[SCF 2025 SPRING] Zespół ekspansji Popeyes i Burger King gotowy na wiosenne targi
Wśród uczestników SCF 2025 Spring nie zabraknie przedstawicieli Rex Concepts, master franczyzobiorcy marek Popeyes i Burger King. Przewodniczyć im będzie Michał Różycki, Head of Expansion Poland. Wiosenna edycja targów odbędzie się w dniach 8-9 kwietnia, na stadionie Legii Warszawa.
Wśród obecnych na targach przedstawicieli Rex Concepts będą:
- Michał Różycki, Head of Expansion Poland,
- Magdalena Wieja, Real Estate Manager,
- Michał Stępniak, Real Estate Manager,
- Dariusz Tkacz, Real Estate Manager,
- Paweł Świeży, Real Estate Manager.
Rex Concepts to firma z branży QSR, którą w 2022 roku założyli Olgierd Danielewicz oraz Peter Kaineder, którzy swoje doświadczenie budowali pracując m.in. z takimi markami jak KFC, Burger King i Glovo. Celem ich inicjatywy było stworzenie platformy restauracji szybkiej obsługi w Europie bazującej na wiodących markach w swojej klasie.
Obecnie, firma bazuje na umowach masterfranczyzy w Polsce, Czechach oraz Rumunii dla dwóch globalnych brandów: Burger Kinga oraz Popeyes i buduje najszybciej rozwijającą się, skupioną na doświadczeniu gości platformę doskonałych, wyróżniających się i wysoce dochodowych marek QSR w Europie Środkowo-Wschodniej.
Rex Concepts w Polsce zadebiutował z 20 restauracjami Burger King, a pierwszym uruchomionym lokalem w naszym kraju była restauracja Burger King w Słupsku.
Z kolei pierwszy polski Popeyes powstał we wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim w lipcu 2023 roku. Obecnie firma zatrudnia 2,2 tys. pracowników w regionie, konsekwentnie budując swoją pozycję lidera i będąc masterfranczyzobiorcą dla tych dwóch marek w tych trzech krajach.
Łącznie Rex Concepts od początku działalności osiągnął liczbę ponad 100 restauracji na trzech rynkach – Polsce, Czechach i Rumunii.
Setny lokal został otwarty pod koniec grudnia 2024 roku w Mogilanach i była to restauracja marki Popeyes typu Drive Thru.
Marka Popeyes umacnia swoją pozycję w Polsce. W marcu sieć otworzy aż pięć nowych restauracji, debiutując w trzech miastach i dodając kolejny Drive Thru na jednej z najważniejszych tras w kraju. Pierwsze otwarcie nastąpiło 7 marca w Wałbrzychu. Kolejne Popeyes pojawią się w okolicach Oleśnicy, Wrocławiu, Koszalinie i Katowicach.
„W marcu debiutujemy w trzech nowych miastach, otworzymy drugą restaurację we Wrocławiu a pierwszą na dworcu kolejowym oraz trzeci Drive Thru w Polsce.
Jesteśmy świadomi, jak wielu fanów naszej marki pyta o nowe lokalizacje – staramy się sprostać tym oczekiwaniom i zapewniamy, że Popeyes nie zwalnia tempa. Marzec to dla nas dopiero początek roku: przed nami kolejne lokale i miasta – Popeyes będzie stale rozszerzać swoją obecność na polskim rynku” – mówi Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes w Polsce.
Popeyes® powstał w 1972 roku w Nowym Orleanie w Luizjanie. Marka szybko podbiła serca gości w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie, stając się jedną z największych sieci restauracji szybkiej obsługi z kurczakami.
W przypadku restauracji Burger King, którymi zarządza Rex Concepts, łącznie jest ich 73, w tym 31 w Polsce, 18 w Czechach i 24 w Rumunii. Marka ta, jako dłużej obecna na rynkach CEE, ma w portfolio RexConcepts nieco inne zadanie, stąd też inne plany dotyczące jej rozwoju.
„W Polsce z marką Burger King jesteśmy obecni już we wszystkich dużych miastach, dlatego zaczęliśmy rozpatrywać również te o wielkości powyżej 50 tys. mieszkańców. Duże miasta są ważne dla nas ze względu na ekspozycję, ale równie dużym motorem napędowym działań są na przykład lokale przy miejscach obsługi podróżnych oraz przy parkach handlowych” – mówi Jerzy Tymofiejew, CEO Rex Concepts.
Założony w 1954 roku Burger King jest obecnie drugą co do wielkości siecią restauracji szybkiej obsługi na świecie. Oryginalna kanapka WHOPPER jest synonimem naszego przywiązania do najwyższej jakości składników, oryginalnej receptury i przyjaznej, rodzinnej atmosfery, które definiują naszą markę od ponad 70 lat.
Ponad 1300 uczestników SCF 2025 Spring
Organizowane od kilkunastu lat targi SCF skupiają najważniejsze firmy z rynku centrów handlowych: inwestorów i zarządców centrów i parków handlowych oraz ich najemców. Wiosenna edycja SCF odbywa się tradycyjnie na Stadionie Legii Warszawa.
Integralną częścią Forum są targi, konferencje oraz business networking, które umożliwiają nawiązywanie strategicznych kontaktów biznesowych. Dzięki zaawansowanemu systemowi umawiania spotkań uczestnicy mogą efektywnie planować rozmowy – podczas poprzedniej edycji umówiono w ten sposób ponad 20 000 spotkań biznesowych.
Pierwszy dzień targów zwieńczy ekskluzywne Afterparty, które odbędzie się w klubie BANK przy ulicy Mazowieckiej. Wydarzenie to będzie dostępne wyłącznie dla uczestników VIP, stanowiąc doskonałą okazję do nawiązania nowych relacji biznesowych w mniej formalnej atmosferze.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter