Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Netto ma już 500 sklepów w całej Polsce

Rok 2021 stoi dla Netto pod znakiem dynamicznej ekspansji. Jest to rezultatem przede wszystkim trwającego procesu konwersji sklepów Tesco. W czwartek 22 września otworzyło się kolejne sześć placówek pod szyldem duńskiej sieci – tym samym jej zasięg zwiększył się w tym roku o 100 konwertowanych sklepów i wynosi obecnie 500 placówek w całym kraju.

Od maja bieżącego roku Netto otwiera co tydzień kolejne sklepy w całym kraju. Format Netto 3.0, w którym funkcjonują nowo otwierane placówki, inspirowany jest stylem skandynawskim. Klienci mogą zatem zrobić zakupy w przyjaznej, spokojnej atmosferze, którą gwarantują m.in. szerokie alejki i neutralne oświetlenie. Netto 3.0 oferuje także bogaty asortyment produktów, w tym marek własnych, atrakcyjne ceny, i korzystne oferty promocyjne.

Sieć Netto osiągnęła poziom 100 skonwertowanych sklepów Tesco

– W ciągu zaledwie 4 miesięcy otworzyliśmy 100 sklepów Netto w miejsce Tesco, dzięki czemu dziś nasza sieć liczy już 500 sklepów. Osiągnęliśmy zatem kolejny kamień milowy w naszym rozwoju w Polsce. A to za sprawą naszych klientów i zaufania, jakim nas obdarzają, które wyraża się poprzez zakupy w naszych sklepach – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager w Netto. – W tym procesie nie do przecenienia jest również zaangażowanie wszystkich pracowników Netto i ich codzienna praca. Dzięki temu dziś wspólnie możemy świętować – dodaje.

Netto otworzyło w tym tygodniu sklepy w Pawłowicach, Łodzi, Tarnowie, Częstochowie, Kielcach oraz w Łobzie, gdzie w czwartek celebrowano oficjalne, pięćsetne otwarcie. Z tej okazji wszyscy obecni mogli cieszyć się mocą urodzinowych atrakcji.

O Netto Polska

Netto to sieć handlowa, która w ciągu ponad 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i cztery centra dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników