W Galerii Veneda otwarto powiększone salony dwóch marek z Grupy LPP

W należącej do EPP Galerii Veneda – właśnie ruszyły powiększone salony dwóch marek z Grupy LPP. Pięciokrotnie większy salon lifestylowej marki Sinsay otworzył się w nowej lokalizacji na powierzchni 1211 mkw. z jeszcze większym wyborem kolekcji dla kobiet, mężczyzn i długo oczekiwanym działem dziecięcym. Na klientów czeka także jeszcze bogatsza oferta najnowszych trendów modowych w dwukrotnie większym sklepie Reserved (2072 mkw.).

Najmłodsza grupa konsumentów – osób urodzonych po 2000 r. – wyrosła z przekonaniem, że dostęp do Internetu jest czymś naturalnym1. Uosobieniem idealnego świata zakupów dla tego pokolenia jest omnichannel, w którym najważniejsze jest to, aby przejście z online do offline odbywało się jak najpłynniej. Co ciekawe, jednak mając wybór, 80% badanych z tego pokolenia wybierało zakupy w fizycznych sklepach2, które dają większą możliwoś doświadczania tj. dotykania i przymierzania towarów i korzystania z fachowej porady obsługi.

– Młodsi konsumenci cenią sobie unikalny kontakt z marką, a przede wszystkim wolność w doborze kanału, w którym z tą marką się spotkają. W Galerii Veneda chcemy dać mieszkańcom Łomży właśnie tę unikalną możliwość wyboru i radość, jaka wpłynie z doświadczeń z zakupów w fizycznym sklepie „tu i teraz” i przymierzania ubrań, które spodobały nam się czy to na sklepowym wieszaku, czy w kanałach influencerów. Dlatego z rozmachem zwiększamy naszą lifestylową propozycję odzieżową w Venedzie o 5-krotnie większy salon Sinsay i 2-razy większy Reserved, co przyciągnie do centrum na wiosnę jeszcze szerszą grupę zwolenników modowych eksperymentów – mówi Michał Pękala, Asset Manager w EPP.

5 razy większy Sinsay

W odpowiedzi na potrzeby najmłodszej grupy konsumentów Galeria Veneda aż pięciokrotnie poszerzyła ofertę mody od marki Sinsay. Na powierzchni ponad  200 mkw. znalazła się moda dla nastolatek, która stanowi DNA marki, a ponadto działy: męski i damski z propozycją modnych ubrań i dodatków, z kosmetykami oraz dodatkami do dekoracji wnętrz. Ofertę sklepu uzupełnia zupełna nowość w Łomży – dział Sinsay’a z ubrankami i zabawkami dla dzieci.

Najnowsze trendy w nowoczesnym wnętrzu

Nowocześnie zaprojektowane wnętrza utrzymane w jasnych, subtelnych barwach, stanowią świetne tło dla najnowszych kolekcji marki. Uwagę przykuwają efektowne zestawienia kolorów, ubrania inspirowane modą uliczną i kolekcje z niezapomnianymi postaciami z bajek. Wśród propozycji marki Sinsay w Galerii Veneda nie zabrakło też najnowszych trendów easy dressing, eco aware czy wygodnych fasonów ubrań na co dzień i najmodniejszych krojów jeansów. Wiosenną kolekcję uzupełnia bogaty wybór modnych akcesoriów, zachęcając do miksowania najmodniejszych zestawów i swobodnego kreowania własnego wizerunku.

Klasyka w modnej odsłonie

Dla fanek bardziej klasycznych fasonów, które jednocześnie chcą pozostać na bieżąco z najnowszymi trendami mody, wiosenną propozycję przygotował Reserved. W nowej lokalizacji o dwukrotnie większej powierzchni czeka jeszcze większy miks najświeższych trendów w modzie, klasycznych wzorów i oryginalne dodatki. Coś dla siebie znajdą zarówno klienci szukający ubrań na co dzień lub do biura, jak i osoby ceniące modę wyjątkowo przyjazną środowisku. Dla nich przygotowano kolekcje Eco Aware wykonane z materiałów organicznych, z recyklingu, a nawet z tkanin stworzonych na bazie celulozy drzewnej.

Galeria Veneda to największe i najnowocześniejsze centrum handlowe w Łomży, z niezrównaną w mieście ofertą modową. Położona w samym centrum miasta, przy zbiegu ulic Zawadzkiej i Sikorskiego Galeria Veneda oferuje klientom ekscytujące wrażenia zakupowe w 50 lokalach i punktach handlowo-usługowych różnych branż, w tym sklepach RTV Euro AGD, Reserved, House, Mohito, Sinsay, ORSAY, Cropp, 4F, Douglas, CCC, Deichmann, Wojas i wielu innych. Całkowita powierzchnia najmu wynosi 15 tys. mkw.

1 https://www.businesswire.com/news/home/20200706005543/en/Generation-Influence-Gen-Z-Study-Reveals-a-New-Digital-Paradigm

2 https://www.cnbc.com/2019/09/17/gen-z-shopping-habits-can-fuel-a-brick-and-mortar-resurgence-report-says.html

Facebook
LinkedIn
NAJNOWSZE INFORMACJE
REKLAMA
PARTNERZY PORTALU
SCF DATABASE

Projekty

galeria handlowa
16 000 m2
Łomżyńskie centrum handlowe, zlokalizowane jest przy ulicy Zawadzka 38, róg Sikorskiego. Budowa Galerii Veneda ruszyła w drugim półroczu 2011, a…
Baza danych

Firmy

developer/inwestor
EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Spółka, która działa według formuły…
Baza danych
Scroll to Top