Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Carrefour nowym operatorem spożywczym w Starym Browarze

W Starym Browarze w Poznaniu powstaje nowy market spożywczy pod szyldem Carrefour Market. Na czas remontu przestrzeni, w której powstaje wielkopowierzchniowy docelowy sklep, otwarto Carrefour pop-up – tymczasowy koncept, gdzie klienci centrum mogą zrobić codzienne zakupy.

Zarządcy Starego Browaru postanowili wykorzystać potencjał ważnej zmiany, jaką jest wejście nowego operatora spożywczego. Celem było podjęcie współpracy z marką, której oferta będzie kompleksowa, przystępna, z bogatym zaopatrzeniem konkurencyjnym w stosunku do innych podmiotów działających w centrum Poznania.

– Carrefour Polska to dynamiczna marka zorientowana na różnorodny asortyment, jakość i zakupowe innowacje – mówi Renata Gralec, Dyrektor Centrum Stary Browar. Szukaliśmy partnera, który klientom Starego Browaru zaoferuje szeroką ofertę cenową, a przy tym bogate zatowarowanie, obejmujące duży wybór asortymentu podstawowego, produktów świeżych, jakościowe produkty do gotowania czy te poszukiwane przez klientów preferujących żywność organiczną bądź wegańską. Ta wizja w 100 proc. urzeczywistnia się we współpracy z Carrefour, a dodatkową wartością są technologie ułatwiające zakupy, wprowadzanie rozwiązań proekologicznych oraz rozwijanie programów lojalnościowych z atrakcyjnymi rabatami.

Dla Starego Browaru wybrano format Carrefour Market

Oferta sklepów Carrefour dopasowana jest do potrzeb lokalnej społeczności. Dla Starego Browaru wybrano format Carrefour Market. W nowoczesnym sklepie klienci znajdą szeroki wybór produktów spożywczych – w tym świeżych – a także artykułów z najpopularniejszych konceptów handlowych sieci, tj. Strefa Zdrowia (m.in. produkty bezglutenowe), specjalna strefa produktów świeżych z ofertą „Prosto z pola do 50 km” – dostawy bezpośrednio od lokalnych rolników, półka dla wegetarian i wegan, Kuchnie Świata z egzotycznymi specjałami dostępnymi całorocznie lub sezonowo, Biblioteka Whisky, Wino dla Konesera, strefa z szerokim wyborem smakołyków i zdrowej karmy BIO dla zwierząt oraz strefa z suplementami dla osób aktywnych fizycznie. W sklepie będzie dostępny szeroki wybór produktów marki własnej, a także atrakcyjny asortyment produktów przemysłowych oraz artykułów sezonowych.

Pierwsza odsłona – sklep tymczasowy

Także nowo otwarty Carrefour Market pop-up w Starym Browarze może się pochwalić bogatym asortymentem. Klienci w czasie codziennych zakupów w nowym sklepie mogą kupić świeże pieczywo, warzywa i owoce, a także składniki do egzotycznych dań, produkty z linii Carrefour Bio czy gotowe dania lunchowe.

– Stary Browar to bardzo ważny punkt na handlowej mapie miasta, dlatego cieszymy się z wejścia do tej lokalizacji. W oczekiwaniu na zakończenie prac otworzyliśmy sklep tymczasowy, dający już teraz klientom możliwość dokonywania niezbędnych zakupów. W docelowym sklepie pod szyldem Carrefour Market klienci znajdą bardzo szeroką gamę produktów zdrowych, w tym specjalną półkę produktów świeżych i suchych dla wegetarian i wegan. Wprowadzimy także wiele rozwiązań sprzyjających ekologii i niemarnowaniu żywności zgodnie z zasadami Zero Waste, a także nowoczesne udogodnienia ułatwiające zakupy, m.in. usługę Scan & Go, pozwalającą szybko i wygodnie zapłacić za produkty bez wykładania ich na taśmę czy usługę „Zamów i odbierz”, pozwalającą na odebranie w sklepie zakupów zamówionych wcześniej on-line – podkreśla Rafał Chabasiński, Dyrektor Regionalny z Carrefour Polska.

Wejście nowego operatora spożywczego to, jak informują przedstawiciele obiektu, niezwykle istotna zmiana dla centrum handlowego i duże przedsięwzięcie.

– Wspólnie z Carrefour Polska wypracowaliśmy plan premiery marki, który zakładał zminimalizowanie utrudnień dla klientów w okresie przejściowym – stąd pomysł na otwarcie sklepu tymczasowego – mówi Magdalena Kowalak, Prezes Spółki Zarządzającej Starym Browarem. To rozwiązanie ma liczne korzyści: klienci szybciej wrócą do stałego miejsca codziennych zakupów, mają okazję zapoznać się z asortymentem nowej marki i programami rabatowymi, które są ważnym wyróżnikiem Carrefour. Naszym celem jest również, poprzez promocję nowej oferty spożywczej, dotarcie do nowych grup klientów i przyciągnięcie ich do Starego Browaru. Dzięki temu otwarcie Carrefour Market przyczyni się do sukcesu wszystkich naszych najemców – podsumowuje.

Stary Browar jest współczesnym centrum mixed-use – handlowym i kulturalnym – zlokalizowanym w sercu Poznania. Ze swoją ofertą dociera zarówno do osób mieszkających lub pracujących w centrum Poznania, jak i do mieszkańców całej aglomeracji poznańskiej i regionu. W Starym Browarze znajduje się ponad 200 sklepów – marek globalnych i indywidualnych (w tym butiki autorskie i kilkadziesiąt marek selektywnych), 20 restauracji i kawiarni (także autorskie z cenionymi szefami kuchni), przestrzenie biurowe, wystawiennicze i eventowe, najnowocześniejsze w Polsce Multikino, klub muzyczny, plac miejski oraz 4-hektarowy park. Twórczynią Starego Browaru jest Grażyna Kulczyk. Od 2015 r. właścicielem jest DWS Grundbesitz GmbH – jeden z czołowych funduszy inwestycyjnych na świecie z ponad 60-letnim doświadczeniem i międzynarodową reputacją. Doświadczenia zakupowe klientów Starego Browaru wzbogaca doskonała oferta kulinarna i eventowa z wystawami, koncertami, pokazami mody i wydarzeniami w parku.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników