EPP: Galeria Twierdza Kłodzko na komercjalizację na poziomie 100 procent

Zarządzana przez EPP Galeria Twierdza Kłodzko dynamicznie rozwija swoją ofertę, osiągając 100% poziom komercjalizacji. Nowa część parku handlowego budowanego przy centrum handlowym została w pełni wynajęta na wiele miesięcy przed oddaniem jej do użytku, a współpracę z obiektem przedłużyły wszystkie marki z Grupy LPP: Reserved, Sinsay, House, Mohito i Cropp.

Jednocześnie cztery z nich powiększają zajmowane dotychczas przestrzenie. Ponadto propozycję gastronomiczną galerii wzmocni BERLIN DÖNER KEBAP, który tym samym zadebiutuje w regionie. Umowy z Grupą LPP i najemcą gastronomicznym obejmują łącznie ponad 3 900 mkw.

– Konsekwentnie realizowana strategia asset management w ostatnich miesiącach przełożyła się na pełne wynajęcie Galerii Twierdza Kłodzko. Niedawno zakomunikowane debiuty – TK Maxx i drogeria dm – a także zaufanie ze strony dotychczasowych najemców przejawiające się w przedłużaniu umów ze zwiększeniem zajmowanej powierzchni, pokazują, że stworzyliśmy w Kłodzku atrakcyjne miejsce do prowadzenia biznesu dla sieci handlowych – mówi Tomasz Nowakowski, Asset Manager w EPP. – W głównym budynku centrum klienci będą mogli zapoznać się z jeszcze szerszą ofertą od House i Mohito dostępną od połowy maja w nowo zaaranżowanych wnętrzach salonów. Nowe odsłony zyskają także sklepy Bacówki i Piekarni Machela. To jednak nie koniec zmian – dzięki rozbudowie parku handlowego mogliśmy zaoferować nowe, większe lokale markom Reserved i Sinsay dodał Tomasz Nowakowski.

Grupa LPP umacnia swoją pozycję w Galerii Twierdza Kłodzko poprzez powiększanie i metamorfozę swoich salonów. Polski lider branży odzieżowej zwiększa powierzchnie handlowe, wprowadza nowoczesny design oraz dostosowuje aranżacje sklepów, odpowiadając na oczekiwania klientów i wzmacnia potencjał sprzedażowy w Kotlinie Kłodzkiej.

Reserved, jedna z głównych marek Grupy, zyskuje przestronniejszy salon w nowej części parku handlowego, gdzie miłośnicy wielkomiejskiej elegancji znajdą jeszcze bogatszą ofertę. Dotychczasową lokalizację Reserved, w istniejącej części parku handlowego, przejmuje Sinsay – najmłodsza i najdynamiczniej rozwijająca się marka w portfolio polskiego producenta, która oferuje modę dla całej rodziny, a także akcesoria do domu, produkty dla zwierząt i kosmetyki. W miejscu salonu Sinsay, w budynku centrum handlowego, pojawi się nowy najemca.

Zmiany obejmują również salony House i Mohito, które przechodzą kompleksową metamorfozę wnętrz. House, z charakterystycznymi, odważnymi kolekcjami dla osób lubiących wyrażać siebie poprzez modę, oraz Mohito, z ponadczasowymi propozycjami dla kobiet ceniących elegancję, zaproszą do odkrycia swoich ofert w nowej, atrakcyjnej scenerii.

Portfolio LPP w Galerii Twierdza Kłodzko uzupełnia Cropp, przyciągający młodych klientów miejskim stylem, łączącym najnowsze trendy z lokalnym charakterem. 

Obecność wszystkich pięciu marek LPP w jednym centrum handlowym tworzy atrakcyjną ofertę zakupową. Propozycję gastronomiczną obiektu uzupełni pierwsza w regionie restauracja BERLIN DÖNER KEBAP. Najemca oferuje w swoich daniach mięso najwyższej jakości, a także opcje wegetariańskie. Menu zostało dopracowane na podstawie wyselekcjonowanych i udoskonalonych niemieckich receptur na słynne danie. Od połowy maja klienci będą mogli korzystać także z propozycji drogerii Rossmann w nowej aranżacji po przebudowie lokalu. 

Galeria Twierdza Kłodzko to ulubione miejsce robienia zakupów dla mieszkańców miasta i regionu. Kompleks o powierzchni handlowej wynoszącej ponad 23 000 mkw. składa się z dwóch części – centrum handlowego z hipermarketem Carrefour i strefą restauracyjną oraz parku handlowego. Działa w nim ponad 60 sklepów, w tym salony CCC, H&M, Reserved, Mohito, Sinsay, Martes Sport, Douglas, Rossman, Apart, YES, Pandora, home&you, Leroy Merlin czy JYSK. Obiekt posiada również restauracje m.in. KFC, Sushi dla Mnie i pizzerię Bello, a także punkty usługowe i rozrywkowe, np. Interaktywną Strefę Zabaw – Kids Play i nowoczesne Multikino z 3 salami, które mogą jednocześnie pomieścić ponad 750 widzów. 

Galerię Twierdza Kłodzko wyróżnia dogodne położenie w pobliżu północnej obwodnicy Kłodzka. Obiekt dysponuje łącznie około 1050 miejscami parkingowymi. Centrum uzyskało certyfikat „Obiekt bez barier”, przyznawany przez Fundację Integracja. Potwierdza on wysoki standard dostosowania centrum do potrzeb osób o ograniczonej mobilności.

Pod zarządem EPP

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządza, obejmuje 34 projekty (28 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,9 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej 1,2 miliona metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu. Firma należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz