Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Master Management Group ma już 100 proc. najmu w parku handlowym w Szczecinie

Master Management Group rozszerza portfolio najemców w parku handlowym MMG Centers Szczecin. Największą powierzchnię zajmie już wkrótce dyskont sieci ALDI, który będzie pierwszym sklepem tej marki w mieście. Segment wyposażenia i renowacji wnętrz uzupełniła skandynawska marka Flügger z wysokiej jakości farbami i artykułami do renowacji. Powierzchnię zwiększył sklep Nexterio z ofertą płytek ceramicznych polskich producentów. 

Umowy najmu objęły powierzchnię blisko 2700 m² i dotyczą zarówno nowych marek, jak i zwiększenia powierzchni sklepów, obecnych już wcześniej w obiekcie, a zachęconych dotychczasowymi sukcesami sprzedażowymi.

– Duże zainteresowanie najemców obecnością w parku handlowym MMG Szczecin potwierdza ogromny potencjał tej popularnej destynacji zakupowej na handlowej mapie Szczecina. Kompleksowa oferta marek lokalnych i międzynarodowych wielu branż i bardzo dobra lokalizacja to magnes, który przyciąga do naszego centrum mieszkańców Szczecina i okolic. Dzięki skutecznie przeprowadzonym negocjacjom w czasie post-Covid-19, udało nam się osiągnąć unikalną jakość tenant mixu i 100% poziom najmu w obiekcie – podkreśla Anna Polak, Head of Leasing Master Management Group.

R E K L A M A

ALDI mocną kotwicą

ALDI zajmie powierzchnię ponad 1600 m² i będzie pierwszym sklepem tej popularnej marki w Szczecinie. W parku handlowym zarządzanym przez Master Management Group dostępny będzie pełen asortyment produktów – od artykułów spożywczych z wypiekanym na miejscu pieczywem, po chemię, elektronikę czy artykuły wyposażenia domu. W sprzedaży będą zarówno marki własne ALDI, jak i produkty innych popularnych producentów. Sklep otwarty zostanie pod koniec października. – Podjęliśmy bardzo dobrą decyzję, by nasz pierwszy sklep w mieście otworzyć właśnie w parku handlowym MMG Szczecin. Zachęciła nas bardzo dobra lokalizacja, atrakcyjna struktura najemców towarzyszących i zróżnicowani klienci tego miejsca. Warto podkreślić, że znajomości marki ALDI w regionie jest bardzo wysoka. Już niedługo klienci będą mogli się przekonać, że ALDI szybko staje się sklepem ulubionych produktów, świeżych i na każdą kieszeń. Nasze hasło brzmi: Raz ALDI, zawsze ALDI, bo po ulubione produkty chętnie się wraca  – mówi Krzysztof Kurowski, Kierownik ds. Nieruchomości i Ekspansji ALDI.

– Market spożywczy tak popularnej marki jak ALDI z pewnością istotnie zwiększy odwiedzalność tego wyjątkowego miejsca zakupów, jak i wartość samego obiektu – podkreśla Wioleta Sobieraj, Leasing Manager Master Management Group. – Nasza współpraca już podczas negocjacji umowy układała się bardzo dobrze, bo obie strony dostrzegały istotne korzyści zarówno
dla klientów parku handlowego jak i biznesu obu firm – dodaje.

Mocna oferta wyposażenia wnętrz

Kolejnym nowym najemcą parku handlowego MMG Szczecin jest skandynawska marka Flügger, która zajęła powierzchnię 227 m². To wysokiej jakości farby do niemal wszystkich rodzajów powierzchni, masy szpachlowe, tapety, listwy dekoracyjne, ale również odzież dla profesjonalistów i elektronarzędzia.  – W przypadku tej lokalizacji celem jest zwiększenie liczby klientów detalicznych przy zachowaniu atrakcyjności dostępu dla klientów profesjonalnych.  Lokalizacja zaproponowana przez Master Management Group bardzo dobrze spełnia te warunki. Sklep Flügger farby w parku handlowym MMG Szczecin oferuje bardzo szeroką gamę produktów wykończenia wnętrz oraz profesjonalną obsługę i wsparcie klienta  – mówi Marcin Borowiec, Regional Manager Flügger Poland.

Powierzchnię najmu z dotychczasowych 550 m² do 830 m² zwiększył outlet Nexterio z bogatym wyborem płytek ceramicznych, gresów, klinkierów i mozaiki renomowanych polskich producentów, a także znana siec meblarska Abra. Do grona najemców dołączył także sklep Pan Materac.

Ponad 14 tys. mkw.

Park handlowy MMG Szczecin jest zlokalizowany w południowo – wschodniej część Szczecina, w największej i najpopularniejszej strefie zakupowej miasta. To miejsce z szeroką ofertą sklepów wyposażenia i renowacji wnętrz (Jula, Abra, Flügger, Nexterio), elektroniką (Media Markt), a także popularnym dyskontem niespożywczym Action, sportowym Decathlonem, czy parkiem trampolin Fun Jump. Do dyspozycji klientów jest 400 miejsc parkingowych, a dojazd możliwy jest również autobusami komunikacji miejskiej. Dostępność sklepów poprzez zewnętrzne wejścia dodatkowo zwiększa bezpieczeństwo epidemiczne robiących zakupy.  MMG Szczecin zajmuje łączną powierzchnię 14 200 m². Parkiem handlowym zarządza Master Management Group.