Designerska przestrzeń łącząca naturalne materiały z nowinkami technologicznymi to znaki rozpoznawcze sklepów Outhorn. 6 maja oficjalnie otwarty został flagship store w jednym z najbardziej prestiżowych centrów handlowych w Warszawie – Westfield Arkadia.
Lifestylowa marka Outhorn otworzyła swój flagowy, a zarazem pierwszy sklep w stolicy. Warszawskiemu launchowi towarzyszyła premiera kampanii, której twarzą została Natalia Szroeder.
14 maja odbył się event z udziałem wielu influencerów i fanów marki. Outhorn gościł m.in. Larę Gessler, Zofię Zborowską, Jessicę Mercedes Kirchner, Jankesa i Kate Borkowską, Jacoba Kosela i Ciocię Liestyle, czy Natalię Klimas. Na wydarzeniu nie mogło zabraknąć ambasadorki marki Natalii Szroeder.
Spośród wielu zaplanowanych na ten dzień atrakcji klienci Outhorn wzięli udział w warsztatach kwiatowych prowadzonych przez Gładki Studio, cuppingu kawowym przygotowanym przez kawiarnię Stor oraz otrzymali ilustracje stworzone przez Annę Halarewicz. Podczas eventu zaprezentowana została galeria zdjęć z udziałem ambasadorki – Natalii Szroeder, wykonana przez Zuzę Krajewską – jedną z najbardziej cenionych polskich fotografek.