ECE: Galeria Łódzka z długą listą nowych marek

Galeria Łódzka poszerzyła swoje handlowe portfolio o szereg nowych marek: C&A, Gattaia&Vanilla, Jubiler Classica, Kamalion, Żabka, Coral Travel oraz IQOS. Łódzkie centrum kontynuuje strategię rozwoju i pozycjonuje się jako miejsce codziennych zakupów ze zróżnicowaną ofertą: od mody i akcesoriów, przez usługi, na operatorach spożywczych kończąc. ECE Projektmanagement jest Partnerem Strategicznym targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w dniach 25-26 września w Warszawie.

Marketingowy efekt produktu lub usługi, które odpowiadałyby upodobaniom większości konsumentów jest trudny do osiągnięcia. Trudny nie znaczy jednak niemożliwy. Przykładem może być kultowy napój w czerwonej puszce – cena sprawia, że jest on dostępny dla różnych grup nabywców a sentyment i promocja powodują, że sięgają po niego zarówno klienci aspirujący, jak i ci z „wyższej półki”. Czy ten biznesowy case można przełożyć na obiekty komercyjne? Przykładem może być Galeria Łódzka, która doskonale odczytuje potrzeby rynku. 

Zróżnicowane portfolio najemców

Kompaktowe centrum handlowe wygrywa różnorodną ofertą w przystępnych cenach oraz doskonałą lokalizacją w samym centrum miasta. Wiodącym sloganem reklamowym Galerii Łódzkiej jest: „Wszystko w jednym miejscu i zawsze po drodze”. Centrum nie konkuruje bezpośrednio z obiektami na rynku lokalnym, ale konsekwentnie wykorzystuje swoją niszę, stawiając zarówno na unikatowe marki, jak i te najbardziej popularne. Pierwsze wzbudzają ciekawość klientów, drugie są brandami, magnesami, które poprzez wypracowaną rozpoznawalność „przyciągają” klientów i wpływają na wzrost odwiedzalności w obiekcie. 

„Wraz ze zmianami społecznymi zmienia się styl życia, a co za tym idzie także oczekiwania klientów co do marek obecnych w centrach handlowych i produktów, które wybierają. Ciekawym przykładem może być nasz nowy salon Kamalion, oferujący szeroki wybór akcesoriów do telefonów. Czasy, kiedy telefony służyły wyłącznie do kontaktu minęły bezpowrotnie.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Dzisiejsze smartfony to biuro, aparat fotograficzny, jakościowa kamera, GPS, codzienna gazeta i rozrywka w jednym. Nic więc dziwnego, że klienci inwestują w akcesoria, które podnoszą efektywność urządzeń lub je uzupełniają tj. powerbanki czy słuchawki. Współczesny konsument lubi zmiany i oczekuje rozwiązań instant, czego przykładem może być wzrost sprzedaży akcesoriów pozwalający na personalizację codziennych urządzeń, tj. tablety czy telefony. Jeden element pozwala na szybką zmianę designu oraz personalizację produktu.

Rynek akcesoriów rośnie niezwykle dynamicznie, w 2023 roku jego wartość globalna wynosiła około 81,4 miliarda dolarów, a roczny wzrost wynosi średnio około 9%. Chcąc pozostać w grze musimy bacznie obserwować potrzeby naszego klienta i starać się na nie odpowiadać, m.in. włączając do oferty niestandardowe marki i usługi” – mówi Beata Stefańska, Dyrektor Galerii Łódzkiej. 

Atutem Galerii Łódzkiej jest także duży operator spożywczy mający znaczący wpływ na umacnianie pozycji centrum pierwszego wyboru. Uwzględniając jednak potrzeby klientów, którzy często potrzebują „wyskoczyć na szybkie zakupy” łódzkie centrum wzbogaciło ofertę m.in. o „Żabkę”. 

„Należy zrozumieć, że podobny profil sklepu czy punktu usługowego nie jest konkurencją, a uzupełnieniem. Poszczególne rozwiązania odpowiadają nie tyle różnym grupom klientów, co ich chwilowej potrzebie. Ten sam nabywca robi u nas zarówno tygodniowe zakupy spożywcze, jaki i chętnie korzysta z możliwości szybkiego nabycia wybranych produktów z codziennej listy sprawunków.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Kierując się nie profilem marek a potrzebą konsumentów tworzymy ofertę, na którą klienci będą responsywni. Z marketingowego punktu widzenia liczy się aby klient wybrał naszą ofertę, jako sprzedawca musimy pozostać na tyle elastyczni, by móc zaserwować ją zależnie od chwilowej preferencji kupującego” – dodaje Stefańska. 

Proces komercjalizacji Galeria Łódzka dynamicznie dopasowuje się do oczekiwań odbiorców. Niezmienny natomiast pozostaje kierunek tworzenia obiektu codziennych zakupów, przyjaznego, o mocno podkreślonym charakterze lokalnym.

Z 9 obiektami w Polsce w portfolio

ECE Projektmanagement G.m.b.H. & Co. KG została założona w 1965 roku przez Wernera Otto. Firma zajmuje się rozwojem, projektowaniem, realizacją i wynajmem nieruchomości komercyjnych. Oprócz roli inwestora i dewelopera, ECE koncentruje się na długoterminowym zarządzaniu centrami handlowymi. Grupa ECE zarządza aktywami w obszarze nieruchomości o łącznej wartości ponad 31 miliardów euro.

ECE Marketplaces jest wiodącym europejskim dostawcą usług w zakresie zarządzania centrami handlowymi i jako część ECE Group oferuje wszechstronną wiedzę i ponad 55-letnie doświadczenie w profesjonalnym zarządzaniu i marketingu centrów handlowych.

Polska spółka ECE powstała w 1997 roku i od tego czasu skupia się na rozwoju obiektów handlowych w centrach największych miast. ECE zarządza obecnie 9 centrami handlowymi m.in.: Galerią Łódzką w Łodzi, Galerią Krakowską w Krakowie, Galerią Bałtycką w Gdańsku oraz Galerią Kaskada w Szczecinie.