Peek & Cloppenburg ma już 11 sklepów stacjonarnych

Peek & Cloppenburg otworzył nowy sklep stacjonarny. Znajduje się on w Galerii Korona w Kielcach i zajmie powierzchnię około 1500 metrów kwadratowych. Jest to jedenasty salon sieci w Polsce.

Galeria Korona to centrum handlowe, położone w bliskim sąsiedztwie samego centrum Kielc. Dogodna lokalizacja i doskonałe połączenia komunikacyjne czynią ją popularną destynacją zakupową dla mieszkańców miasta.

Nowy sklep zaoferuje klientom odzież i akcesoria ekskluzywnych marek P&C, takich jak Jake*s, McNeal i Review oraz międzynarodowych marek premium, m.in. Boss, Joop!, Tommy Hilfiger, Polo Ralph Lauren, Calvin Klein oraz Marc Cain. Szeroki i zróżnicowany asortyment dostarczy wyjątkowych doświadczeń zakupowych osobom ceniącym modę luksusową.

Tym, którzy szukają idealnej stylizacji na specjalną okazje, P&C zaoferuje usługę Personal Shopping, dostępną dla członków programu lojalnośicowego – INSIDER. W przyjemnej atmosferze eksperci modowi P&C udzielą indywidualnych porad w zakresie doboru stylu, rozmiaru i kolorów.

„Otwarcie nowego sklepu podkreśla pozycję Peek & Cloppenburg jako wiodącego detalisty multibrandowego w Polsce i jest kontynuacją ekspansji w naszym kraju. Klienci mogą spodziewać się nowoczesnego designu sklepu, doskonałej obsługi klienta oraz zróżnicowanej oferty modowej” – mówi Piotr Rynecki, Regional Sales Manager.

Z okazji otwarcia, w dniach od 12 do 14 września 2024 roku, na klientów sklepu czekać będą dodatkowe atrakcje i oferty specjalne, jak również poczęstunek, a oprawę muzyczną wydarzenia zapewni DJ. Członkowie programu lojalnościowego INSIDER oraz osoby, które zechcą do niego dołączyć, otrzymają rabat w wysokości 15% na wybrany produkt.

Z ponad 160. sklepami stacjonarnymi

Grupa Peek & Cloppenburg z siedzibami w Düsseldorfie i Wiedniu ugruntowała swoją pozycję jako jeden z największych detalistów multibrandowych w Europie.

P&C, jako dostawca omnichannel, oferuje klientom starannie wyselekcjonowane trendy modowe od luksusowych marek, młodzieżowych brandów oraz innowacyjnych marek własnych, za pomocą pięciu sklepów internetowych oraz ponad 160 sklepów stacjonarnych.

Obecnie w grupie pracuje około 16 000 pracowników w 16 krajach.

Grupa obejmuje również markę ANSON’S oraz Magasin du Nord.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz