Sieć Ochnik ma już 129. salonów stacjonarnych

Ochnik kontynuuje ekspansję sklepów stacjonarnych. Nowa placówka została otwarta w N-Park Tarnobrzeg. Nowy salon został stworzony zgodnie z obecną koncepcją rozwoju marki. Nowy salon Ochnik znajduje się pomiędzy sklepami TEDi a home&you.
Z okazji otwarcia na powitanie w dniu 30 października na klientów czekał rabat – 30% na nieprzecenioną kolekcję.
W nowym koncepcie
Nowy sklep powstał w nowej koncepcji “shop in shop”, czyli sklepu z dwoma wejściami i wyraźnie wyodrębnionymi strefami odzieżową i galanteryjno-walizkową.
Zgodnie z nową koncepcją nowe lokale Ochnik to przestronne sklepy o powierzchni od 300 do nawet 700 metrów kwadratowych, które mają nie tylko umożliwić odpowiednią ekspozycję asortymentu marki, ale również zadbać o tzw. pozytywne doświadczenia klientów.
Koncepcja “shop in shop” zakłada dwa osobne wejścia: do strefy OCHNIK i OCHNIK Accessories.
W pierwszej oferowane są okrycia wierzchnie, skórzane i tekstylne, odzież i dodatki. Cała oferta, podzielona na wyraźnie wyodrębnione części damską i męską.
Przez drugie wejście zgodnie z nowym konceptem klient wchodzi do działu akcesoriów, z galanterią i dodatkami, w tym również szerokim asortymentem walizek podróżnych.
Obecnie sieć sprzedaży Ochnik to 129 salonów, w tym 116 regularnych i 13 outletowych.
Nowy park handlowy na mapie Polski
Oddany do użytku 30 października 2024 roku N-Park w Tarnobrzegu firmy Napollo to największy park handlowy w mieście, z bezpośrednim wjazdem od DW 871, na osiedlu Mokrzyszów w Tarnobrzegu.
Klienci mogą liczyć na dobrze dopasowany, różnorodny tenant-mix na powierzchni 13 tys. metrów kwadratowych.
Wśród ponad 20 sklepów polskich i zagranicznych marek znajduje się m.in. market DIY Leroy Merlin. Część najemców to marki, które dotąd nie były obecne w mieście. To: New Yorker, Sinsay, Ochnik, Apart, Home&You, Smyk, TEDi, Maxi Zoo, Auchan, Woolworth i Extreme Kids. Największe lokale zajęły sklepy Auchan, New Yorker, Sinsay i Martes Sport.
Obiekt jest wyposażony w panele fotowoltaiczne i ładowarki do samochodów elektrycznych. Dla klientów przygotowano parking na prawie 350 miejsc parkingowych.
Łączna powierzchnia N-Parku, łącznie z Leroy Merlin, to ponad 22 tys. GLA.
35 lat na rynku
OCHNIK to polska marka odzieżowo-galanteryjna, założona w 1989 roku przez braci Jacka i Cezarego Ochników. Dziś jest dziś liderem w sprzedaży okryć wierzchnich w Polsce, a także jednym z najszybciej rozwijających się brandów w krajowym segmencie premium.
OCHNIK posiada obecnie sieć ponad 120 salonów w Polsce, Niemczech i Ukrainie. W najbliższych latach marka zamierza powiększyć swoją sieć sprzedaży do około 160 salonów, które łącznie zajmą powierzchnię 50 000 mkw.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter