Netto: proces konwersji sklepów Tesco wciąż dynamiczny

netto

Netto nie zwalnia tempa otwierania sklepów przejętych po sieci Tesco. Po niedawnym przekroczeniu progu 100 placówek poddanych procesowi konwersji, w ciągu ostatnich dwóch tygodni duńska sieć oddała do użytku kolejnych dziesięć sklepów. Inauguracjom jak zawsze towarzyszą promocje i akcje specjalne.

Od maja bieżącego roku Netto otwiera co tydzień kolejne sklepy w całym kraju. Format Netto 3.0, w którym funkcjonują nowo otwierane placówki, inspirowany jest stylem skandynawskim. Klienci mogą zatem zrobić zakupy w przyjaznej, spokojnej atmosferze, którą gwarantują m.in. szerokie alejki i neutralne oświetlenie. Netto 3.0 oferuje także bogaty asortyment produktów, w tym marek własnych, atrakcyjne ceny i korzystne oferty promocyjne.

Sklepy Netto 3.0

W czwartek 30 września nowoczesne sklepy Netto 3.0 powitały klientów w GolubiuDobrzyniu, Zawierciu, Grudziądzu, Płocku, Człuchowie i Sławnie. Z kolei tydzień później – 7 października otwarte zostały sklepy w Kędzierzynie-Koźlu, Łowiczu, Nowym Targu i Tarnowie Podgórnym. Tym samym do użytku oddano aż 12 500 mkw. powierzchni handlowej.

W Grudziądzu i Płocku funkcjonowały dotychczas po dwa sklepy Netto; w Człuchowie, Zawierciu i Kędzierzynie-Koźlu – po jednym sklepie sieci. W Golubiu-Dobrzyniu, Sławnie, Łowiczu, Nowym Targu i Tarnowie Podgórnym pojawiły się pierwsze sklepy Netto.

Z myślą o wygodzie klientów sklepy w Nowym Targu i Płocku zostały wyposażone w kasy samoobsługowe, które Netto wprowadza sukcesywnie w coraz większej liczbie placówek.

Netto 3.0 zapewnia szeroki wybór świeżych owoców i warzyw (ponad 150 gatunków w stałej ofercie), produkty bezglutenowe, bezlaktozowe i bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem BIO. Sieć nie zapomina także o osobach wybierających wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstała strefa TO GO, w której klienci znajdą szeroką gamę gotowych dań. Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment produktów (w tym wiele produktów marek własnych Netto) w atrakcyjnych cenach. Z kolei przygotowywane co tydzień promocje i oferty specjalne pozwalają mnożyć oszczędności podczas codziennych zakupów. Klienci Netto mają także do wyboru liczne artykuły do domu, ogrodu lub samochodu. Asortyment non-food zmienia się w sklepach Netto cyklicznie.

Netto Polska

Netto to sieć handlowa, która w ciągu 26 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma w Polsce 500 sklepów i pięć centrów dystrybucyjnych, zatrudnia ok. 6 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY PORTALU
NAJNOWSZE INFORMACJE
SCF DATABASE

Najemcy

artykuły spożywcze
Lokalizacji: 500
Netto to sieć handlowa, która w ciągu 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców…
Baza danych
Scroll to Top