scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Kolejne innowacje Żabki: automat i lodówka wendingowa

Automat vendingowy Żabki

Żabka robi kolejny krok, by być jak najbliżej swoich klientów. Sieć uruchomiła pierwszy automat vendingowy. W zdrowe i pożywne produkty marek własnych Żabki mogą zaopatrzyć się pacjenci i pracownicy jednego z prywatnych szpitali w Warszawie. Urządzenie pozwala klientom na dokonywanie szybkich zakupów przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Pilotażowy projekt realizowany jest dzięki partnerstwu z Maczfit – spółką wchodzącą w skład Grupy Żabka, która na terenie tego samego szpitala posiada dostępny dla pracowników automat z posiłkami.

– Podczas pobytu w szpitalu pacjenci często mają potrzebę dokonania szybkich zakupów artykułów żywnościowych czy napojów. Taką możliwość stwarza nasz automat, w którym znaleźć można dobrze wszystkim znane produkty z asortymentu sieci Żabka. Dzięki niemu pacjenci, ich bliscy, a także pracownicy szpitala mogą zakupić najwyższej jakości, pożywne dania gotowe, zdrowe kanapki oraz napoje – mówi Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

Być blisko klientów

Automat vendingowy Żabki znajduje się w jednym z prywatnych szpitali przy al. Rzeczypospolitej 5 w Warszawie.  Płatności za zakupy można dokonać bezgotówkowo – za pomocą karty płatniczej lub telefonu.

Z kolei Maczfit w swojej lodówce vendingowej oferuje zbilansowane obiady, sałatki i desery, które stanowią zdrową i smaczną alternatywę dla kantyn i restauracji fast food. Jest to rozwiązanie gwarantujące pracownikom szpitala elastyczność i różnorodność – codziennie do wyboru jest kilka wariantów każdego z posiłków, a dania nie powtarzają się aż przez 8 tygodni.

Automat vendingowy Żabki_2

Sieć Żabka nieustannie dąży do tego, by być jak najbliżej klientów. W swoim portfolio posiada różne formaty sklepów, które mogą funkcjonować w różnorodnych lokalizacjach. Obok stacjonarnych placówek, są to m.in. sklepy mobilne, sklepy autonomiczne, w tym otwarta ostatnio Żabka Nano w modelu store-in-the-store, czy placówka pilotażowa na stacji benzynowej Rakieta.

Ponad 7900 sklepów

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7900 placówek prowadzonych przez ponad 6500 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY PORTALU
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Najemcy

zabka-logo
artykuły spożywcze
Lokalizacji: 7 500
Sieć sklepów Żabka to nowoczesna koncepcja handlu detalicznego, która ma na celu zapewnienie wygody w dokonywaniu zakupów. Sieć Żabka jest…
Baza danych

Firmy

Firma Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej blisko 7 tys. placówek…
Baza danych

Codzienny newsletter
SCF News | Retailnet.pl

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

Codzienny newsletter kierowany jest do profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów oraz dostawców nowoczesnych usług i technologii dla rynku retail

* indicates required