Karuzela Holding rusza z nowym programem wspierającym lokalny handel
Karuzela Holding rusza z nowym programem wspierający lokalny biznes w postaci inicjatywy budowy wolnostojących pawilonów i stoisk dla lokalnych handlowców i producentów.
Karuzela Holding jest wystawcą targów #scf2025spring, które odbędą się w kwietniu tego roku, na stadionie Legii Warszawa.
„W punktach które są lokalizowane na parkingach i w częściach wspólnych znajdujemy miejsce dla handlowców i rolników którzy sprzedają swoje produkty zaczynając od hot dogów poprzez produkty rolne po artykuły rzemieślnicze. Chcemy, żeby Karuzela była częścią społeczności – nie tylko przez ofertę handlową, ale przede wszystkim przez realne działania wspierające lokalną tożsamość” – mówi przedstawiciel Karuzela Holding Sonia Cupiał.
Ponadto, w ramach nowego programu, przestrzenie zewnętrzne Karuzeli będą jeszcze bardziej otwarte na inicjatywy społeczne. Dzięki temu, Karuzela staje się nie tylko miejscem zakupów, ale również przestrzenią spotkań i integracji mieszkańców.
„Zależy nam aby klienci mieli szansę kupić produkty lub skorzystać z usług tych firm i dostawców których znają z lokalnego rynku ” – dodaje Sonia Cupiał.
Nowy program Karuzeli to krok w stronę budowania trwałych więzi – między biznesem a społecznością, między tradycją a nowoczesnością.
Z udogodnieniem dla elektryków
Inwestorzy obiektów Karuzela w ramach realizacji swojej długofalowej strategii ESG zdecydowali się na kolejne rozwiązanie mające na celu promowanie ekologicznego stylu życia i ochronę środowiska naturalnego. Na terenie wszystkich 11 obiektów działających pod logo Karuzela zostaną zainstalowane stacje ładowania pojazdów elektrycznych.
Nowe stacje ładowania powstaną w Kołobrzegu, Ełku, Białej Podlaskiej, Puławach, Jastrzębiu-Zdroju, Lublińcu, Wodzisławiu Śląskim, Turku, Wrześni, Wągrowcu i Świebodzinie.
Plany rozwoju
Karuzela Holding i Mitiska REIM realizują wspólnie parki handlowe w Polsce. Obiekty realizowane przez to joint venture są tworzone w miastach o wielkości 20 tys. – 90 tys. mieszkańców. Obecnie pod nazwą Karuzela działa 11 obiektów o łącznej powierzchni ponad 130 tys. mkw. W W skład, których wchodzą obiekty w Turku, Lublińcu, Wrześni, Wodzisławiu Śląskim, Ełku, Puławach, Wągrowcu, Kołobrzegu, Białej Podlaskiej, Świebodzinie i Jastrzębim Zdroju. W chwili obecnej trwają przygotowania do kolejnych realizacji i rozbudów obiektów w 4 lokalizacjach.
Jednym z gorących tematów będzie na pewno rozbudowa Karuzeli we Wrześni o 12 000 mkw. Obiekt jest już skomercjalizowany w 70% co, pozwala na rozpoczęcie prace budowlanych z końcem 2025.
Następnym interesującym projektem jest rozbudowa Karuzeli w Białej Podlaskiej o kolejne 5000 mkw. oraz poszerzeniu oferty handlowej o nowe brandy modowe. Dalej rozbudowa Karuzeli Lubliniec o około 4500 mkw., Karuzeli w Ełku o 4000 mkw. czy już trwająca rozbudowa Karuzeli w Puławach.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter