scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Netto otworzyło siedem nowych sklepów

Netto, Władysławowo

Netto kontynuuje dynamiczny proces otwierania kolejnych sklepów. 15 lipca sieć powiększyła się o siedem placówek, w tym sześć takich, które powstały w miejsce Tesco. Zadebiutowała w Kłaju, Kowalach i Radziejowie, z kolei w Kielcach, Łodzi, Żorach i Poznaniu otworzyła kolejne sklepy, poszerzając zasięg działania.

Konwersja sklepów Tesco przebiega zgodnie z planem. Od 27 maja Netto otworzyło łącznie aż 42 sklepy w miejsce danych placówek Tesco. W ramach standardowego biznesu powstał również sklep w Poznaniu, który jest kolejnym, piętnastym już na mapie stolicy Wielkopolski.

Konwersja sklepów Netto w miejsce Tesco

Nowo otwierane sklepy funkcjonują w unikatowym formacie Netto, jakim jest koncept 3.0. W jego ramach sieć oferuje szeroki wybór świeżych owoców i warzyw (ponad 150 gatunków), produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem BIO. Netto nie zapomina także o osobach wybierających wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstała strefa TO GO, w której klienci znajdą szeroką gamę gotowych dań. Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment produktów (w tym wiele produktów marek własnych Netto) w atrakcyjnych cenach. Dodatkowo szereg promocji przygotowywanych na każdy tydzień pozwala mnożyć oszczędności podczas codziennych zakupów.

Wystrój sklepów Netto 3.0 inspirowany jest stylem skandynawskim, który charakteryzuje się funkcjonalnością, minimalizmem i nawiązaniem do natury. Stąd szerokie alejki, wyjątkowe oświetlenie czy drewniane elementy wystroju zapewniające kupującym przyjazną atmosferę robienia zakupów.

Do końca roku sieć planuje otworzyć łącznie ponad 150 sklepów w całej Polsce. Koniec całego procesu konwersji planowany jest na połowę przyszłego roku. W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników. We wszystkich nowych sklepach istnieje możliwość wypłaty gotówki.

O Netto Polska

Sieć handlowa, która w ciągu ponad 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Najemcy

netto-logo
artykuły spożywcze
Lokalizacji: 650
Netto to sieć handlowa, która w ciągu 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców…
Baza danych

Firmy

Netto Polska to wywodząca się z Danii sieć handlowa działająca na polskim rynku od 25 lat. Netto jest jedną z…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

* indicates required