EPP wprowadza nową, wspólną linię kreatywną dla większości centrów handlowych, którymi
zarządza. Bohaterem linii zostało emoji, czyli nieodłączny element współczesnej komunikacji.
Kreacja podkreśla pozytywne emocje i doświadczenia, które towarzyszą klientom podczas wizyt w
centrach handlowych EPP. Nowa linia kreatywna powstała z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
Za jej przygotowanie odpowiada agencja kreatywna Evenema, z którą EPP przedłuża współpracę na
kolejne dwa lata.
Emoji powstały w odpowiedzi na potrzebę pełniejszego wyrażania siebie, swoich nastrojów, czy
uatrakcyjniania tekstów w digitalowym świecie. Kto z nas nigdy nie wysłał uśmiechniętej buźki w
smsie czy nie użył takiego akcentu w mailach, w mediach społecznościowych lub wpisie na blogu? Ich różnorodność i ciekawy sposób wyrażania emocji sprawiły, że szturmem zdobyły nasze serca Co
stoi za ich fenomenem? Emoji nie tylko ułatwiają komunikację, ale także przyciągają uwagę oraz
wspierają budowanie uniwersalnych i zrozumiałych dla niemal każdego treści.
Skuteczna komunikacja z klientem
– Jednym z największych wyzwań w prowadzeniu skutecznej komunikacji wizualnej jest dopasowanie
jej do odbiorców, czyli stworzenie zrozumiałych dla każdego przekazów. Projekt przygotowany przez
agencję Evenema wyróżnia kreatywność i nowoczesność – emoji stanowią nieodłączny element
współczesnego przekazu. Koncept łączy prostotę i uniwersalność, jest na czasie i przemawia do
odbiorców w różnym wieku, o różnych zainteresowaniach. Pozytywne, przykuwające oko materiały
pozwolą nam prowadzić angażującą komunikację z klientami centrów handlowych, także w kanałach
cyfrowych, na które mocno stawiamy – opisuje nową linię Jakub Nowicki, Marketing Manager w EPP.
Wprowadzając emoji do komunikacji, EPP stawia na bezpośrednią interakcję z odbiorcami. Każdy
symbol ma na celu nie tylko przyciągnąć uwagę, ale przede wszystkim wywołać pozytywne uczucia i
stworzyć więź. Pozwala komunikować się w sposób, który jest zarówno uniwersalny, jak i osobisty,
przekraczając bariery językowe i kulturowe. Czyni to centrum handlowe miejscem dla każdego
– Emoji to potężne narzędzie emocjonalnego zaangażowania. W ramach nowej linii kreatywnej został one dostosowane i wkomponowane w identyfikację wizualną firmy EPP. Przy tworzeniu linii, nasz zespół specjalistów kierował się przekonaniem, że emoji są powszechnie znane, lubiane i rozumiane. Dzięki nim kreacja nabiera dynamizmu, ekspresji i lekkości, jednocześnie skutecznie oddając emocje i budując więź z odbiorcami – podkreśliła Celina Skrobisz, dyrektor strategiczna agencji Evenema.
Emoji będą integralną częścią różnych elementów kampanii marketingowych zarządzanych przez EPP
centrów handlowych. Pojawią się m.in. w reklamach digitalowych, na stronach internetowych, w
postach na platformach społecznościowych, jak również na gadżetach oraz w kampaniach e-
mailowych.
EPP z portfelem 35 projektów
EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych.
Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.
EPP dąży do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu. Firma należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).