen chce w 2022 roku kontynuować osiąganie dwucyfrowych dynamik sprzedaży, liczy na stabilizację marży brutto na sprzedaży i kontynuację poprawy marży operacyjnej  „Realizacja powyższych planów będzie możliwa dzięki zwiększeniu sprzedaży zagranicznej, na której generowana jest wyższa marża oraz w kanale e-commerce dzięki zwiększeniu wolumenu sprzedaży przez własne sklepy internetowe, jak również zwiększenie współpracy z platformami typu marketplace” – napisano w komunikacie giełdowym. Cel: przychdy sprzed pandemii […]
wittchen

Wittchen poprawia wyniki sprzedaży

Zarząd spółki Wittchen SA poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży w drugim kwartale 2022 roku wyniosły 86,5 mln zł, co oznacza wzrost o 62 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku 2021. Jak informuje spółka w komunikacie, przychody w segmencie detalicznym w okresie od kwietnia do czerwca 2022 roku wyniosły 73,8 mln zł i były wyższe o 54 proc. w analogicznym okresie 2021 roku. Wówczas przychody osiągnęły poziom 47,9 mln […]