Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Media Expert w Parku Handlowym Zakopianka

Należący do EPP Park Handlowy Zakopianka wzmocnił segment produktów elektronicznych i AGD. Centrum EPP powiększyło asortyment o ofertę elektromarketu Media Expert.

– Globalna sprzedaż elektroniki użytkowej i AGD notuje kolejne wzrosty. Najnowsze prognozy wskazują, że ten rok będzie wyjątkowy dla rynku technicznych dóbr konsumenckich. Już po pierwszych sześciu miesiącach sprzedaż w tym sektorze wzrosła o rekordowe 26%, co jest świetnym prognostykiem dla naszych najemców z tej branży. A przed nami jeszcze szereg okazji, takich jak zbliżający się Black Friday, święta czy koniec roku, które mogą te statystyki dodatkowo podnieść. W ubiegłym roku zakup nowego sprzętu elektronicznego podczas wyprzedaży w Black Friday planowało blisko 65% polskich konsumentów. Cieszę się, że możemy zaoferować mieszkańcom Krakowa i okolic wzmocnioną ofertę elektroniki i sprzętu AGD w PH Zakopianka jeszcze przed zakupowym szczytem czwartego kwartału – mówi Jakub Ociepka, Asset Manager w EPP.

Szeroki wybór, najnowsze technologie w atrakcyjnych cenach i indywidualne podejście do klientów to wyróżniki tej rozpoznawalnej na rynku sieci elektromarketów. W nowym salonie o powierzchni 960 mkw. na klientów czeka bogata oferta w segmencie RTV i AGD, a także laptopów, tabletów, smartfonów czy gamingu i multimediów.

R E K L A M A

Park Handlowy Zakopianka: jeden z największych obiektów usługowo-handlowych w Małopolsce

Park Handlowy Zakopianka to jeden z największych obiektów usługowo-handlowych w Małopolsce. Obiekt wyróżnia korzystne położenie przy jednej z głównych dróg krajowych oraz obwodnicy Krakowa. Na park handlowy składa się główny budynek galerii handlowej, kino Cinema City, zrewitalizowany historyczny budynek z początku XX wieku oraz sklepy wielkopowierzchniowe jak Decathlon, Castorama i Carrefour. Łącznie w kompleksie znajduje się 86 sklepów popularnych marek na 26 188 mkw. powierzchni najmu oraz 2200 miejsc parkingowych.

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 36 projektów (29 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stop zwrotów dla swoich udziałowców poprzez dostarczanie konsumentom unikalnych doświadczeń zakupowych, a najemcom atrakcyjnej powierzchni i innowacyjnych rozwiązań, które pomagają rozwijać ich biznes. Spółka, która działa według formuły REIT, notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) w Republice Południowej Afryki i Luksemburgu (LuxSE Euro MTF).