OCHNIK rozpoczyna ekspansję u naszych południowych sąsiadów

13 września OCHNIK otworzył pierwszy salon na Słowacji. Sklep o powierzchni 328 mkw. znajduje się w galerii OC Laugaricio w Trenczynie. Firma ma w planach otworzyć w tym kraju kolejne salony.
Nowy sklep, zlokalizowany w galerii handlowej Laugaricio w Trenczynie, stanowi kolejny etap zagranicznej ekspansji marki.
OCHNIK, znany z wysokiej jakości okryć wierzchnich i skórzanej galanterii, od lat systematycznie
umacnia swoją pozycję na krajowym rynku. Polska marka poważnie myśli także o obecności za
granicą. Po Niemczech i Ukrainie przyszła kolej na Słowację.
Nowoczesny koncept, wysoka jakość
Sklep w Trenczynie ma powierzchnię 328 mkw. i zgodnie z realizowaną w ostatnim czasie strategią
marki jest tzw. dwusalonem, co oznacza, że posiada dwa wejścia – jedno prowadzące do strefy z
odzieżą, a drugie do działu galanteryjno-walizkowego.
Słowaccy klienci znajdą w nim kompleksową ofertę kurtek, płaszczy, odzieży, torebek, teczek, portfeli, butów oraz walizek i akcesoriów podróżnych. Nowoczesna aranżacja przestrzeni handlowej, w której dominują naturalne materiały i modułowe meble, zapewnia efektowną ekspozycję kolekcji i komfortowe zakupy.
„Bardzo się cieszymy, że nasza bogata oferta trafi także do klientów na Słowacji. Trenczyn to miasto
o dużym potencjale, a galeria Laugaricio, jako jeden z kluczowych punktów handlowych w regionie,
idealnie wpisuje się w naszą strategię rozwoju” – mówi Szymon Łukasik, International Expansion
Manager w OCHNIK S.A.
OCHNIK już planuje następne inwestycje i jeszcze w tym roku otworzy sklep w galerii handlowej
Centro w Nitrze.
„Obecnie prowadzimy rozmowy w sprawie wynajmu kolejnych lokali na Słowacji, co
pozwoli nam wzmocnić naszą obecność na rynku” – dodaje Szymon Łukasik. Niebawem na Słowacji
marka uruchomi także sprzedaż internetową.
35 lat na rynku
OCHNIK to polska marka odzieżowo-galanteryjna, założona w 1989 roku przez braci Jacka i Cezarego Ochników. Dziś jest dziś liderem w sprzedaży okryć wierzchnich w Polsce, a także jednym z najszybciej rozwijających się brandów w krajowym segmencie premium.
OCHNIK posiada obecnie sieć ponad 120 salonów w Polsce, Niemczech i Ukrainie. W najbliższych latach marka zamierza powiększyć swoją sieć sprzedaży do około 160 salonów, które łącznie zajmą powierzchnię 50 000 mkw.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter