Krakowski Kredens otwiera nowy rozdział – rusza pierwszy sklep stacjonarny w Warszawie
Marka Krakowski Kredens, która w grudniu ubiegłego roku pokazała nową odsłonę sklepu internetowego, już wkrótce otworzy swój pierwszy sklep stacjonarny. Lokal o powierzchni 40 mkw. rozpocznie działalność w kwietniu, w warszawskim centrum handlowym KEN Center.
Nowy właściciel słynnej marki, znanej z wysokiej jakości wyrobów tradycyjnych i posiadający prawa do znaku towarowego Krakowski Kredens, przywrócił ją na rynek w odświeżonej formie. Pierwszym krokiem było grudniowe uruchomienie sklepu internetowego pod dresem www.krakowskikredens.pl.
Sklep online koncentruje się głównie na zestawach prezentowych i produktach z długim terminem przydatności do spożycia, takich jak słodycze, przetwory mięsne i owocowe, kawy, herbaty oraz dodatki do dań. Wszystkie towary mają nowe, ekologiczne opakowania, a zestawy prezentowe są pakowane w sposób umożliwiający ich bezpieczną wysyłkę kurierską.
Kolejnym etapem rozwoju marki jest zapowiadane wcześniej otwarcie pierwszego sklepu stacjonarnego. Lokal ruszy w kwietniu w warszawskim centrum handlowym KEN Center – miejscu, gdzie historycznie działał poprzedni sklep tej marki, gromadząc wierne grono stałych klientów.
„Obecnie koncentrujemy się na przygotowaniach do kwietniowego otwarcia naszego pierwszego sklepu stacjonarnego w Warszawie. Pierwszy etap prac aranżacyjnych chcemy zakończyć już na początku kwietnia, aby sklep był otwarty przed Wielkanocą dla stałych klientów Galerii KEN.
W kolejnych miesiącach, w ramach drugiego etapu projektu, planujemy zaprezentować kolejne zmiany aranżacyjne zapewniające jeszcze lepszą ekspozycję naszego asortymentu. Nie wykluczamy, że w tym roku uda nam się otworzyć kolejny lokal stacjonarny. W ciągu najbliższych miesięcy podejmiemy decyzje dotyczącą tempa rozwoju sieci.
Jednocześnie, zgodnie z naszą strategią, nieustannie rozwijamy sklep internetowy, który pozwala nam docierać do nowych grup odbiorców z szeroką ofertą produktów i zestawów prezentowych.” – mówi Paulina Vieuxmaire, członek zarządu i dyrektor generalna marki Krakowski Kredens.
Obecnie marka koncentruje się na rozwijaniu strategii ekspansji, współpracy z partnerami i poszukiwaniu nowych kanałów sprzedaży. Nieustannie poszerzany jest również asortyment – już wkrótce w ofercie sklepu pojawią się wędliny, kiełbasy, sery i wyroby garmażeryjne, z których Krakowski Kredens słynął od lat. Właściciele marki podkreślają, że produkty z tych kategorii traktowane są priorytetowo.
Spółka SC Premium posiadająca wyłączną licencję od właściciela marki na produkcję i sprzedaż produktów Krakowskiego Kredensu, niedawno przeprowadziła zmiany w składzie zarządu. Dotychczasowy dyrektor generalny, Paulina Vieuxmaire, została powołana również na stanowisko członka zarządu.
Krakowski Kredens – smak, jakość i tradycja
Nowa odsłona marki Krakowski Kredens opiera się na trzech kluczowych wartościach: smaku, jakości i tradycji. Oferta obejmuje wysokiej jakości produkty inspirowane mieszczańską kuchnią z Krakowa i południowo-wschodniej Polski. Wśród nich znajdują się kiełbasy i kabanosy, przetwory mięsne w słoikach, dania gotowe, przetwory owocowe, takie jak konfitury, syropy i owoce do mięs, a także dodatki do dań, w tym grzyby i musztardy. Nie brakuje szerokiej gamy słodyczy oraz starannie wyselekcjonowanych kaw i herbat. Istotną część oferty stanowią zestawy prezentowe.
Najwyższa jakość produktów, wytwarzanych zgodnie z tradycyjnymi recepturami, pozycjonuje markę w segmencie premium na rynku spożywczym. Każdy produkt przechodzi wieloetapowe testy jakościowe, a kluczowe znaczenie mają proste, naturalne składy oraz produkcja w rodzinnych manufakturach, realizowana w krótkich seriach z wykorzystaniem tradycyjnych metod. To właśnie połączenie tych elementów zapewnia wyjątkowy smak produktów Krakowskiego Kredensu.
Tradycja w Krakowskim Kredensie to nie tylko kultywowanie dawnych receptur i metod wytwarzania, ale także dbałość o historię i dziedzictwo. Produkty marki zawierają odniesienia do dawnych czasów poprzez opowiastki produktowe inspirowane historią i legendami.
Dbałość o korzenie marki znajduje odzwierciedlenie w opakowaniach i identyfikacji wizualnej, które nawiązują do klasycznej estetyki Krakowskiego Kredensu. Dominują w nich delikatny, naturalny krem oraz kontrastujący czekoladowy brąz. Charakterystyczne opakowania łączą ponad 100-letnią tradycję z najnowszymi trendami w designie.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter