Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Castorama rozwija zakres usług i nawiązuje współpracę z platformą NeedHelp

Castorama inwestuje w rozwój usług około produktowych. Kolejnym krokiem, po uruchomieniu kompleksowej obsługi związanej z projektowaniem czy montażem jest nawiązanie współpracy z popularnym w Europie serwisem usługowym – NeedHelp. W startującej właśnie pilotażowej wersji serwisu będzie można łatwiej i szybciej znaleźć fachowców, wycenić i zlecić wykonanie usługi w okolicy.

Sieć, w myśl idei zapewniania wszechstronnego wsparcia na każdym etapie remontu i wprowadzania zmian w domach, nawiązała współpracę z serwisem usługowym, umożliwiając swoim klientom dostęp do sprawdzonych fachowców. Platforma usług remontowych NeedHelp pośredniczy pomiędzy dostawcami a osobami poszukującymi wykonawców robót, jednocześnie dając gwarancje i zapewniając bezpieczeństwo obu stronom. Platforma dostępna jest pod adresem https://castorama.needhelp.com.

Castorama testuje pilotażowy program dodatkowych usług

Pilotażowy program obejmuje sklepy w Warszawie oraz Siedlcach. Dzięki niemu klienci Castoramy w jednym miejscu zyskają dostęp do szerokiej oferty produktowej oraz usługowej, a to wszystko przy pełnej gwarancji jakości.

– To naturalny krok w kierunku budowania doświadczeń klientów ukierunkowanych na kompleksową realizację usług – wyjaśnia Beniamin Schön dyrektor ds. klienta i digitalu w Castorama Polska. – Od lat towarzyszymy naszym klientom w spełnianiu ich marzeń o pięknych i funkcjonalnych domach, pomagając im poprawiać warunki mieszkaniowe. Cieszymy się, że teraz możemy ich wszechstronnie wesprzeć w każdym obszarze – od zapewnienia pełnej oferty produktowej, przez doradztwo aż po rekomendację sprawdzonych i wartych polecenia wykonawców.

Rozwiązanie to wygodna opcja dla klientów, którzy poszukują towaru i usługi w jednym miejscu. Dzięki niemu oszczędzają czas i zyskują dostęp do fachowców zlokalizowanych w ich najbliższej okolicy, których oferty mogą w łatwy sposób porównać. Do wyboru są wykonawcy reprezentujący różne poziomy cenowe i zakresy usług. Cały proces – od opublikowania zlecenia przez klienta do wyboru podwykonawcy zajmuje zwykle nie dłużej niż 24 godziny. Platforma pomaga kompleksowo zarządzić projektem – od rezerwacji, przez płatności i system weryfikacji jakości wykonania zlecenia.

– To przyszłość rynku – dodaje Beniamin Schön – Takie rozwiązanie pozwala klientowi zaoszczędzić czas i środki, a także zyskać spokój i pewność co do jakości usługi.

Każdy z wykonawców obecnych na platformie NeedHelp jest poddawany wielopoziomowej weryfikacji – pod kątem formalnym ze strony firmy NeedHelp oraz przez samych klientów poprzez system ocen. Dodatkowo każda usługa jest ubezpieczona od ewentualnych szkód na zdrowiu lub w majątku klienta oraz objęta gwarancją satysfakcji lub naprawy do kwoty 5 tys. zł.

Rozwiązanie jest pilotażowe i dostępne dla klientów wybranych sklepów Castoramy. Sieć planuje stopniową rozbudowę usługi i wprowadzenie jej w kolejnych lokalizacjach.

Castorama Polska i NeedHelp

Castorama Polska Sp. z o.o. uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 87 lokalizacjach w różnych częściach Polski. Zapewnia również klientom w całym kraju dostęp do oferty on-line. Spółka zatrudnia ponad 13 tys. pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej prawie 1200 sklepów w 10 krajach Europy.

Serwis NeedHelp to internetowa platforma łączącą klientów, którzy potrzebują pomocy w domowych pracach remontowych, z wykonawcami takich usług. Właścicielem serwisu założonego w 2014 roku jest spółka We Share Trust SAS z siedzibą w Paryżu. NeedHelp działa we Francji, Szwajcarii, Niemczech, Austrii i krajach Beneluksu, a w 2021 roku wystartował w Polsce oraz Wielkiej Brytanii. Dzięki otwartej architekturze platformy, NeedHelp świadczy swoje usługi we współpracy z ponad 500 placówkami handlowymi w Europie, w tym w sieciach Castorama i Brico Depot.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników