EPP: Park Handlowy Zakopianka jest już wynajęty w 100 procentach

Do grona najemców krakowskiego Parku Handlowego Zakopianka dołączyła VENEZIA. Podpisana została również umowa z siecią restauracji Burger King, dzięki czemu Park Handlowy Zakopianka, zarządzany przez EPP, osiągnął 100% poziom najmu.

– Dogodna lokalizacja naszego kompleksu handlowego i stabilna, dobrze dopasowana oferta uwzględniająca najpopularniejsze marki w swoich kategoriach to skuteczna kombinacja, która od lat przyciąga klientów z Krakowa i okolic. W ramach najnowszych działań leasingowych podpisaliśmy umowy na ostatnie wolne metraże. To duży sukces, podkreślający atrakcyjność tej lokalizacji w oczach najemców – komentuje Tomasz Nowakowski, Asset Manager w EPP.

VENEZIA to marka, której produkty słyną z ponadczasowego stylu. W ofercie klienci znajdą szeroką gamę obuwia oraz toreb skórzanych, odzieży wierzchniej, galanterii skórzanej, specyfików do jej pielęgnacji czy konserwacji, a także akcesoriów, dopełniających stylizacje. Salon wyróżnia koncepcja otwartego visual merchandisingu („open-sell” environment), która zakłada eksponowanie całego asortymentu w sposób widoczny, bez chowania go w pudełkach.

Salon marki VENEZIA powitał już pierwszych klientów, z kolei otwarcie sieci restauracji Burger King zaplanowano na IV kwartał 2023 r.

Park Handlowy Zakopianka to jedna z największych lokalizacji usługowo-handlowych w Małopolsce. Obiekt wyróżnia dogodne położenie przy jednej z głównych dróg krajowych oraz obwodnicy Krakowa. Kompleks handlowy tworzy główny budynek centrum handlowego, kino Cinema City, zrewitalizowany historyczny budynek z początku XX wieku, w którym znajduje się m.in. Intersport i JYSK oraz sklepy wielkopowierzchniowe: Decathlon, Castorama i Carrefour. Do grona najemców należą m.in. My Fitness Place, Komfort, Reserved, RTV EURO AGD. Na terenie obiektu znajduje się około 70 lokali handlowych i usługowych, a do dyspozycji klientów pozostaje 2200 miejsc parkingowych.

PARTNER PORTALU

Kaufland

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządzamy, obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.
Dążymy do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu. Należymy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).