Answear.com z dużym wzrostem sprzedaży
Answear.com wypracował w III kw. 2022 r. 244 mln zł sprzedaży on-line, oznacza to wzrost o 51 proc. rdr.
Bardzo dobre wyniki pokazują, iż mimo wymagającego otoczenia rynkowego, Spółka jest w stanie z powodzeniem realizować założoną strategię i utrzymywać atrakcyjne dynamiki wzrostu.
Answer.com wrócił na Ukrainę
– Cieszymy się ze wstępnych danych sprzedażowych w III kw. 2022 r. Mimo trudnego otoczenia rynkowego w postaci przede wszystkim dużej inflacji oraz widma recesji nasz biznes stale dynamicznie rośnie w odróżnieniu od konkurencji, która odnotowuje spadki sprzedaży. Potwierdza to zasadność naszej strategii dywersyfikacji geograficznej oraz stałego zwiększania średniej wartości zamówienia. Dodatkowo miniony kwartał był to pierwszy w tym roku pełen okres, który uwzględniał ponownie uruchomiony rynek ukraiński. Tu również pozostajemy optymistami, widzimy stałą odbudowę tego rynku, co powinno w przyszłości przełożyć się na jeszcze lepszą sprzedaż – komentuje Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com.
Rozwój na południu Europy
Dobre wstępne wyniki sprzedażowe Answear.com w minionym kwartale to m.in. zasługa wykorzystania efektów ekspansji geograficznej na nowe rynki w Europie Południowej, dzięki której rośnie baza klientów oraz ilość realizowanych zamówień. Rozciągłość geograficzna rynków Spółki pozwala na jednoczesną sprzedaż nowych kolekcji jesień-zima na rynkach Europy Środkowej i wydłużenie okresu sprzedaży letnich kolekcji na południu kontynentu. Dodatkowo Answear.com kontynuował działania wspierające budowę świadomości marki, które w III kw. były realizowane w ramach kampanii reklamowych w TV.
– Rozpoczynamy teraz IV kwartał, czyli najbardziej pracowity okres w całym roku. Jesteśmy do niego bardzo dobrze przygotowani, dla naszych klientów mamy bogatą ofertę kolekcji zimowej. Dodatkowo zamierzamy zaprezentować nowe atrakcyjne marki. W planach mamy również przeprowadzenie intensywnej kampanii reklamowej obejmującej TV i video on-line. Liczymy, że tak jak zwykle, IV kwartał będzie dla nas najlepszym okresem w całym roku – dodaje Krzysztof Bajołek.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter