scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Kaufland wspiera zbiórki żywności i zachęca klientów do pomocy

kaufland-ecommerce-1

Boże Narodzenie to czas, w którym wiele osób w najróżniejszej formie pomaga potrzebującym. Jak wynika z badań CBOS, mniej więcej połowa Polaków w 2020 r. wsparła inicjatywy dobroczynne, przekazując na ten cel środki finansowe (59%) lub rzeczy (45%). Najbliższą okazją do pomagania innym będą świąteczne zbiórki żywności w marketach Kaufland, które odbędą się w ostatni weekend listopada i pierwszy grudnia.

Zbiórki żywności w ponad stu sklepach sieci Kaufland organizowane są we współpracy z organizacjami pożytku publicznego. Wolontariusze obu organizacji – Caritas i Federacji Polskich Banków Żywności będą w wybranych marketach zachęcać klientów do podzielenia się produktami spożywczymi z osobami, które znalazły się w trudnej sytuacji.

Imponujące efekty

Każdy będzie mógł wesprzeć potrzebujących, wkładając do oznaczonych koszy produkty z dłuższym terminem przydatności do spożycia, np. słodycze, olej, mąkę, cukier, konserwy czy bakalie.
Zbiórki żywności to inicjatywa, którą wspieramy już od wielu lat. Efekty akcji są imponujące. Przykładowo w ramach zbiórek przeprowadzonych z Federacją Polskich Banków Żywności w sklepach Kaufland dzięki ofiarności klientów udało się zebrać ponad 120 ton produktów spożywczych dla potrzebujących. Nasza współpraca z organizacjami nie ogranicza się tylko do uczestnictwa w zbiórkach. Produkty, których nie można już sprzedać, ale wciąż nadają się do spożycia, regularnie przekazujemy Federacji Polskich Banków Żywności, Caritas Polska czy Towarzystwu Pomocy im. św. Brata Alberta – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.
Zbiórki żywności za pośrednictwem Federacji Polskich Banków Żywności odbędą się w dniach 26-27.11 w wybranych sklepach Kaufland, a także online w sklepie charytatywnym zbiorkazywnosci.pl. Tydzień później w dniach 3-4.12 w wyznaczonych marketach sieci produkty spożywcze zbiorą wolontariusze Caritas.

W Polsce już 229 marketów

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów-w i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 229 marketów i zatrudnia ok. 14 000 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY PORTALU
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Najemcy

kaufland-logo
artykuły spożywcze
Lokalizacji: 231
Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1,3 tys.…
Baza danych

Firmy

Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. sp.j. to operator sieci sklepów spożywczych Kaufland w Polsce. W całej Europie Kaufland posiada…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

Codzienny newsletter kierowany jest do profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów oraz dostawców nowoczesnych usług i technologii dla rynku retail

* indicates required