Pierwszy sklep NKD w Warszawie

Bezpośrednio przed Świętami otworzył się pierwszy w Warszawie salon marki NKD. To niemiecka sieć marketów odzieżowych. Uroczyste otwarcie lokalu odbyło się 22 grudnia br. na warszawskiej Pradze. Sklep ma powierzchnię 370 m2.
NKD (Niedrig Kalkuliert Discount) to koncept sklepów z odzieżą dla całej rodziny, funkcjonalną odzieżą sportową, tekstyliami domowymi i sezonowymi artykułami dekoracyjnymi. Grupa NKD działa na rynku od 1962 roku i posiada łącznie ponad 2000 sklepów w Niemczech, Austrii, Włoszech, Słowenii, Czechach i Chorwacji. Do tej pory sklepy NKD lokalizowały się na Śląsku i Dolnym Śląsku, .
– Rozwijające się dynamicznie marki z segmentu dyskontowego zainteresowane są obecnie powierzchniami powyżej 600 metrów kwadratowych. Znalezienie takiej powierzchni w atrakcyjnych lokalizacjach jest zdecydowanie trudniejsze niż w naszym przypadku. Koncept sklepu NKD pasuje bowiem znakomicie do powierzchni wahających się między 250 a 450 m2, na którą jest obecnie chętnych niewielu najemców. Myślę zatem, że wypełnimy na rynku tak zwaną lukę powierzchniową – w rozmowie z SCF News/retailnet.pl mówiła Anna Strauchold, która wprowadza na polski rynek NKD.
– Plany rozwoju są bardzo ambitne. Planujemy otwarcie 40-50 sklepów rocznie. Nie wykluczamy ponadto, iż oprócz rozwoju organicznego czyli poprzez otwieranie nowych sklepów, będziemy się rozwijali także przez akwizycję. – mówiła Staruchold.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter