SCF TARGI CENTRÓW HANDLOWYCH
SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie
Najważeniejsze spotkanie decydentów rynku retail. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
dni
godzin
minut
sekund
Koncepcja SCF
Networking, negocjacje leasingowe i inwestycyjne, analizy rynku
SCF – Shopping Center Forum, odbywa się dwa razy w roku od ponad 15 lat. Wiosną w centrum konferencyjnym Legii Warszawa, a jesienią w centrum EXPO XXI w Warszawie. Przez dwa dni w jednym czasie i miejscu są wszyscy ci, którzy decydują o kształcie rynku centrów handlowych.: inwestorzy, deweloperzy, najemcy i eksperci rynku retail.
W każdej edycji bierze udział ponad 1200-1400 uczestników.
Komercjalizacja centrów i parków handlowych oraz centrów ouletowych to dominujący temat największych w regionie CEE targów nieruchomości handlowych. Od kilkunastu lat, dwa razy w roku, właściciele i zarządcy nieruchomości handlowych spotykają się z osobami odpowiedzialnymi za rozwój sieci handlowych, gastronomicznych, klubów fitnees i innych najemców. Przez dwa dni negocjują oni warunki leasingu: wielkość wynajętej powierzchni, okres najmu i wysokość czynszu.
Targom towarzyszy konferencja, której głównym tematem jest proces leasingu nowoczesnej powierzchni handlowej. SCF to najbardziej prestiżowe spotkanie uczestników rynku centrów handlowych w regionie. Ponad połowa z nich to przedstawiciele zarządów firm inwestujących na tym rynku oraz prowadzących sieci handlowe. Wśród uczestników są także przedstawiciele instytucji finansujących oraz eksperci i analitycy rynku nieruchomości komercyjnych.
Partnerzy
Wystawcy
INFORMACJE
Targi
centrów handlowych
Kilkudziesięciu wystawców, wśród których większość stanowią firmy będące właścicielami lub zarządcami centrów i parków handlowych oraz centrów outletowych. Wśród wystawców targów SCF są także firmy usługowe i technologiczne działające na rynku centrów handlowych.
Networking
system umawiania spotkań
Każdy z uczestników SCF w ciągu dwóch dni targów ma kilkadziesiąt spotkań biznesowych. Jest to możliwe dzięki systemowi umawiania spotkań, który pozwala efektywnie zarządzać grafikiem negocjacji leasingowych, a także optymalnie wykorzystać czas spędzony na Forum.
Konferencja
najważniejsze tematy dla rynku
Leasing powierzchni handlowych, analiza rynku nieruchomości komercyjnych, finansowanie inwestycji handlowych – to tematy konferencji odbywającej się w ramach targów SCF. Wśród prelegentów są sponsorzy, partnerzy merytoryczni i wystawcy. Zasięgi konferencji są zwielokrotnione dzięki relacjom video na YouTube i LinkedIn.
Afterparty
centrów handlowych
To mocny akcent na zakończenie pierwszego dnia targów SCF. Wieczorne spotkanie przyciąga kilkaset osób, mogą kontynuować prowadzone na targach rozmowy, w mniej oficjalnej atmosferze. Afterparty, na które zaproszeni są wszyscy uczestnicy VIP, odbywa się z topowych warszawskich klubach.
Organizator
wydawca portalu SCF News i SCF Magazine
Firma Evigo.com jest liderem komunikacji B2B dla rynku centrów handlowych. Jesteśmy wydawcą portalu SCF News | Retailnet.pl, którego codzienny newsletter dociera do ponad 7000 odbiorców: najemców, deweloperów oraz dostawców usług dla rynku retail. Czasopismo SCF Magazine ma ponad 3000 czytelników.