scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Żabka Jush wskoczyła do Gdańska

Bolt Market_1

Mieszkańcy Gdańska mogą już zamawiać produkty za pośrednictwem Żabki Jush. Charakterystyczni kurierzy ubrani na zielono dowiozą im zakupy obojętnie gdzie są – w domu, biurze czy parku. Nawet w 15 minut. W październiku usługa wystartowała w Warszawie, a niecałe dwa miesiące później uruchamiana jest w kolejnym mieście. Nowi klienci rejestrując się w aplikacji do końca roku mogą liczyć na specjalną promocję, dzięki której zapłacą mniej za pięć zamówień.

Grudzień kojarzy się z nadchodzącymi Świętami Bożego Narodzenia i prezentami pod choinką. Przedwczesny prezent mieszkańcom Gdańska postanowiło sprawić Lite e-Commerce, które uruchomiło swoją usługę w tym mieście, utrzymując szybkie tempo rozwoju. Żabka Jush „skacze” na razie po części Oruni i Chełma. Jednak startup działający w ramach Grupy Żabka zapowiada, że zakupy „na już” pojawią się wkrótce w kolejnych dzielnicach i pozostałych częściach Trójmiasta.

– Rozwijając Żabkę Jush stawiamy na osiągnięcie jak najlepszego doświadczenia zakupowego naszych klientów. W fazie pilotażu potwierdziliśmy potrzeby konsumentów w zakresie usług q-commerce. Nasza strategia sprawdza się i widzimy bardzo wysokie współczynniki powracających klientów, którzy wykonali więcej niż jedno zamówienie. W tej chwili planujemy stopniowo rozszerzać naszą działalność i uruchomiać aplikację w następnych lokalizacjach. Po Warszawie pojawiliśmy się w Gdańsku, analizujemy możliwości startu usługi w kolejnych miastach. – mówi Wojciech Krok, CEO Lite e-Commerce.

Ponad 1,2 mln mieszkańców Warszawy w zasięgu Żabki Jush

Żabka Jush to rozwiązanie przygotowane przez polski start-up Lite e-Commerce, będący częścią Grupy Żabka. Za pośrednictwem aplikacji klienci mogą skorzystać z błyskawicznych dostaw zakupów do domu. Firma dowiezie je nawet w 15 minut z własnych magazynów, tak zwanych dark store’ów. W Warszawie dociera już do ponad 1,2 mln mieszkańców w kilku dzielnicach. Od 15 grudnia również gdańszczanie mogą skorzystać z Żabki Jush i zamówić potrzebne produkty. Bez wychodzenia z domu czy biura, co jest szczególnie ważne w sezonie zachorowań.

– Chcemy na stałe wpisać się w życie Polaków. Naszym celem jest rewolucja w sposobie robienia zakupów połączona z niespotykaną dotąd wygodą. Dlatego od samego początku oferujemy szeroki wybór artykułów i stawiamy na wysoką jakość produktów świeżych. Istotą funkcjonowania Żabki Jush są ciągle rozwijane kategorie. W chwili startu mieliśmy ponad 1300 produktów, a ta liczba ciągle rośnie. Uzupełniamy swoją ofertę, tak żeby znalazły się w niej najpotrzebniejsze rzeczy z wszystkich kategorii – dodaje Zuzanna Dębowska, Chief Assortment Officer w Lite e-Commerce.

Ekspresowe zakupy z ekspresowymi płatnościami

Popularność ekspresowych płatności bardzo szybko rośnie. Nic więc dziwnego, że Lite e-Commerce zdecydował się dodać je do Żabki Jush. Jedną z dodanych metod jest BLIK, najpopularniejszy system płatności mobilnych w Polsce. Na koniec trzeciego kwartału 2021 roku aktywnie korzystało z niego 8,6 mln użytkowników. Od lipca do września operator zarejestrował 194 mln transakcji o wartości blisko 27 mld zł. Oprócz BLIKA użytkownicy Jush za swoje zakupy mogą zapłacić również za pośrednictwem Apple Pay. Tym samym ekspresowe zakupy doczekały się ekspresowych płatności.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Najemcy

zabka-logo
artykuły spożywcze
Lokalizacji: 8 000
Sieć sklepów Żabka to nowoczesna koncepcja handlu detalicznego, która ma na celu zapewnienie wygody w dokonywaniu zakupów. Sieć Żabka jest…
Baza danych

Firmy

Firma Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 8 tys. placówek…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

* indicates required