Kaufland i klienci po raz kolejny pomogą potrzebującym. Ruszają świąteczne zbiórki żywności
Jak co roku z okazji zbliżających się świąt wielkanocnych Kaufland wspólnie z Caritas Polska i Bankami Żywności organizuje w swoich sklepach zbiórki produktów spożywczych dla osób będących w potrzebie.
W około 200 sklepach sieci w specjalnie oznaczonych koszach klienci będą mogli pozostawić artykuły o długim terminie przydatności do spożycia, które następnie trafią m.in. do wielodzietnych rodzin, osób bezrobotnych czy rodzin uchodźczych z Ukrainy.
Przez dwa kolejne weekendy (17-18.03.2023 oraz 24-25.03.2023) w wybranych sklepach Kaufland klienci będą mogli przekazać produkty spożywcze o długim terminie przydatności do spożycia, takie jak: olej, mąka, makarony, kasze, konserwy, słodycze, kawa, herbata, umieszczając je w specjalnie oznaczonych koszach. Zgromadzone dary zostaną przekazane osobom, które znajdują się w trudnej sytuacji materialnej.
Rok temu w ramach wielkanocnej akcji w sklepach Kaufland klienci podarowali potrzebującym ponad 10 ton produktów spożywczych. Również Kaufland angażuje się w pomoc najuboższym, regularnie przekazując produkty, których nie może już sprzedać, ale które wciąż nadają się do spożycia, za pośrednictwem organizacji pożytku publicznego. Wartość przekazanych produktów w okresie od marca 2022 do lutego 2023 wyniosła ponad 10 mln zł.
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 240 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter