Dwie marki z portfolio Calzedonia Group w Galaxy

Należące do EPP Centrum Handlowo-Rozrywkowe Galaxy powiększyło ofertę bielizny o propozycję dwóch marek z portfolio Calzedonia Group. W szczecińskim centrum ruszył pierwszy w regionie salon popularnej wśród młodszych konsumentek marki Tezenis i słynącej z elegancji – Intimissimi.

– W Galaxy śledzimy najnowsze globalne trendy konsumenckie i wybieramy te najlepiej odpowiadające na potrzeby naszych klientów w Szczecinie i okolicach, czyli bardzo kosmopolitycznym regionie Polski. Obserwowane na światowym rynku potrzeby klientek szukających komfortu i wygody są uniwersalne, a segment bieliźniarski prężnie się rozwija, również w Galaxy. Dlatego do współpracy przy poszerzeniu naszego portfolio zaprosiliśmy lidera tego rynku – Calzedonia Group. Pierwszy sklep Tezenis w regionie będzie magnesem dla zwolenniczek młodzieżowego stylu. Intimissimi ma wierną grupę klientek i klientów ceniącą włoską elegancję – mówi Marcin Ziółkowski, Asset Manager w EPP.

Spowodowane obecną sytuacją na świecie zmiany w trendach miały istotny wpływ na branżę bielizny. Konsumentki nie chcą już nosić kultowego kiedyś modelu biustonosza „push-up”, bardziej oczekując od marek komfortu i funkcjonalności[1]. Dlatego sprzedaż staników sportowych i wygodnych oraz miękkich staników typu bralette nawet trzykrotnie przekroczyła wyniki biustonoszy „push-up”[2].

Kaszmir, jedwab i najnowsze technologie

Na potrzeby poszukujących przede wszystkim wygody konsumentek odpowiadają marki bieliźniane, które oferują bieliznę z najdelikatniejszych materiałów. Wygodę i dopasowanie do ciała zapewniają też naturalne włókna i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Bielizna pozostaje silnym i ciągle rosnącym segmentem rynku, również w Polsce[3] – prognozuje się, że do 2025 będzie on stanowić prawie 15% polskiego rynku modowego.

Słynąca z połączenia wyrafinowanego stylu z prostotą marka Intimissimi zajęła salon o powierzchni 93 mkw. Klienci znajdą tam najwyższej jakości bieliznę damską i męską, a także komfortową odzież, piżamy i koszulki nocne oraz specjalną, dopasowaną do obecnych czasów sekcję odzieży homewear.

Pierwszy Tezenis w regionie

Po sąsiedzku, 148 mkw. powierzchni zajęła z kolei najbardziej młodzieżowa marka we włoskiej grupie, która wyróżnia się stałą rotacją asortymentu i nowoczesnymi kolekcjami bielizny. Projekt obu salonów odzwierciedla dbałość marek o komfort klientów – dominują jasne kolory, z drewnianymi elementami wykończenia, które utrzymują jednolity wizerunek i podkreślają ofertę sklepów.

Galaxy to najpopularniejsze i największe miejsce zakupów oraz rozrywki w województwie zachodniopomorskim. Położone przy jednym z głównych węzłów komunikacyjnych Szczecina, stanowi część ścisłego centrum miasta. Na powierzchni handlowej 58 tys. mkw. znajduje się 190 sklepów. Klienci mają też dostęp do najnowocześniejszego w regionie kina, kręgielni i przestrzeni fitness.

[1] https://blog.edited.com/blog/lingerie-market

[2] https://blog.edited.com/blog/lingerie-market

[3] https://retailmarketexperts.com/aktualnosci/raport-pmr-do-2025-r-bielizna-bedzie-odpowiadac-za-prawie-15-rynku-modowego/

Facebook
LinkedIn
NAJNOWSZE INFORMACJE
REKLAMA
PARTNERZY PORTALU
SCF DATABASE

Projekty

galeria handlowa
56 626 m2
Galaxy to największe miejsce zakupów i rozrywki w województwie zachodniopomorskim. Położone przy jednym z głównych węzłów komunikacyjnych Szczecina, stanowi część…
Baza danych

Najemcy

bielizna
Lokalizacji: 71
Calzedonia powstała w 1986 roku niedaleko Werony w Vallese di Oppeano. Marka oferuje swoim klientom wysokiej jakości artykuły pończosznicze dla…
Baza danych

Firmy

developer/inwestor
EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Spółka, która działa według formuły…
Baza danych
Scroll to Top