Sunset Suits: intensywna ekspansja i poszukiwanie lokalizacji

giacomo-conti

Od momentu pojawienia się w sprzedaży produktów Sunset Suits, które klienci mogą kupić za pośrednictwem sklepu internetowego Giacomo Conti – giacomo.pl, obserwujemy nie tylko ponadprzeciętne zainteresowanie produktami marki Sunset Suits mierzone za pomocą wzmożonej konwersji, ale również niezwykle pozytywne reakcje klientów w mediach społecznościowych – mówią właściciele sieci Zbigniew Markowski i Karol Olejniczak.

Jak informują przedstawiciele sieci, klienci bardzo dobrze przyjęli nie tylko sam powrót i plany marki, ale przede wszystkim zaprojektowaną kolekcję odzieży.

– Niezwykłym zaskoczeniem są również liczne pytania klientów dotyczące rozwoju marki Sunset Suits kierowane do pracowników działu obsługi. Dziesiątki rozmów i opinii pozwala jednoznacznie stwierdzić, że klienci są bardzo ciekawi dalszych kroków jakie mają zamiar podjąć właściciele marki w zakresie ekspansji i już nie mogą doczekać się startu pierwszych salonów stacjonarnych. Sentyment klientów do brandu Sunset Suits i ich lojalność są zaskakujące. Wspominają ją z czasów świetności gdy była ich pierwszym wyborem zakupowym – podkreśla Zbigniew Markowski.

Ekspansja marki Sunset Suits to nie tylko salony stacjonarne, ale również rozwój nowej, dedykowanej platformy sprzedażowej.

Giacomo Conti i Sunset Suits poszukują atrakcyjnych lokalizacji

Właściciele marek Giacomo Conti i Sunset Suits już od dłuższego czasu intensywnie poszukują atrakcyjnych lokalizacji w galeriach handlowych, w których już niebawem zostaną otwarte salony pod szyldem Sunset Suits. – W całym procesie niezwykle istotne jest doświadczenie zdobyte podczas długoletniej działalności salonów Giacomo Conti. Wybór pada na galerie dobrze skomercjalizowane posiadające bogaty wachlarz sklepów różnych kategorii. Pod uwagę brane będą w pierwszej kolejności lokale o pow. 100 – 120 mkw. usytuowane w bliskim sąsiedztwie innych salonów z branży mody męskiej – dodaje Karol Olejniczak.

Poszukiwania nie ustają, jednakże właściciele Sunset Suits są zdeterminowani, aby lokale spełniały wymogi określone w strategii rozwoju. Strategia marki obejmuje rozszerzenie oraz dywersyfikację asortymentu w taki sposób, aby każdy klient znalazł produkty dopasowane idealnie do potrzeb.

– Już niebawem będziemy mieli dla naszych klientów wiele niespodzianek. Jedną z nich będą otwarcia pierwszych salonów stacjonarnych Sunset Suits. Stawiamy na nowoczesne salony, w których klient będzie czuł się wygodnie. Salony będą przestrzenne z ekspozycją produktów dostosowaną do najnowszych trendów visual merchandisingu. Ma to na celu zapewnienie klientom poczucia komfortu oraz zadowolenie z zakupów. Doskonale wiemy, że wybór garniturów tym bardziej ślubnych to proces długi, a podjęcie decyzji nie jest łatwe. W związku z tym stawiamy na to, aby klient w naszych salonach czuł się wyjątkowo – podkreśla Zbigniew Markowski.

Lokalizacja i wygląd salonów stacjonarnych Sunset Suits to nie wszystko. – Odnosząc się do naszego doświadczenia niegdyś w Sunset Suits, ale również tworząc brand Giacomo Conti, stawiać będziemy na dbałość o detale, produkty ponadczasowe o wyróżniających się wzorach. Jesteśmy przekonani, że idealna obsługa, profesjonalne doradztwo oraz maksymalizacja możliwości wykorzystania usług Premium takich jak szycie na miarę i korekty krawieckie to klucz do sukcesu – dodaje Karol Olejniczak.

Jednocześnie trwają prace nad uruchomieniem nowej, dedykowanej platformy e-commerce, która w sposób szczególny podkreśli prezentację produktów i bogactwo oferty. Wstępne analizy i badania dobiegły końca, ale cały proces wdrożenia będzie czasochłonny i wymagający wielu zasobów. Tylko skrupulatne podejście do niego daje możliwości wykorzystania najlepszych, proponowanych na rynku rozwiązań narzędzi internetowych.

Sunset Suits to bardzo znana historycznie marka odzieżowa, która przez lata wybierana była jako pierwszy typ podczas dokonywania zakupów eleganckiej odzieży męskiej. Jak podkreślają właściciele sieci, siła marki jest nadal ogromna i wzbudza niezwykle pozytywne emocje wśród klientów. Produkty Sunset Suits wyróżniała, nie tylko klasyczna elegancja i modne kroje czy wzornictwo, ale również krawiectwo na bardzo wysokim poziomie. Wspaniały serwis oferujący możliwość dokonywania korekt krawieckich to usługa Premium, która do dziś praktykowana jest we wszystkich salonach Giacomo Conti – zapewniają właściciele marki.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY PORTALU
NAJNOWSZE INFORMACJE
SCF DATABASE

Najemcy

odzież męska
Lokalizacji: 71
Giacomo Conti to polska marka odzieżowa powstała w 2006 r., pod której szyldem działa kilkadziesiąt salonów mody męskiej w całej…
Baza danych

Firmy

Operator sieci Giacomo Conti. GC to polska marka odzieżowa powstała w 2006 roku, plasująca się w czołówce branży mody męskiej.
Baza danych
Scroll to Top