PARTNERZY PORTALU

Ruch tworzy nowy format sklepów franczyzowych

Sieć salonów z prasą Ruch wspólnie z Orlenem przygotowuje się do wprowadzenia na rynek nowego formatu sprzedaży detalicznej pod nazwą „Orlen w ruchu”. Będą to nowoczesne punkty zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych miejscach w Polsce.

Sieć będzie rozwijana w oparciu o system franczyzowy. Sklepy będą oferować szeroki sortyment, a także kawę czy przekąski oraz szeregu usług jak np. możliwość nadania czy odbioru paczki (również z wykorzystaniem czynnych całodobowo maszyn wprowadzanych na rynek przez PKN Orlen).

– Mamy nowe pomysły na rozwój – mówi Piotr Regulski, prezes zarządu Ruch. Możemy zaoferować ciekawą ofertę prowadzenia punktu w naszym formacie, która uwzględnia możliwości rozwoju partnera. Zaczynając od kiosku czy saloniku prasowego, można z czasem prowadzić mikrosieć handlową pod szyldem Ruchu. Wprowadzanie nowego formatu na rynek to także okazja do unifikacji oferty asortymentowej w naszych dobrze znanych punktach.

1,2 tys. saloników Ruch

Sieć Ruch to obecnie 1200 kiosków i saloników oferujących zróżnicowany katalog produktów i usług – nie tylko prasowych, lecz także artykułów FMCG, usług finansowych, logistycznych i wielu innych.

Nowy format franczyzowy nie będzie wymagał wkładu własnego (konieczne jest zapłacenie zwrotnej kaucji na poczet zatowarowania kiosku). Franczyzodawca zapewnienia w pełni wyposażony i zatowarowany kiosk – franczyzobiorca nie musi mieć własnego lokalu ani go szukać. RUCH jest właścicielem asortymentu, co pozwala agentowi skupić się na sprzedaży, nie ponosząc tym samym odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia towaru, terminy ważności itp.

Obecnie sieć przechodzi przez okres zmian wynikających z przejęcia firmy przez Orlen. Firmę czeka stopniowe wprowadzanie na rynek nowego formatu sprzedażowego, który został wypracowany wspólnie z Orlenem. Kioski i saloniki prasowe będą oferowały ujednolicony asortyment. Oprócz tego Ruch chce skoncentrować się na szerokiej ofercie usług dla klientów: możliwości zapłacenia rachunków, wypłaty gotówki, skorzystania z oferty Totalizatora Sportowego, zamówienia produktów za pośrednictwem platformy e-commerce (kiosk online) z dostawą do danego punktu czy też możliwości nadania lub odbioru paczki (poprzez usługę kurierską Paczka w RUCHu oraz paczki Poczty Polskiej).

Facebook
LinkedIn

Informacje partnerów portalu

Najemcy

ruch-logo
księgarnia - prasa
Lokalizacji: 1 200
Założony w 1918 roku Ruch S.A. obecnie jest jednym z największych kolporterów prasy w Polsce z blisko 40 proc. udziałem…
Baza danych

Firmy

ruch-logo
retailer
Ruch SA jest jednym z największych kolporterów prasy w Polsce z blisko 40 proc. udziałem w rynku. Pierwszy kiosk został…
Baza danych

Najnowsze informacje

Scroll to Top