Unibail-Rodamco-Westfield: Westfield Mokotów ze sklepem Newbie

Do grona najemców Westfield Mokotów dołączyła marka Newbie, marka odzieżowa dla dzieci i kobiet należąca do Kappahl Group. Klienci nowy sklep Newbie znajdą na parterze obok sklepu Lego.

Newbie niedawno zapowiedziała otwarcie 10. sklepu stacjonarnego w Polsce w warszawskiej galerii Westfield Mokotów.

Marka Newbie, będąca częścią Kappahl Group, od 2010 roku oferuje ponadczasową i zrównoważoną odzież dla dzieci i kobiet. Charakterystyczne dla niej nostalgiczne wzory i wysoka jakość materiałów sprawiają, że Newbie pozostaje wierna swoim zasadom, proponując produkty zarówno piękne, jak i przyjazne dla środowisk.

Salony Newbie można znaleźć w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i Łodzi. W Warszawie, oprócz nowo otwartego sklepu w centrum handlowym Westfield Mokotów, marka Newbie jest obecna w kilku lokalizacjach: Westfield Arkadia, Galerii Północnej oraz Galerii Młociny.

W prestiżowej lokalizacji

Westfield Mokotów to nowoczesne centrum handlowe położone w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Centrum, należące do Unibail-Rodamco-Westfield, w maju 2012 r., na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS, zdobyła odznaczenie czterech gwiazdek. To dowód dbałości o nienaganną jakość na każdym etapie relacji pomiędzy centrum i klientem.

Na powierzchni trzech pięter centrum handlowego mieści się około 260 sklepów i punktów handlowych, fitness klub, kino, pełen wybór restauracji i kawiarni, usługi oraz parking na 2300 samochodów. Dzięki lokalizacji i wysokiej jakości oferowanych usług Westfield Mokotów jest uważane za jedno z najbardziej prestiżowych i odnoszących największe sukcesy rynkowe centrów handlowych w Polsce.

85 centrów handlowych w portfelu

Unibail-Rodamco-Westfield jest wiodącym, światowym deweloperem i operatorem flagowych centrów handlowych z portfelem wycenionym na 54,5 mld euro (dane z dnia 31 grudnia 2021 r.), z czego 86% to obiekty handlowe, 6% – biura, 5% – obiekty konferencyjne i wystawiennicze, a 2% – obiekty usługowe.

Obecnie Grupa jest właścicielem i operatorem 85 centrów handlowych, w tym 53 flagowych obiektów w najbardziej dynamicznych miastach Europy i Stanów Zjednoczonych. Dzięki swojej obecności na 2 kontynentach i w 12 krajach, Unibail-Rodamco-Westfield zapewnia unikalną płaszczyznę działań dla sprzedawców detalicznych i wydarzeń promujących marki oraz oferuje klientom wyjątkowe i stale aktualizowane doświadczenia.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz