komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Napollo z silnym portfelem handlowym na #scf2025fall

Przedstawiciele firmy Napollo zaprezentują na targach #scf2025fall pełne portfolio dostępnych i realizowanych projektów w ramach rozwijanej sieci parków handlowych N-Park. Wśród kluczowych inwestycji znajdują się m.in. rozbudowany N-Park Maślicka we Wrocławiu, nowo powstające obiekty w Nowym Tomyślu, Tarnowie Podgórnym i Gołkowie, a także rozbudowa N-Parku w Piotrkowie Trybunalskim.
Napollo konsekwentnie rozwija sieć N-Parków, planując uruchomienie kolejnych obiektów w 2026 roku. Udział w Forum to okazja do prezentacji oferty i rozmów z najemcami zainteresowanymi ekspansją w nowoczesnych lokalizacjach.
Podczas dwudniowych targów firma zaprezentuje m.in.:
- N-Park Maślicka (Wrocław) – w lipcu 2025 park handlowy powiększył się o rozbudowaną nową część tj. dodatkowe 4 700 mkw. nowej powierzchni najmu. Dzięki temu łączne GLA obiektu wzrosło do ok. 10 000 mkw. Rozbudowany N-Park na Maślicach przyciągnął nowych najemców, m.in. market spożywczy Aldi, drogerie i sklepy odzieżowe, odpowiadając na rosnące potrzeby mieszkańców rozwijających się osiedli w okolicy.
- N-Park Nowy Tomyśl (ul. Celna) – trwa budowa nowego parku handlowego o powierzchni ok. 7 000 mkw. GLA. W śród najemców znalazł się m.in. supermarket Biedronka z planowanym otwarciem na IV kwartał 2025 r. Pozostali najemcy – w tym drogerie, sklepy odzieżowe, sportowe i markety typu DIY – zainaugurują działalność na wiosnę 2026 roku. N-Park Nowy Tomyśl będzie największym kompleksem handlowym w mieście. W ramach inwestycji planowane jest powstanie restauracji typu drive., co dodatkowo zwiększa atrakcyjność lokalizacji.
- N-Park w Piotrkowie Trybunalskim (ul. Sulejowska) – powstaje drugi etap obiektu, który powiększy projekt o ok. 1 800 mkw. powierzchni handlowej – do łącznej GLA rzędu 9 500 mkw, umożliwiając wprowadzenie kolejnych najemców. Planowane zakończenie rozbudowy to marzec 2026r.
- N-Park Gołków (Piaseczno) – planowany park handlowy będzie miał ok. 4 200 mkw. GLA. Położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie sklepu Lidl, w bardzo rozwojowej podmiejskiej okolicy na obrzeżach Warszawy. Inwestor jest w trakcie wyboru generalnego wykonawcy. Docelowo obiekt pomieści kilkanaście sklepów oraz około 120 miejsc parkingowych.
- N-Park Tarnowo Podgórne (ul. Owocowa) – trwa proces wyboru generalnego wykonawcy dla projektu w Tarnowie Podgórnym. Obiekt będzie miał ok. 4 900 GLA. W nowym N-Parku przewidziano około 10 lokali handlowo-usługowych oraz parking na ponad 160 samochodów, co wpisuje się w model wygodnego retail parku obsługującego lokalną społeczność. Obiekt znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie sklepu spożywczego Biedronka.
Gotowi do rozmów
Podczas zbliżającego się #scf2025fall Napollo reprezentować będzie zarząd spółki oraz doświadczony zespół komercjalizacji, gotowy do rozmów z partnerami biznesowymi i najemcami. W skład delegacji Napollo wchodzą m.in.:
- Agata Grymuza – Senior Leasing Manager Team Leader,
- Robert Krupski – Senior Leasing Manager,
- Artur Kudliński – Manager ds. Komercjalizacji.
„Udział w Forum stanowi dla nas okazję do bezpośrednich spotkań z sieciami handlowymi poszukującymi lokalizacji, omówienia planów ekspansji oraz nawiązania nowych kontaktów w branży. Napollo kontynuuje tym samym aktywną strategię rozwoju – obecność na SCF Fall 2025 wzmacnia relacje z kluczowymi najemcami i podkreśla rolę spółki jako prężnego inwestora na rynku nieruchomości handlowych” – mówi Agata Grymuza, Senior Leasing Manager Team Leader w Napollo.
Zapraszamy do kontaktu i umawiania spotkań!
O Napollo
Napollo od lat inwestuje w projekty handlowe typu convenience, rozwijając sieć N-Parków na terenie całej Polski. Obecnie firma zarządza siecią obiektów handlowych o łącznej powierzchni najmu ok. 150 000 mkw., na którą składa się przede wszystkim 116 000 mkw. w parkach handlowych N-Park oraz ok. 32 000 mkw. w kameralnych galeriach handlowych (m.in. Galeria Renova w Warszawie, Galeria Piastova w Gnieźnie, Galeria Grodova w Grodzisku Mazowieckim).
Jeszcze w 2023 roku portfel firmy obejmował 17 obiektów handlowych (parki i galerie) o łącznej powierzchni ok. 105 tys. mkw. GLA, co obrazuje dynamiczny wzrost skali działalności Napollo w ostatnich latach.