komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Popeyes umacnia pozycję w stolicy Dolnego Śląska

Wrocław to miasto wyjątkowe dla Popeyes – tutaj powstała pierwsza restauracja sieci w Polsce i tu mieści się jej główna siedziba. Teraz stolica Dolnego Śląska może pochwalić się kolejnym lokalem – w centrum handlowym Wroclavia, gdzie 22 września ruszy kolejny Popeyes w mieście. Będzie to 3. lokal we Wrocławiu, a 21. w Polsce.
Po Pasażu Grunwaldzkim i Wrocławiu PKP, kultowy kurczak rodem z Luizjany wkracza do Wroclavii. Wrocław, jako jedno z najszybciej rozwijających się miast w Polsce, stanowi idealną lokalizację dla kolejnych otwarć. To ośrodek akademicki, biznesowy i turystyczny, którego energia świetnie koresponduje z charakterem marki.
Promocje na otwarcie
Już od dnia otwarcia goście będą mogli spróbować kultowej Chicken Sandwich, kurczaka w chrupiącej panierce i przyprawie Cajun, słynnych frytek, wingsów i nuggetsów w sosach oraz nowości sezonowych, w tym najnowszego hitu tego sezonu – sosów Dip’n’Drip czy letnich Premium Shakes.
Popeyes będzie świętował oficjalne otwarcie restauracji w poniedziałek 22 września od godziny 9:00 rano. Tego dnia na pierwszych gości tradycyjnie czekają atrakcje – darmowe kultowe kanapki Chicken Sandwich dla pierwszej setki osób, a pierwsze 25 osób otrzyma także limitowany merch. Nie zabraknie też konkursów i gadżetów – bo Popeyes zawsze wita się z nowym miejscem w charakterystycznym, pełnym energii stylu.
„Wrocław to nasz dom i absolutny fundament rozwoju Popeyes w Polsce. To tutaj otworzyliśmy pierwszą restaurację, to stąd prowadzimy nasze działania i tu bije serce marki. Dzisiejsze otwarcie ma więc dla nas wyjątkowy wymiar. To 21. lokal w Polsce – można powiedzieć, że trafiliśmy w popeyesowe „oczko”! I to właśnie w miejscu, które było dla nas startem” – mówi Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce.
Dynamika rozwoju sieci nie jest przypadkowa. Polska szybko pokochała smak soczystego kurczaka marynowanego przez 12 godzin w unikalnej mieszance przypraw inspirowanych Luizjaną. Od klasycznych lokali, przez restauracje w centrach handlowych, aż po koncepty Drive Thru – Popeyes konsekwentnie rozbudowuje swoją obecność w kraju. Otwarcie we Wroclavii to element ogólnopolskiej ekspansji marki Popeyes, która tylko w 2025 roku otworzyła już 9 nowych lokali a w planach do końca roku ma otwarcia kilkunastu restauracji w nowych oraz obecnych już lokalizacjach.
Za rozwój marki Popeyes w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada firma Rex Concepts, która rozwija segment QSR (quick service restaurant) w Polsce, Czechach i Rumunii. Obecnie firma zatrudnia ponad 2,5 tys. pracowników w regionie, konsekwentnie budując pozycję lidera jako masterfranczyzobiorca Popeyes i Burger King w tych krajach.