Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Sephora i Zalando łączą siły

Sephora zostaje strategicznym partnerem Zalando w kategorii kosmetyków premium. Sieć udostępni na platformie Zalando starannie dobrany asortyment kilku tysięcy produktów ponad 300 ekskluzywnych marek. Partnerstwo zostanie wdrożone w pierwszej kolejności w Niemczech w IV kwartale 2021 r., a od 2022 r., będzie rozszerzane na inne kraje europejskie.

Zalando, wiodąca europejska platforma modowa i lifestylowe’a, oraz Sephora, wiodący globalnie sprzedawca kosmetyków premium w sklepach stacjonarnych i online, ogłosiły zawarcie strategicznego partnerstwa. Jego celem jest stworzenie przestrzeni online z kosmetykami dla milionów klientów Zalando oraz zrewolucjonizowanie sposobu ich kupowania w internecie.

Partnerstwo łączy wyjątkowe doświadczenie zakupowe, jakie oferuje Zalando i bogatą wiedzę w obszarze e-commerce, ze starannie dobranym asortymentem Sephora, kilkoma tysiącami atrakcyjnych produktów ponad 300 ekskluzywnych marek, znajomością branży beauty i silną pozycją marketingową w kategorii kosmetyków premium. Współpraca rozpocznie się na rynku niemieckim w IV kwartale 2021 r. i będzie rozszerzana od 2022 r. na inne rynki, na których obecne jest Zalando.

R E K L A M A

Sephora obecna w 35 krajach na świecie

Działając w 35 krajach i w 2000 sklepach na całym świecie, w tym w ponad 1000 w Europie, Sephora jest najbardziej znanym światowym innowatorem w branży kosmetycznej. Posiada inspirującą ofertę marek, z nowymi kategoriami, takimi jak „Good for”. Zalando zapewnia 42 milionom aktywnych klientów na 20 rynkach w całej Europie szeroki asortyment ponad 4000 popularnych marek modowych i lifestylowych, a także wyjątkową wygodę w kwestiach dostawy, płatności i zwrotów. Sephora i Zalando wspólnie stworzą nowe, innowacyjne doświadczenie zakupowe online dla milionów klientów Zalando, wprowadzając starannie wyselekcjonowany i prestiżowy asortyment Sephora na platformę Zalando.

– Rozwój kategorii Beauty to dla nas ogromna szansa, ponieważ rynek kosmetyków online w Europie ma wciąż znaczny potencjał wzrostu. Jako platforma modowo-lifestylowa, chcemy inspirować klientów Zalando i umożliwić im wybór spośród szerokiej gamy produktów modowych i kosmetyków w jednym miejscu. Jednocześnie udostępniamy naszym partnerom platformę wspierającą ich w osiągnięciu sukcesu w sprzedaży online. Współpraca z Sephora, miejscem pierwszego wyboru dla osób ceniących wyjątkowe kosmetyki, poszerzy ofertę produktów w kategorii Beauty dostępnych dla naszych klientów i umożliwi im kupowanie najbardziej pożądanych i ekskluzywnych marek kosmetycznych, ciesząc się przy tym doświadczeniem zakupowym i wygodą, jaką zapewnia Zalando – komentuje = David Schneider, Co-CEO Zalando.

Martin Brok, Prezes i Dyrektor Generalny Sephora, dodaje: – Pięćdziesiąt lat po otwarciu pierwszego sklepu, Sephora po raz kolejny rewolucjonizuje rynek kosmetyków premium, łącząc siły z Zalando, aby stworzyć najbardziej prestiżową przestrzeń w Internecie dla 42 milionów aktywnych użytkowników platformy Zalando. Współpraca odzwierciedla naszą ambicję nieustannego wprowadzania innowacji i odpowiadania na potrzeby klientów lepiej niż ktokolwiek inny. Zalando, platforma modowa i lifestyle’owa, która obecnie odnosi największe sukcesy w Europie, jest dla nas idealnym partnerem do dalszego inspirowania konsumentów. Łącząc modę, akcesoria i kosmetyki premium na jednej platformie, zaoferujemy im najlepszą i wyjątkową przestrzeń, w której znajdą wszystko, czego potrzebują, by wyglądać i czuć się świetnie. Partnerstwo to jest kluczowym krokiem w naszej europejskiej strategii rozwoju i ilustruje naszą wizję przyszłości branży kosmetycznej i detalicznej.

Dołączając do programu partnerskiego Zalando, Sephora stanie się strategicznym partnerem w kategorii Beauty w zakresie oferty kosmetyków premium we wszystkich krajach europejskich, w których partnerstwo obowiązuje. Długoterminowa współpraca jest efektem wspólnej pasji do innowacji i oferowania klientom wyjątkowego doświadczenia zakupowego. Obie firmy podzielają podobne wartości w obszarach zrównoważonego rozwoju, różnorodności i inkluzywności. Zarówno Zalando, jak i Sephora podjęły długofalowe zobowiązania w zakresie bardziej zrównoważonego asortymentu, zmniejszania wpływu na środowisko w działalności operacyjnej, a także tworzenia inkluzywnego doświadczenia dla konsumentów.

Sephora ponad 50 lat na rynku

Założony we Francji przez Dominique’a Mandonnaud w 1969 r. rewolucyjny koncept perfumerii Sephora to starannie dobrany, pełen nowości asortyment partnerskich marek – wśród nich zarówno klasyki, marki indie, gorące, światowe premiery oraz ciesząca się uznaniem, kolekcja marki własnej, Sephora Collection. Od swojego debiutu, ponad 50 lat temu, Sephora stała się globalnym liderem prestiżowego omni-retailu, inspirując klientów tworzących społeczność. Dzięki swojemu unikalnemu konceptowi sprzedaży, Sephora zaprasza klientów do eksperymentowania i testowania ponad 15 tys. produktów ze swojego portfolio, personalizowanych usług w Beauty Hub’ach, Barach i Studiach, które wzbogacone są digitalowymi innowacjami oraz profesjonalnym doradztwem konsultantów w 2500 perfumerii. Klienci mogą też odkrywać Sephora online oraz poprzez aplikację mobilną i program lojalnościowy, oferujący unikalne nagrody i doświadczenia.

Sephora jest częścią koncernu LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, wiodącej na świecie grupy dóbr luksusowych. Dzięki swojej unikalności, innowacyjności i duchowi przedsiębiorczości, Sephora stała się ulubioną destynacją omnichannel w 35 krajach na świecie.