POLOmarket inwestuje w ulepszoną aplikację
POLOmarket wdrożyła istotne zmiany w swojej aplikacji mobilnej. Nowa wersja POLOappki oferuje odświeżony interfejs oraz szereg usprawnień zwiększających komfort użytkownika. Aplikacja została przebudowana w oparciu o sprawdzoną technologię cross-platformową.
Jedną z ważniejszych zmian w aplikacji POLOmarket jest uproszczenie procesu rejestracji i logowania. Obecnie, aby założyć konto, wystarczy podać numer telefonu i przepisać kod z wiadomości SMS – adres e-mail nie jest już wymagany. Dzięki temu użytkownicy mogą znacznie szybciej uzyskać dostęp do aplikacji i korzystać z jej pełnej funkcjonalności.
Nowa odsłona programu lojalnościowego Frikasy
Ulepszono również sposób korzystania z kuponów promocyjnych dostępnych w ramach programu Frikasy. Nowy system zarządzania portfelem punktowym jest bardziej przejrzysty, a użytkownicy w intuicyjny sposób mogą realizować korzyści wynikające z uczestnictwa w programie. Zmiany w tym zakresie dotyczyły między innymi procesu aktywacji i wykorzystania kuponów rabatowych jakie użytkownicy apki aktywnie korzystający z programu lojalnościowego otrzymują za Frikasy – punkty naliczane podczas codziennych zakupów.
„Jesteśmy przekonani, że użytkownicy POLOappki docenią najnowsze zmiany” – komentuje Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu sieci POLOmarket.
„Oczywiście to nie koniec. Stale rozwijamy nasz program lojalnościowy, stawiając na prostotę, wygodę i dopasowanie do potrzeb użytkowników. Przejście na nową technologię cross-platformową umożliwia nam sprawniejsze wdrażanie nowych funkcji w przyszłości” – dodaje Krzysztof Szultka.
Aplikacja POLOmarket jest dostępna bezpłatnie w Google Play, AppStore oraz AppGallery.
Kolejne inwestycje POLOmarket w digital
Nowa wersja aplikacji mobilnej to nie jedyna cyfrowa inwestycja POLOmarketu w 2025 roku. W styczniu uruchomiono nową wersję strony internetowej, oferującą bardziej przejrzysty układ treści i nowoczesny wygląd. Całość ma za zadanie ułatwienie Klientom zaplanowania zakupów w sieci, a następnie zgodnie z efektem ROPO (Research Online, Purchase Offline) sprawnego dokonania ich już w sklepach stacjonarnych sieci. Jeszcze w drugim kwartale br. planowane jest zakończenie dwóch dużych projektów związanych z obszarem digitalu.
Nagrody i wyróżnienia dla działań lojalnościowych POLOmarket
Warto przypomnieć, że działania lojalnościowe POLOmarket zdobyły uznanie w prestiżowych konkursach branżowych. Program POLOkarta został wyróżniony jako Najlepszy Program Lojalnościowy w Handlu Detalicznym w konkursie Loyalty Heroes. Z kolei kampania „Push harder” realizowana w POLOappce otrzymała główną nagrodę w konkursie Kreatura 2024 w kategorii Direct Mail.
POLOmarket ma 260 sklepów
Grupa POLOmarket to największa polska sieć supermarketów. Tworzą ją spółki detaliczne prowadzące sklepy, a także spółka logistyczno-zakupowa dysponująca dwoma centrami logistycznymi. Firma rozpoczynała działalność w 1997 roku z 27. sklepami.
Dziś jest to 260 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski, z obrotem blisko 3,0 mld złotych rocznie. Sklepy sieci POLOmarket odwiedza miesięcznie ponad 8 mln Klientów. Obecnie POLOmarket daje zatrudnienie 4700 osobom.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter