Ponad 37 tys. użytkowników korzysta z nowego programu lojalnościowego Modivo

Modivo.pl, sklep z odzieżą premium należący do eobuwie.pl wystartował z programem lojalnościowym Modivo Fashion Club (MFC). Mimo że projekt został uruchomiony zaledwie kilka tygodni temu, zgromadził już ponad 37 tysięcy aktywnych użytkowników.

Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym Modivo Fashion Club (MFC)  gwarantuje dostęp do wielu benefitów, m.in. dedykowanych rabatów, promocji i prezentów. Członkom Programu Lojalnościowego Modivo Fashion Club przyznawane są punkty w oparciu o następujący przelicznik: 1 Punkt Modivo za każdą złotówkę (1 PLN) wydaną na zakupy w ramach strony internetowej modivo.pl, sklepu stacjonarnego lub aplikacji.

Nowości w programie lojalnościowym Modivo

Program Lojalnościowy Modivo Fashion Club (MFC) zakłada trzy poziomy, uprawniające do coraz wyższych rabatów i dodatkowych bonusów. Status Silver gwarantuje stałą 5% zniżkę na zakupy, którą klienci uzyskują od razu po dołączeniu do klubu. Poziom Gold zapewnia 10% rabat. Z kolei status Platinium otwiera dostęp do zniżki w wysokości 15%. Ponadto, dzięki dołączeniu do Programu Lojalnościowego Modivo Fashion Club (MFC), klienci uzyskują stały 20% rabat urodzinowy, a także wcześniejszy dostęp do akcji promocyjnych i ofert specjalnych.

Marka wprowadziła również nowości w aplikacji Modivo. Klienci mogą zestawiać ze sobą wybrane produkty i sprawdzać, jak prezentują się w konkretnych stylizacjach. Wystarczy dodać je do kategorii “ulubione” i za pomocą kilku kliknięć łączyć w dowolne kompozycje.

– To nowatorskie rozwiązanie, szczególnie wartościowe w czasie pandemii, kiedy sklepy stacjonarne są zamknięte lub działają z wieloma ograniczeniami. Pozwala także na znaczne skrócenie samego procesu zakupowego. Wybrane stylizacje możemy zamawiać z poziomu aplikacji, bez konieczności dodawania każdego produktu z osobna do koszyka – mówi Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl oraz Modivo. 

Eobuwie.pl działa na 16 europejskich rynkach

Eobuwie.pl S.A. jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującym ponad 170 tys. produktów od ponad 580 marek. Spółka działa obecnie na 16 europejskich rynkach. Z powodzeniem rozwija także własny e-commerce z modą premium – Modivo

Facebook
LinkedIn
NAJNOWSZE INFORMACJE
REKLAMA
PARTNERZY PORTALU
SCF DATABASE

Najemcy

dodatki modowe, odzież damska, odzież męska, odzież młodzieżowa
Lokalizacji: 1
Sieć multibrandowa. Modivo oferuje odzież i akcesoria modowe marek premium (m.in. Tommy Hilfiger, Joop, Patrizia Pepe, DKNY, Marella). Pierwszy sklep…
Baza danych

Firmy

retailer
Eobuwie SA to operator sieci sklepów obuwniczych eobuwie. Spółka powiązana z CCC SA
Baza danych
Scroll to Top