PARTNERZY PORTALU

Kluczowi najemcy retail parków Newbridge przedłużają umowy

PH Włocławek, Newbridge

Pomimo wyzwań, z jakimi mierzy się rynek handlowy, znane marki stawiają na dalszą współpracę z Newbridge. Ostatnie tygodnie przynoszą w retail parkach inwestora prolongaty umów najmu obejmujące łącznie ponad 2,5 tys. m kw. GLA. Wśród marek, które zdecydowały się na taki krok znaleźć można te najpopularniejsze dziś na polskim rynku.

I tak w Parku Handlowym Newbridge w Grodzisku Mazowieckim w ofercie wciąż dostępny będzie sklep CCC, drogeria Rossmann oraz biuro podróży Travel Planet.

Z kolei w Parku Handlowym Newbridge we Włocławku na przedłużenie umowy zdecydowały się aż 2 popularne marki obuwnicze – CCC oraz Deichmann.

CCC przez kolejne lata obecne będzie także w ofercie Parku Handlowego Newbridge w Namysłowie. W sumie polska sieć sklepów obuwniczych przedłużyła z Newbridge umowy najmu obejmujące blisko 1,7 tys. m kw.

– Pandemia pokazała jak duży jest dziś potencjał retail parków w Polsce. Format ten nie tylko zdecydowanie lepiej radzi sobie w dobie COVID-19, ale także mimo rynkowych zawirowań wciąż dynamicznie rozwija się, zachęcając marki do inwestycji w najem – mówi Karolina Nitowska, leasing manager Newbridge.

– Sprzyja temu chociażby wyraźna zmiana zachowań konsumentów, którzy coraz chętniej na swoje codzienne zakupy wybierają mniejsze obiekty handlowe convenience, położone w najbliższym sąsiedztwie. To sprawia, że parki handlowe postrzegane są jako przyszłościowa i atrakcyjna biznesowo lokalizacja. Ten potencjał dostrzegają także nasi wieloletni partnerzy – dodaje.

Zmiany w tenat mixie trzech parków handlowych Newbridge

Ale nie tylko pandemia skłania marki do prolongat. Wszystkie trzy parki handlowe Newbridge mają ugruntowaną pozycję na lokalnych rynkach. Co więcej, działają na rynkach o stosunkowo niskim nasyceniu powierzchnią handlową, co zapewnia najemcom mniejszą konkurencję.

Nie bez znaczenia jest także rozwój tenant mix’u parków handlowych Newbridge w ostatnich latach. Marki lokujące tu swoje sklepy działają w otoczeniu doskonale znanych brandów z segmentów m.in. elektroniki, zdrowia i urody czy fashion.

Wśród kluczowych najemców parków handlowych Newbridge można znaleźć m.in. supermarket SPAR, Media Expert, RTV Euro AGD, Pepco, KiK, Martes Sport, Rossmann, Top Secret, Takko Fashion, CCC i Deichmann. Wszystkie trzy obiekty są także dziś w 100 proc. skomercjalizowane.

– Obecność znanych marek ma znaczący wpływ na catchment retail parków. Fakt, że obiekty wypełnione są rozpoznawalnymi, ale i unikalnymi lokalnie brandami sprawia, że centra przyciągają nie tylko klientów ze swojego najbliższego sąsiedztwa, ale także z miast ościennych. Tworzy to najemcom atrakcyjny i rozwojowy rynek – mówi Nitowska.

Jak podkreśla przedstawicielka Newbridge, ostatnie decyzje najemców nie tylko umacniają ofertę retail parków, ale przede wszystkim zabezpieczają ją w tym trudnym dla rynku momencie. – Prolongaty na tak dużą skalę, z tak wieloma najemcami, pokazują jak dużym zaufaniem w zmieniającej się rzeczywistości handlowej cieszą się obiekty Newbridge. To dla nas dobra prognoza na przyszłość – mówi Nitowska.

Facebook
LinkedIn

Informacje partnerów portalu

Projekty

park handlowy
6 500 m2
Focus Park usytuowany jest przy ul. Komunalnej we Włocławku, w województwie kujawsko- pomorskim. Nieruchomość została wybudowana w 2011 roku. Poprzednia…
Baza danych

Firmy

Newbridge to dynamicznie rozwijający się na polskim rynku handlowym inwestor i deweloper sektora nieruchomości convenience. Firma Newbridge została założona w…
Baza danych

Najnowsze informacje

Scroll to Top

Informacje

Projekty

Najemcy

Firmy

Osoby

Informacje

Projekty

Typ obiektu

Liczba miejsc parkingowych

Liczba lokali

Status Inwestycji

Powierzchnia GLA w m2

Województwo

Najemcy

Typ sieci

Liczba wszystkich sklepów

Firmy

Typ firmy

Osoby

Opcje