Leroy Merlin Polska uruchamia nowy serwis – Majsteria

Uruchomiony pod koniec 2023 roku internetowy portal Majsteria jest serwisem ułatwiającym wyszukiwanie zleceń i nawiązywanie współpracy pomiędzy osobami poszukującymi wykonawców różnych prac, a fachowcami.
Jako nowy projekt prowadzony przez Leroy Merlin Polska, ma za zadanie pomagać w realizacji remontów, czy poszukiwaniu wykonawców drobnych napraw. Oprócz usług z branży budowlano-remontowej, w Majsterii ogłaszać się mogą też usługodawcy z innych dziedzin, m.in. specjaliści IT.
Trwa rekrutacja kolejnych fachowców, którzy chcieliby poinformować o swoich usługach w serwisie i w ten sposób pozyskiwać nowych klientów.
Czym jest Majsteria?
Majsteria jest wygodnym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy potrzebują wsparcia w poszukiwaniu wykonawców i podwykonawców do różnych zadań, przede wszystkim w zakresie domowych napraw i remontów, ale nie tylko.
Zasady działania serwisu są proste – pozwalają w szybki i łatwy sposób dodać ogłoszenie (np. o potrzebie pomalowania pokoju). Po jego opublikowaniu, oferty od wykonawców sprofilowane pod względem lokalizacji, przychodzą do użytkownika serwisu, również w formie powiadomień e-mail. Dzięki temu można szybko znaleźć, porównać i wybrać najlepiej dopasowaną do własnych potrzeb ofertę i łatwo trafić do wymarzonego wykonawcy.
Majsteria stawia na proste, transparentne zasady, oraz możliwość bezpośredniego kontaktu z fachowcami, za pomocą czatu, czy telefonu. Jakość usług oferentów jest weryfikowana poprzez opinie i polecenia użytkowników serwisu. Liczba ogłoszeń, które poszukiwacze fachowców mogą zamieścić w Majsterii, jest nielimitowana. Zlecać można różnego rodzaju usługi, które podzielono na dwie kategorie: „budowlano-remontowe” i „pozostałe”, w których mieszczą się m.in. świadczenia z zakresu IT, czy marketingu.
Co Majsteria oferuje użytkownikom?
Dla fachowców Majsteria jest przede wszystkim agregatem zleceń, centrum kontaktowym z nowymi klientami, miejscem budowania portfolio i wzmacniania wizerunku godnego zaufania usługodawcy. Użytkownicy-wykonawcy zamieszczają w serwisie ogłoszenia o swoich usługach po założeniu konta. Korzystanie z serwisu jest możliwe w wersji darmowej, z ograniczonymi świadczeniami, oraz w wersji
abonamentowej, co znacznie rozszerza zakres możliwych działań i pozwala na bardziej
proaktywne poszukiwanie zleceń.
Ceny abonamentu są skonstruowane tak, by stanowić atrakcyjną ofertę w stosunku do konkurencji. Abonament nie kryje w sobie żadnych dodatkowych kosztów, a rozliczenie z subskrybentami odbywa się w bardzo prosty, przejrzysty sposób – bez systemu punktowego. Usługi w ramach Majsterii można świadczyć jako firma, lub jako osoba prywatna.
Rekrutacja kolejnych fachowców
Majsteria wciąż rozbudowuje swoją bazę usługodawców, poszukując fachowców i profesjonalistów chętnych do dołączenia do serwisu. Leroy Merlin jest patronem merytorycznym serwisu i strażnikiem jego jakości – Majsteria swoją formą, regulaminem i sposobem komunikacji nawiązuje do wartości marki Leroy Merlin i jej najnowszej strategii komunikacji marketingowej, czyli idei ułatwiania, upraszczania, transparentności i przyjazności wobec klienta.
O Leroy Merlin
Leroy Merlin to francuska sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych (DIY). Swoją działalność w
Polsce rozpoczęła w 1994 roku, a 2 lata później miało miejsce otwarcie pierwszego sklepu w
Piasecznie pod Warszawą. Obecnie na polskim rynku działa 78 sklepów stacjonarnych zlokalizowanych w niemal każdym województwie oraz sklep internetowy http://leroymerlin.pl.
Firma zatrudnia 13 000 pracowników. Dzięki ich aktywności i prospołecznemu zaangażowaniu, w
2012 roku powstała Fundacja Leroy Merlin. To najdłużej i najaktywniej działająca fundacja na
rynku DIY. Jej misją jest wspieranie społecznych inicjatyw pracowniczych przez realizację
grantów. Więcej na www.media.leroymerlin.pl
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter